Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menkkamaista polttelua alavatsalla, rv24, pitääkö huolestua?

Vierailija
15.12.2013 |

Esikoisraskaus. 20min sisällä kolme kertaa tullut alavatsalle polttelua, kesto alle 10 sekuntia.

Ei varsinaisesti kivuliasta, mutta epämukavaa. Ei ole tuntunut aiemmin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supistuksia voivat olla.

Jos jatkuvat, huolestu. Mutta satunnaiset ovat normaaleja.

Vierailija
2/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää ja kuulostele olotilaa. Tuntuuko vauvan liikkeet normaalisti? Aina voi ja kannattaakin soittaa neuvolaan, synnärille tms. ja kysyä neuvoa. 

Mulla oli kaiken maailman juilimista liki koko raskauden ajan. Syynä oli toistuvat virtsatietulehdukset (johon lopulta sain estolääkityksen) ja emätintulehdukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissatulehdus? Kannattaa käydä näyttämässä.

Vierailija
4/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan liikkeet on tuntuneet normaalisti. Virtsanäytteenkin annoin loppuviikosta, siitä saa tulokset alkuviikolla.

Tuon aloituksen jälkeen yöllä tuntui vielä kerran tuota polttelua/kivistystä mutta sitten ei enää.

Harjoitussupistuksia on tullut sillointällöin jo jonkun aikaa, ne tosin ovat aina olleet täysin kivuttomia, viimeöisissä olikin erona nuo polttelutunteet..

Kiitos teille vastaajille :) -ap

Vierailija
5/5 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rv 20 ja vähän samankaltaisia fiiliksiä. Virtsatieinfektioita ei ole vaikka on ollut oireita - testit ovat olleet puhtaita. C-vitamiini auttoi tuohon virtsaamisasiaan (ei suorastaan kirvellyt, mutta oli epämukavaa & kivuliasta ja tuntui ettei rakko tyhjentynyt), mutta nyt on ollut parina päivänä menkkamaisia kipuja, parhaillaankin itse asiassa. Ei nyt mitään valtavaa tuskaa, mutta tuntuu kuitenkin sen verran että mietin onko kaikki hyvin. Oletko ap rehkinyt tavallista enemmän? Minulla on muutto takana ja olen kannellut kaupoista painavia kasseja ilmeisesti vähän liikaakin.. Pitänee ottaa pari päivää rauhallisemmin ja katsoa onko vaikutusta.