Kun pienenä ekan kerran näin tämmöisen hiustyylin niin tiesin että se on mun juttu. Ja hienot on jo pyllyyn asti kasvaneet!
Tekee kyllä hyvää lukee kommentteja joissa rehellisesti arvostellaan, en oo ajatellut ällöttäväni monia mut niin se taitaa olla :D mulla on muutama juuri sellainen paksu pötkyläkin tuolla niskassa!
Itse vaan tykkään niin siks on näinkin kauan päässä pysyneet. Mahtaako aloittajalla olla vielä takut päässä, tämä näyttää olevan vanha keskustelu..
Hah, muuten vaan käytin hakukonetta niin ilmestyi tutunnäköinen keskustelu :D Ap täällä, ja takut vieläkin päässä. Vaikka nyt puhutaan melkein 20 vuodesta niin ei taida olla enää samat hiukset rastoissa: nimittäin aina kun alkavat kutittaa persvakoa liikaa niin nyppäisen ne latvassa olevat "heikot lenkit" pois ja lyhennän saksilla loput.
Hah, muuten vaan käytin hakukonetta niin ilmestyi tutunnäköinen keskustelu :D Ap täällä, ja takut vieläkin päässä. Vaikka nyt puhutaan melkein 20 vuodesta niin ei taida olla enää samat hiukset rastoissa: nimittäin aina kun alkavat kutittaa persvakoa liikaa niin nyppäisen ne latvassa olevat "heikot lenkit" pois ja lyhennän saksilla loput.