Kaksi plus yksi
Onko kukaan mies "joutunut" tilanteeseen, jossa samassa sängyssä olisi kaksi ihanaa naista? Minulle kävi näin.
Rakastelin molempien kanssa ja siemenet meni pesään.. Panojen jälkeen, sängyssä huomasin, että naiset olivatkin enemmän lesboja kuin Bi- henkisiä.
Ihanaa oli, mutta jälkeenpäin jäin miettimään, että oliko heidän pohjimmainen tavoite saada oma yhteinen lapsi?
Kommentit (10)
Yritätkö väittää että panit jokaista? Onko sulla rautakanki housuissa?
Pikku pojut taas kertoo päiväuniaan.
Taidan tuntea ko.tapauksen (2 plus 1), kyl se on mahdollista, mut se 3 plus tuntuu liiottelulta. Ehkä joku, joka on sen kokenut voisi kertoa tarkemmin. / vilivallaton
Minäkin kuulin siitä jokin aika sitten aamuradion ohjelmassa.
On tuttua. Olen naimissa, vaimoni on biseksuaali ja meillä on suloinen paljon meitä kumpaakin nuorempi nainen ystävättärenä. Vietämme seksin parissa kolmestaan paljon aikaa aina kun tapaamme. Suhteemme pelaa erittäin hyvin ja kaikki kolme saamme tästä iloa ja nautintoa. Minkäänlaista mustasukkaisuutta ei synny, kun suhde on avoin ja tasapuolinen kaikille. Sammme kaikki sitä mitä tarvitsemme.
Onko tietoa onko todella Bi/Lesbo parien tavoite hankkiutua äiditksi?
Tavallaan ymmärrän asian, sillä onhan naisilla omat äidin vaistonsa, vaikka olisikin lesbo.
Olen kuullut tällaisesta, mutta tietoa ei ole asiasta sen tarkemmin.
2 naista olen pannut yhtäaikaa. Toiselta vein neitsyyden, verta myös tuli.
3 olisi jotain uutta....
nussin 100 naista ilman kortsua kaikki sain raskaaksi sitten vedin vielä 30 kertaa hanskaan oli rankka viikonloppu.
Näinkö sinullekin kävi. Minut vietteli kolme n.25v naista. Olin pollea kun sain panna heistä jokaista, eivät halunneet että käyttäisin kortsuja. Viivyin heidän vieraana koko viikonlopun, onneksi sain välillä levätäkin. Lähtiessäni kiitin ja kysyin miksei halunneet enään tavata. Yksi heistä kertoi että he yrittävät tulla yhdessä raskaaksi ja elää ilman miehiä.
Aika hurjaa! Ei kai ole tulossa muotiin sellainen?