juurikasvu-asiaa
onko teidän mielestä ok jos naisella on juurikasvua hiuksissa, ei siis trendikkään likukuväri-efektin saamaa vaan ihan vaikka punaisessa tai mustassa värjätyssä tukassa reilut kolme senttiä maantien väristä? millaisen vaikutelman antaa? entä mitä mieltä rehottavista kulmakarvoista? itse en tajua, jos ei jaksa ite nyppiä miksei vahauta vaikka pois kerran kuussa.
Kommentit (31)
Reilu juurikasvu on kamalannäköinen. Varsinkin, jos tummaksi värjätyt ja vaalea juurikasvu alkaa näkyä, vaikutelma on kuin pälvikalju.
Antakaa sen Pipsan kulmakarvojen ja tyvikasvujen jo olla. Pistää ihmetyttämään et miksi joku vetää sen kuuluisan herneen nenään tuollaisesta. Ei ole onneksi sinun kulmakarvat tai tyvikasvu.
kerropa 2 miksi mä tarviin hoitoa? kyllä täällä aihe vapaassa on vaikka millaista ketjua aloitettu mutta kun mä pohdin juurikasvua niin tarviin hoitoa? loukkasinko jonkun juurikasvua j puskakulmia henk kohtaisesti vai miksi suutut?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:27"]Antakaa sen Pipsan kulmakarvojen ja tyvikasvujen jo olla. Pistää ihmetyttämään et miksi joku vetää sen kuuluisan herneen nenään tuollaisesta. Ei ole onneksi sinun kulmakarvat tai tyvikasvu.
[/quote]
puhuinko mä pipsasta??? eikö täällä saa enää keskustella asiallisesti? mainittiinko aloituksessa pipsaa? EI!! kuka v***n pipsa? ??
HA-KEU-DU HOI-TOON.
PS. HÄ-RÖ-TIN TÄ-MÄN TO-PI-KIN.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:27"]Antakaa sen Pipsan kulmakarvojen ja tyvikasvujen jo olla. Pistää ihmetyttämään et miksi joku vetää sen kuuluisan herneen nenään tuollaisesta. Ei ole onneksi sinun kulmakarvat tai tyvikasvu.
[/quote]
puhuinko mä pipsasta??? eikö täällä saa enää keskustella asiallisesti? mainittiinko aloituksessa pipsaa? EI!! kuka v***n pipsa? ??
[/quote]
Älä nyt jaksa, sinä mielenterveysongelmainen stalkkeri se et muusta jauhakaan tällä palstalla kuin Pipsasta. Jos yrität esittää jotain muuta niin ettei kukaan muka tajuaisi, että sinähän se siellä kirjoittelet, niin kannattaisi kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin ja noihin sun maneereihin (sisällöstä puhumattakaan) jotka paljastavat sut joka kerta.
mä en tajua!! miks? voitko kertoa mitä pahaa tässä oli?? perustele ilman pipsa mainintaa koska tämä topic ei koske pipsaa vai etkö osaa lukea???
mä en tajua!! miks? voitko kertoa mitä pahaa tässä oli?? perustele ilman pipsa mainintaa koska tämä topic ei koske pipsaa vai etkö osaa lukea???
tää on muuten eka kerta kun edes kirjoitan tänne ja sorry vaan mua ei kiinnista kukaa pipsa! miks täällä saa keskustella lapsista ja pettämisestä ja homoista ja haukkua uskovaisia ja kysellä jotai neuvoja mutta jos mä mietin miksi jollai on kamalaa juurikasvua niin se on yhtäkkiä paha asia ja mä olen joku stalkkeri? ehkä olet itse tämä kuuluisa pipsa? mene muualle mainostamaan blogiasi ei kiinnosta! !!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:30"]
[/quote]
[/quote]
:D
Epäsiistin näköinenhän sellainen 3 cm juurikasvu on. Kannattaisi olla värjäämättä tukkaa ollenkaan, tai niin pienellä sävyerolla omaan luonnonväriin sitten ettei tyvikasvu ole huomiotaherättävä, jos ei jaksa värjäillä tarpeeksi usein. Minä värjään mustaksi maantienväristä tukkaa, ja kyllä täytyy 4 vkon välein laittaa, 5 viikossa on jo jakauksen kohdalta kamalan näköinen.
