Miksi jotkut tekee näin instassa?
Näen, että ovat aktiivisena, mutta eivät lue viestejäni, vaikka oon lähettänyt niitä vain yhden kappaleen? Viestittelen kyseisten henkilöiden kanssa aika harvakseltaan eli ei siitäkään voi johtua, että liikaa laitan viestejä. Yhdelle esimerkiksi laitoin viestin jo kaksi viikkoa sitten eikä vieläkään ole sitä nähnyt. Ite en vois jättää kenenkään viestejä roikkumaan tolleen. Eikä kyse voi olla siitä, että ois estänyt mut, koska silloinhan en näkisi tyyppiä ollenkaan enää instassa.
Kommentit (25)
Käyttävätkö he kuitenekin viestitoimintoa? Itse en ole koskaan viestinyt siellä kenenkään kanssa enkä halua alkaakaan viestiä, käytän sitä vain tiettyjen julkisten tilien seuraamiseen enkä varsinaisesti sosiaalisena mediana.
Vierailija kirjoitti:
Käyttävätkö he kuitenekin viestitoimintoa? Itse en ole koskaan viestinyt siellä kenenkään kanssa enkä halua alkaakaan viestiä, käytän sitä vain tiettyjen julkisten tilien seuraamiseen enkä varsinaisesti sosiaalisena mediana.
Miten voi olla käyttämättä viestitoimintoa? Voitko selittää ton, kun insta aika uusi mulle? Aiemmin laittoivat viestejä.
Sama juttu. Lähetin huhtikuussa eli miltei puoli vuotta sitten onnitteluviestin eräälle puolitutulle, jota seuraan Instagramissa. Hän ei ole vastannut siihen vieläkään mitään, ja siinä viestini alla ei lue "nähty" mitä yleensä jos viestin kohde on lukenut viestin. Outoa
Laittakaa julkista viestiä seinälle. Aina ei sovellus toimi ja on hakkereita. Henkilö ei ITSE välttämättä ole nähnyt viestiä. Näin oli ainakin facessa muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Lähetin huhtikuussa eli miltei puoli vuotta sitten onnitteluviestin eräälle puolitutulle, jota seuraan Instagramissa. Hän ei ole vastannut siihen vieläkään mitään, ja siinä viestini alla ei lue "nähty" mitä yleensä jos viestin kohde on lukenut viestin. Outoa
Ihan samalla tavalla! Näetkö kuitenkin aktiivisena jatkuvasti siellä?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa julkista viestiä seinälle. Aina ei sovellus toimi ja on hakkereita. Henkilö ei ITSE välttämättä ole nähnyt viestiä. Näin oli ainakin facessa muutama vuosi sitten.
Onko instassakin seinä käytössä? Missä siellä?
Ei noita viestejä aina välttämättä huomaa, siksi saattavat jäädä lukematta. Toki viesti-kuvakkeessa on mielestäni ilmoitus, jos lukemattomia viestejä on, mutta kaikki eivät välttämättä kiinnitä huomiota siihenkään.
Jos on jotain tärkeää voi soittaa, mä en noihin some viesteihin ainakaa jaksa vastata ja seurata kun suurin osa on ketjuviestejä "lähetä, jaa, kommentoi jos olet samaa mieltä"
Jos on tärkeää asiaa, soittakoot.
Kaikki muu chättäily voi kadota mun puolesta bittiavaruuteen..
Jos ei numeroa ole mihin soittaa, ei ole niin tärkeä ihminen mulle..
Ikävä sanoa, mutta et vaan kuulu tärkeisiin ihmisiin, joiden viestit noteerataan. Aika säästetään paremmille piireille. Voithan lähettää tekstarin, mutta veikkaan ettet vastausta saa siihenkään.
se tunne, kun akat ghostaavat toisiaan ja valittavat siitä. mutta kun akka ghostaa miehen, niin se on voimaannuttavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla käyttämättä viestitoimintoa? Voitko selittää ton, kun insta aika uusi mulle? Aiemmin laittoivat viestejä.
Ihan vaan niin ettei lue koskaan viestejä eikä kirjoita niitä itse. Ei siis saa mitenkään erikseen kytkettyä koko toimintoa pois. Mutta jos nuo ennen on viestitelleet niin tuskin on tästä sitten kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko kommentin laittamista julkaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on aktiivinen Instan käyttäjä
Harva laittaa instan kautta kovinkaan tärkeitä viestejä, siksi niihin ei aina jaksa reagoida nopeasti. Itse en myöskään aina saa kaikista viesteistä ilmoitusta enkä sen takia välttämättä huomaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Harva laittaa instan kautta kovinkaan tärkeitä viestejä, siksi niihin ei aina jaksa reagoida nopeasti. Itse en myöskään aina saa kaikista viesteistä ilmoitusta enkä sen takia välttämättä huomaa niitä.
Miten et saa kaikista ilmoitusta? Minulle tulee jokaisesta viestistä ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu on aktiivinen Instan käyttäjä
Ok
Ja kuitenkin näen että noi tyypit on instassa päivittäin. Mitä järkeä pitää tollaisia instakavereina, jos noin tekevät?