Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rakentaa suhdetta uudelleen

Vierailija
02.10.2020 |

Vaikea selittää, mutta pääpiirteissään näin:

Tuttava on ”erikoinen”, ystävällinen kyllä ja kiva, mutta jotenkin ärsyttävä ajoittain. Törmäsin häneen viihteellä, olin vähän ottanut ja vauhtia veressä. Rasitti siinä tilanteessa koko ihminen. Kävi sitten niin, että tervehti minua, mutta en tervehtinyt takaisin, katsoin halveksivasti ja käänsin pääni pois. Joo tiedän, huonoa käytöstä, tuntui vaan siinä kohtaa pahasti ”häiriötekijältä”. Tajusin tosin saman tien että nyt tuli isompi moka. Seuraavalla viikolla yhteisessä harrastusjutussa hädin tuskin nyökkäsi minulle, oli aivan helvetin täynnä pyhää vihaa. En tiedä puhuiko muille käytöksestäni, luulen että kyllä. Viime viikolla uskaltauduin, useamman kuukauden jälkeen, ohimennen kysymään kanssani kahville; ajattelin että neutraloidaan tilannetta. Sanoi minulle kovaan ääneen että ei todellakaan lähde - miksi lähtisi, ja mikä oikein kuvittelen olevani :( En tiedä miten edetä, tuntuu pahalta ja typerältä. Eikä minulla kyllä ole käytökselleni edes selitystä, ei toiselle voi sanoa että hän on ”ärsyttävä”.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi ainakin pitäisi myöntää että olet loukannut häntä ja pyytää anteeksi. Et voi vaan pyytää kahville niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
2/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊 sitä saa mitä tilaa 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla vaan. Voit pahoitella, mutta miksi edes haluaisit "luoda suhdetta" jos ko. henkilö ei ole sinulle mieleinen?

Vierailija
4/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla vaan. Voit pahoitella, mutta miksi edes haluaisit "luoda suhdetta" jos ko. henkilö ei ole sinulle mieleinen?

Koska joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä jatkossakin, ja en kestä tilanteita joissa toimimme kaksin; hän ei puhu minulle lainkaan. Epäilen, tai oikeastaan tiedän, että ”tempaukseni” jäljiltä minusta myös puhutaan selän takana.

Vierailija
5/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä ihan pakko kysy samaa: mikä sinä kuvittelet olevasi? Ja kyllä, varmasti puhutaan että olet kokovartalokyrpä - ja sehän sinä oletkin. Luultavasti tuttavasi ei ole se ”erikoinen”...

Vierailija
6/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä on sinulle hyväksi. Kompastuit omaan ansaasi: osoittamalla toiselle hänen ärsyttävyyttään, tulitkin vain todistaneeksi oman tekopyhyytesi ja pahuutesi ihmisenä:

Vierailija
7/7 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli mieleen aurinkoloma jossa olin mieheni kanssa vuosia sitten. Oltiin vasta ehkä vuosi oltu yhdessä.. Tutustuin eräällä retkellä jossa olin ilman miestä, yhteen naiseen ja kutsuin hänet rannalle seuraavana päivänä mun ja miehen mukaan. Kun hän kerran yksin matkusteli ja oli tylsää. Ei siinä mennyt kuin muutama tunti rannalla kun nainen alkoi pistää kaiken energiansa mun mieheen. Jos sanoin jotain keskusteluun, vilkaisi halveksivasti ja ignoorasi lopulta ihan täysin mut. Silti joka aamu tuli mun puhelimeen tekstari kun miehen numeroa ei tiennyt, että tehdäänkö tänään taas jotain yhdessä. Ei tehty 😂 Suutahti vähän kun otettiin auto ja lähdettiin naapurimaahan kiertää eikä pyydetty mukaan. Haukku koko ajan kotiin jäänyttä puolisoaan. Sen yhden rantapäivän mikä oltiin yhdessä.

Paluumatka kotiin oli hilpeä kun se nainen kujerti puhua koko ajan mun miehelle. Ei edes alentunut katsomaan minua. Mieheni ystävällisesti kuunteli ja jutteli. Tilanne oli ihan kauhea oikeasti. Kuka kohtelee ihmisiä näin? Tilanteessa oli vielä silmiinpistävää se että koska olen lyhyt ihminen, se oikein pään yli katseli kysyessäni jotain. Tyyliin sinä matalakasvuinen et ansaitse vastausta. Ihan kylmät väreet kulki kun ajattelin jos tällanen tyyppi kuuluis kaveripiiriin.

Lopulta kun oli hyvästien aika, nainen tyrkytti numeroaan myös miehelleni ja kertoi että olis ensiviikonloppuna Tuska festareilla, olis kiva nähdä meitä. Ilme oli aika muikee kun mies lopulta kietoi käsivartensa aulassa hartijoilleni ja sanoi suoraan että me ei (mun nimi) olla tuskafestareiden kuulijakuuntaa. Mutta hauskaa festaria sulle ja hyvät jatkot. Moi.

Sinne jäi katselemaan kun me lähdettiin. Kokemuksena oli kyllä sellainen että tuttusi tunne on oikeutettu ja ainoa nolosti käyttäytyjä olet sinä. Miehen kanssa naurettiin miten törpösti jotkut käyttäytyy. En usko et saat välinne korjattua. Mua ei ainakaan edes kiinnostaisi anteeksipyyntö...