No ei ole iso asia yhdistää näitä asioita. Pipsan juurikasvu ja kulmakarvat on olleet suuri topic jo aikojen alussa. Mutta sinä, parahin aloittaja voisit jo vihdoinkin tehdä jotain tuolle käsittämättömälle pakkomielteelle. Tai hei kerro nyt miksi sä niin paljon otat hernettä nenään toisen juurikasvusta. Sitten voitkin painua nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:38"]
tää on muuten eka kerta kun edes kirjoitan tänne ja sorry vaan mua ei kiinnista kukaa pipsa! miks täällä saa keskustella lapsista ja pettämisestä ja homoista ja haukkua uskovaisia ja kysellä jotai neuvoja mutta jos mä mietin miksi jollai on kamalaa juurikasvua niin se on yhtäkkiä paha asia ja mä olen joku stalkkeri? ehkä olet itse tämä kuuluisa pipsa? mene muualle mainostamaan blogiasi ei kiinnosta! !!
[/quote]
Toistan itseäni:
Jos yrität esittää jotain muuta niin ettei kukaan muka tajuaisi, että sinähän se siellä kirjoittelet, niin kannattaisi kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin ja noihin sun maneereihin (sisällöstä puhumattakaan) jotka paljastavat sut joka kerta.
Ylläolevaan liittyen: aika jännä ettet tiedä kuka Pipsa on, et ole koskaan kuullutkaan, mutta tiedät, että Pipsa bloggaa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun syytät Pipsaa siitä, että se mainostaisi täällä blogiaan. Busted, again!
Aloituksessa ei mainittu Pipsaa, mutta ihan parasta ovat nämä "positiivisuutta" kannattavat Pipsan ihkuttajat, jotka suunnilleen jakavat tappouhkauksia täällä (ja jotka jättävät blogiin "kylläpäs oletkin taas hoikistunut" -kommentteja vaikka Pipsa on ihan yhtä jykevä kuin aina).
mä en tajua, jos jostain pipsasta on joskus kirjoitettu niin onko se mun vika? kiitos teille jotka vastaatte asiallisesti. ihan uteliaisuudesta mietin koska töissä on pari tällästä tyyppiä, toisella yykoot ja toisella aivan jäätävä tyvikasvu! en tajua..naisella on punainen tukka ja siinä on parin sentin juurikasvu..muuten nätti nainen ja haluaa selvästi näyttää hyvältä mutta en tajua miksei voi vaan värjätä sitä tukkaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:38"]
[/quote]
Toistan itseäni:
Jos yrität esittää jotain muuta niin ettei kukaan muka tajuaisi, että sinähän se siellä kirjoittelet, niin kannattaisi kiinnittää huomiota kirjoitustyyliin ja noihin sun maneereihin (sisällöstä puhumattakaan) jotka paljastavat sut joka kerta.
Ylläolevaan liittyen: aika jännä ettet tiedä kuka Pipsa on, et ole koskaan kuullutkaan, mutta tiedät, että Pipsa bloggaa. Eikä ole ensimmäinen kerta kun syytät Pipsaa siitä, että se mainostaisi täällä blogiaan. Busted, again!
[/quote]
Ja kukas se aloittikaan toisen topikin jossa kitisi Pipsan juurikasvusta ja ihan tuossa aloituksessa: http://www.vauva.fi/keskustelu/3900372/ketju/hmmm_pipsa_ei_julkaise_enaa_kommentteja
Ihan identtistä kirjoitusta kaikin tavoin tuon topikin ja tämän topikin aloituksessa.
Ap-stalkkeri, olet universumin noloin!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 00:49"]
mä en tajua, jos jostain pipsasta on joskus kirjoitettu niin onko se mun vika? kiitos teille jotka vastaatte asiallisesti. ihan uteliaisuudesta mietin koska töissä on pari tällästä tyyppiä, toisella yykoot ja toisella aivan jäätävä tyvikasvu! en tajua..naisella on punainen tukka ja siinä on parin sentin juurikasvu..muuten nätti nainen ja haluaa selvästi näyttää hyvältä mutta en tajua miksei voi vaan värjätä sitä tukkaa.
[/quote]No mitä väliä sillä on sulle, ei se oo sun tyvikasvusi. Anna työkaverin olla vaikka kuinka pahalla tyvikasvulla. Ja mistäs sä sen tiedät vaikka olisi kasvattamassa omaa väriä takaisin?
[/quote]
Älä nyt jaksa, et vakuuta tuolla edes itseäsi. Sinä mielipuoli siellä jaksat vain jauhaa päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen, kyllä sinut kuule kaikki tunnistaa.
[/quote]
Olet ekaa kertaa tällä palstalla, et ole koskaan kuullutkaan mistään Pipsasta, jada jada, jada. Mistä sitten tiedät esim. sen, että Pipsa bloggaa?
Olen sitä mieltä, että tarvitset pikaisesti hoitoa, J.