juurikasvu-asiaa
onko teidän mielestä ok jos naisella on juurikasvua hiuksissa, ei siis trendikkään likukuväri-efektin saamaa vaan ihan vaikka punaisessa tai mustassa värjätyssä tukassa reilut kolme senttiä maantien väristä? millaisen vaikutelman antaa? entä mitä mieltä rehottavista kulmakarvoista? itse en tajua, jos ei jaksa ite nyppiä miksei vahauta vaikka pois kerran kuussa.
Kommentit (31)
mä kirjoitan tänne ekaa kertaa tajua jo!!! ja sulle joka kysyi että mitä juurikasvu mulle kuuluu? ei se kuulukaan. kuuluuko teille muiden lapset niiden nimet isät isien exät ja nyksät ja minkä väristä paskaa kukakin suoltaa aamuisin? silti keskustelette näistä ihan mielellänne. silti mä en saa keskustella siitä kuinka ruman näköstä on juurikasvu ja tuuheat yykoot. ei se mulle varsinaisesti kuulu mutta jos jollai on juurikasvua tahalleen niin kertokaa miks.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:57"]
ja hei sinä fiksu järjen jättiläinen, mä en ole ihan tyhmä ja opettele lukemaan. missä kohtaa mä sanoin että mulla ei ole hajuakaan kuka pipsa on??busted my ass. etkö tiedä sanontaa kuka x jos halutaan ilmaista että k.o ihminen ei kiinnosta? sorry mutta oikeesti mua ei kiinnosta pipsa vaan tämä aihe. mua ärsyttää että joka paikassa mainostetaan tätä pipsaa, yhessäki aloituksessa ihmeteltii miks lihavat käyttää tiukkoja vaatteita nii taas puhuttiin pipsasta. ärsyttävä nimiki viel kaiken lisäks. ei kiinnosta
[/quote]
Ai sinulla on dementia myös muiden mielenterveydellisten ongelmiesi lisäksi. Luepa kuule nuo aikaisemmat viestisi numero 6, 11 ja 17. Ihan erityisesti seuraavat kohdat, jotka viittaavat siihen, että koitat esittää ettet tiedä kuka Pipsa on:
-"kuka v***n pipsa? ??" (viesti 6)
-"tää on muuten eka kerta kun edes kirjoitan tänne ja sorry vaan mua ei kiinnista kukaa pipsa!" (viesti 11)
-"mä en tajua, jos jostain pipsasta on joskus kirjoitettu niin onko se mun vika?" (viesti 17).
Ihan uskomatonta, ettet pysty pitämään kirjaa edes siitä, mitä kirjoitat yhdessä ketjussa lyhyen ajan sisällä.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:01"]
mä kirjoitan tänne ekaa kertaa tajua jo!!! ja sulle joka kysyi että mitä juurikasvu mulle kuuluu? ei se kuulukaan. kuuluuko teille muiden lapset niiden nimet isät isien exät ja nyksät ja minkä väristä paskaa kukakin suoltaa aamuisin? silti keskustelette näistä ihan mielellänne. silti mä en saa keskustella siitä kuinka ruman näköstä on juurikasvu ja tuuheat yykoot. ei se mulle varsinaisesti kuulu mutta jos jollai on juurikasvua tahalleen niin kertokaa miks.
[/quote]
Kuten sanottua, et hämää ketään esittämällä viatonta. Turha siis jankuttaa. Kuten jo ainakin pari kertaa olen sinulle jo kirjoittanut, niin:
Jos yrität esittää jotain muuta niin ettei kukaan muka tajuaisi, että sinähän se siellä kirjoittelet, niin kannattaisi kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin ja noihin sun maneereihin (sisällöstä puhumattakaan) jotka paljastavat sut joka kerta.
