Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen varattu ja tapasin miehen joka tuntuu sielunkumppanilta

Vierailija
02.10.2020 |

Ajatukset ovat aivan sekaisin ja tuossa miehessä. Mutta olen avioliitossa!! En vain ole koskaan kohdannut tälläistä kemiaa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet rakastunut, et löytänyt sielunkumppaniasi? Koska sielunkumppani voi olla paras kaverikin, ei välttämättä romanttista tai fyysistä suhdetta siihen ymmärrykseen tarvitse.

Nyt mietit sitten että oletko muuten ihan onnellinen nykyisessä suhteessasi. Jos olet, unohda tämä uusi tuttavuus, katkaise kaikki yhteydet, se sattuu vähän aikaa mutta menee ohi. Jos et, niin mieti oletko valmis tekemään töitä sen eteen vai kärsitkö ne sydänsurut ja ystävien/sukulaisten vihat jotka saat niskaasi jos katkaiset suhteen aloittaaksesi uuden uuden miehen kanssa.

Mitä tahansa päätätkin, älä tee sitä virhettä että alat pettämään. Siitä ei seuraa mitään hyvää eikä uusi ihastuksesikaan voisi sinuun sen jälkeen luottaa, koska olethan pettänyt jo kerran, niin hänen pettämiseensä kynnys on vielä matalampi, sitten kun uusi ihastus osuu kohdalle.

Vierailija
2/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan homoseksuaalisen identiteetin löytymiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Noi sielunkumppanuus suhteet loppuu, ennen kun ne edes kunnolla alkaa.

Vierailija
4/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Itkua ja kipua luvassa.

Vierailija
5/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että et rakasta nykyistä.

Vierailija
6/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se alussa tuntuu kun mies puhuu kaiken mitä haluat kuulla. Kyllä se totuus sullekin vielä selviää ja kohta olet sinkkuna yksin.

Vierailija
8/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olevat elävät kuplassa sitten ku joku muu kuin oma mies antaa vähän huomiota ollaan ku seitsemännessa taivaassa ja kuvitellaan sitä joksikin sielunkumppanuudeksi. 

Vierailija
9/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet kemiat ja sielunkumppanuuden? Niin himottava, että sielukin kiinnostaa? :)

Vierailija
10/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän kateellinen. En sillä että mitään suhdetta tai ongelmia etsisin, mutta olisi hienoa olla ihastunut/rakastunut. Olen naimisissa, en onnellisesti, enkä eroamassa. Jos eroaisin, tuskin miestä olisin etsimässä sittenkään.

Vierailija
11/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin et mieti rauhassa mitä haluat oikeasti.

Ja tuohon sukulaisten tai ystävien vihojen päälle saamiskommenttiin sanoisin että unohda tuollaiset, se on sinun elämä eikä kenenkään muun. Ketään muuta ei oikeasti kiinnosta kuin korkeintaan hetken aikaa mitä elämälläsi teet ja se on sinun ainoa elämä. Piste.

Vierailija
12/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annat sille, niin sielunkumppani häipyy kun pieru saharaan. Sitten sulla ei ole sielua, eikä kumppania.

Vierailija
13/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lasten vuoksi edennyt tuossa tilanteessa ja kyllähän se sattuu edelleen.

Vierailija
14/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä sitä ihastuu pitkässäkin suhteessa. Eikä siinä mitään, kunhan ei pettämään ala. Mulla yleensä aika laimentaa ja jossain vaiheessa tulee aina se joku epämiellyttävä piirre esille, jolloin vaan totean ettei se kyllä vaihtamalla parane.

Vierailija
15/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä sitä ihastuu pitkässäkin suhteessa. Eikä siinä mitään, kunhan ei pettämään ala. Mulla yleensä aika laimentaa ja jossain vaiheessa tulee aina se joku epämiellyttävä piirre esille, jolloin vaan totean ettei se kyllä vaihtamalla parane.

Niinpä. Kaikissa suhteissa on ongelmansa ja arki tulee joka suhteeseen.

Vierailija
16/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota poskeen ja lastin nielet. Se on tosi rakkautta

Vierailija
17/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain ihastunut ja näet hänet vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
18/18 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄT MIEHET:

TÄSSÄ TODISTAT HYPER-HYPERGAMIAA.

Älä koskaan mene naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan