Mikä vialla kun jahtaan varattuja miehiä
Taas sorruin kaatamaan varatun miehen. Mikä ihme mua vaivaa. Saan jotain sairasta tyydytystä siitä, että saan vieteltyä varattuja miehiä sänkyyn. Mitä sitoutuneempi tapaus, sitä parempi. Aluksi homma oli hauskaa peliä ja oman viehätysvoiman testaamista, mutta nykyään olen riippuvainen tästä toiminnasta, vaikka se ei enää ole ollenkaan niin hauskaa. Tavallaan jopa petyn nykyään joka kerta, kun huomaan miten helposti miehet ovat valmiita luopumaan uskollisuudestaan kevyitä sirkuttelevan barbin seurassa.
Edes se ei saanut minua lopettamaan, että pari miestä tunnusti tekonsa vaimolleen ja siitä tuli hirveä selkkaus ja niille ero.
En keksi muuta selitystä käytökselleni kuin sen, että ensimmäisessä suhteessani, jossa olin maailman kilteimmäksi luulemani miehen kanssa, tulin petetyksi useamman kerran ja se oli valtava isku. Siitä lähti alamäki ja tietyllä tapaa jopa itsetuhoinen käytös kun en käytä kondomia miesten kanssa (pillerit on kyllä). Miten saisin tämän loppumaan? En löydä mistään motivaatiota, mutta en ole tyytyväinen näinkään.
Kommentit (6)
vian ei tarvi olla iso kun se on päässä
Eipä siinä, aika aikaansa kutakin. Toi loppuu jossain vaiheessa kyllä, mutta ilmeisesti sinun on sitä ennen käytävä pohjalla asti.
Kysyt että mikä vikana vaikka tiiät ihan hyvin itsekin. Saat tyydytystä siitä. Joten turpa kiinni nympho ja lukihe ittes vaikka kellariin.
Kysyt että mikä vikana vaikka tiiät ihan hyvin itsekin. Saat tyydytystä siitä. Joten turpa kiinni nympho ja lukihe ittes vaikka kellariin.
Siinähän vaiheessa se loppuu kun saat jonku vakavemman taudin. Sulla on huono itsetunto kun pitää pönkittää sitä toisten huonolla/hyvällä ololla. Etsi uus mies, ei me kaikki paskoja olla. Aloita suhde mihin panostat kaikkesi. Seksi on vain osa rakastamista. T:miki
Mene terapiaan. Vahingoitat tuolla käytökselläsi itseäsi ja muita. Toivottaavsti ymmärrät edes hävetä.