Pitääkö tuo tavuttaa sinulle, että se menee perille?
dear ↑
viesti 6: kuka v***n pipsa? etkö ymmärrä että tarkoitin miks pitää puhua aina pipsasta, joka on selkeesti nobody jopa blogiskenessä?
viesti 11: nii, mua ei kiinnosta pipsa? sanoinko että en tiedä kuka se on? read my lips: tiedän mutta mua ei kiinnosta, en ole ennen edes kirjottanu tänne.
viesti 17: missä kohtaa sanon että en tiedä kuka pipsa on? se että siitä on joskus kirjoitettu ei edelleenkä ole mun vika.
etkö osaa lukea vai mikä on? onko vaikea ymmärtää että ei kaikki pyöri tämän pipsan ympärillä? mua ei kiinnosta se tai sen blogi ja voitko ystävällisesti poistua promoamasta täältä. mua kiinnostaa sen sijaan asialliset vastaukset kysymyksee; miksi joku haluaa vapaaehtoisesti pitää juurikasvua?
viesti 17:
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:10"]
dear ↑
viesti 6: kuka v***n pipsa? etkö ymmärrä että tarkoitin miks pitää puhua aina pipsasta, joka on selkeesti nobody jopa blogiskenessä?
viesti 11: nii, mua ei kiinnosta pipsa? sanoinko että en tiedä kuka se on? read my lips: tiedän mutta mua ei kiinnosta, en ole ennen edes kirjottanu tänne.
viesti 17: missä kohtaa sanon että en tiedä kuka pipsa on? se että siitä on joskus kirjoitettu ei edelleenkä ole mun vika.
etkö osaa lukea vai mikä on? onko vaikea ymmärtää että ei kaikki pyöri tämän pipsan ympärillä? mua ei kiinnosta se tai sen blogi ja voitko ystävällisesti poistua promoamasta täältä. mua kiinnostaa sen sijaan asialliset vastaukset kysymyksee; miksi joku haluaa vapaaehtoisesti pitää juurikasvua?
viesti 17:
[/quote]
Jo on selitykset, haha. Kirjoitat ihan selvästi mitä tarkoitat ja sitten koitat vääntää sen joksikin toiseksi kun sinut laitetaan seinää vasten. Luoja, että olet nolo ja sekaisin!
Pipsa ei muuten ole mikään nobody. Aika moni tietää sen ja onhan se lehdissäkin ollut. Mä niin odotan sitä aikaa että se pääsee jonkun lehden listoille kirjottamaan. Sinne MeNaisiin nyt kun Plusmimmi läks sieltä pois.
Vaikka ton ap:n viesti ja viestit on ihan omaa luokkaansa häiriintyneiden kirjoissa niin silti ei se pipsa mikään hyvä kirjoittaja ole. se ois aika tärkee taito tollasen blogin pidossa. muija puhelee säästä ja kissoistaa sekä kirjepaperia hehkuttaa. mimmin blogi on oikeasti laadukas ja mimmil on muodikas juurikasvu :D
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 01:29"]
Vaikka ton ap:n viesti ja viestit on ihan omaa luokkaansa häiriintyneiden kirjoissa niin silti ei se pipsa mikään hyvä kirjoittaja ole. se ois aika tärkee taito tollasen blogin pidossa. muija puhelee säästä ja kissoistaa sekä kirjepaperia hehkuttaa. mimmin blogi on oikeasti laadukas ja mimmil on muodikas juurikasvu :D
[/quote]mun mielestä tuollainen kirjottelu tuo lämpimämmän tunnun blogiin kun voi kirjoittaa mistä vain. mimmin blogi on hyvä mutta sieltä puuttuu se lämpö. ainakin minun mielestäni. voisihan pipsankin blogi muuttua kun pitäisi juosta kaikenlaisissa kissanristiäisissä. sittenhän se blogi vasta mainoksia piukassa olisi. oon tykännyt tästä nykyisestä otteesta että mainostaa mutta vähän.
Ei jumantsuikka tää tyyppi on sekasin. :D Olis kiva nähdä, mimmonen ilmestys siellä ap:n näytön takana möllöttää.
ja hei sinä fiksu järjen jättiläinen, mä en ole ihan tyhmä ja opettele lukemaan. missä kohtaa mä sanoin että mulla ei ole hajuakaan kuka pipsa on??busted my ass. etkö tiedä sanontaa kuka x jos halutaan ilmaista että k.o ihminen ei kiinnosta? sorry mutta oikeesti mua ei kiinnosta pipsa vaan tämä aihe. mua ärsyttää että joka paikassa mainostetaan tätä pipsaa, yhessäki aloituksessa ihmeteltii miks lihavat käyttää tiukkoja vaatteita nii taas puhuttiin pipsasta. ärsyttävä nimiki viel kaiken lisäks. ei kiinnosta