Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näe vaivaa eteeni, kuinka huomauttaa kohteliaasti?

Vierailija
02.10.2020 |

Mies on käytännössä ulkoistanut suhteen ylläpidon minulle täysin. Minä sovin kaikki treffit ja sen mitä siellä tehdään. Alkuun mies teki tuota, minä olin vähemmän aloitteellisempi josta mies sitten vähän näpäyttikin. Niinpä aloin ottaa enemmän ohjia käteeni ja siitä lähtien on tuntunut että miehelle on kaikki ihan sama. Jos ehdotan tapaamista, se kyllä käytännössä sopii milloin vaan, tai ainakin mies yrittää järkätä parhaimman mukaan (on siis vuorotyössä). Mutta sitten kun tulee se päivä että pitäisi nähdä, ei miehestä kuulu hiiskahdustakaan kunnes kysyn että niin nähdäänkö me tänään vai ei? Sitten mies vain sanoo kyllä kyllä totta kai. Ei sano aikaa milloin pääsee tulemaan tms.
Mies ei myöskään soita tai laita viestiä oma-aloitteisesti, yleensä minä soitan ja sitten mies kyllä vastaa iloisesti. Mutta kahden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun hän on mknulle soitellut.

En jaksaisi tässä iässä (30+) enää mitään pelejä pelailla tai testailla, kauanko menee kun mies tajuaa ottaa itse yhteyttä. Vaikea tulkita miten tässä on käynyt, mies oikeasti ei välitä vaiko vaan ulkoistanut minulle nämä hommat. Voisin hyvin kuvitella että jos alkaisin testaamaan ja sitten näpäyttäisin että mitäs et pitänyt yhteyttä niin mies vaan älähtäisi että mikset itse soittanut kuten ennenkin.

Miten sanoa kohteliaasti että alkaa tympiä kun minulla tuntuu olevan nyt koko vetovastuu tästä hommasta? Kun nähdään niin silloin mies kyllä on kiinnostunut, ja aina saa järkättyä tapaamisen kun sitä pyydän. On jopa vuoroja vaihdellut että pääsisi luokseni. Aina ei ole seksiäkään kun nähdään.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut sinusta.

Se on näin yksinkertaista.

Mutta miesten tapaan roikuttaa sinua, koska

olethan sinä tyhjää parempi.

Häviää heti, kun löytää kiinnostavamman.

Hän saattaa olla myös sitä ihanaa ihmistyyppiä, jolle kaikki on ihan sama, ja elämä ylipäänsä ikävystyttävää. Mikään ei kiinnosta, hohhoijaa.

Niin tai näin, tuohon ei kannata tuhlata aikaa.

Henkisellä potkimisella voit saada häneen tilapäisesti eloa, mutta onko siinä järkeä.

Koska seura tekee kaltaisekseen, muutut pian itse samalaiseksi tylsimykseksi.

Joten nosta kytkintä.

Vierailija
22/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä mies? Joku tinderpano? Ap vaikuttaa ainakin aika helvetin raskaalle ihmiselle itse

Ja millähän perusteella? Lapsellisen kiukuttelun ja mykkäkouluilun sijasta haluan sanoa harmittavasta asiasta suoraan. En jättää miestä arvailemaan että mikä sille nyt tuli. Sekö olisi sun mielestä sitten parempi tapa?

Onnea vaan parisuhteen etsimiseen kiukuttelulla, näpäyttelyllä ja ruikuttamisella. Et voi epäonnistua. 

Niin siis juurihan aloituksessa kysyin, että kuinka sanoa asiasta miehelle kertalaakista nätisti ilman ruikutusta tai kiukuttelua? Mikä siinä oli niin hankala ymmärtää?

Näinkö kommunikoit miehenkin kanssa? Kunnon kilipää olet 

En tietenkään, sillä mies ei yritä tahalteen ymmärtää sanomisiani väärin. Jos olen pyytänyt neuvoja kohteliaaseen aikuismaiseen huomauttamiseen, niin miten ihmeessä sen saa väännettyä kiukutteluksi ja näpäyttelyksi?

En voi käsittää sitten kerta kaikkiaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi unohtaa koko juttu ja mies. Ei kannettu vesi kaivossa pysy ja mies ehkä hetken muuttaa käytöstään, mutta vain siksi että sanoit eikä siksi että itse tahtoisi saati että pitäisi sinua/suhdetta sen tärkeämpänä ja vähemmän itsestäänselvyytenä kuin aiemminkaan. 

Sad but true.

Eli oikeastiko heittää hyvä suhde hukkaan vain tämän takia? Miehessä ei kuitenkaan ole mitään muuta vikaa, puhuu esim. yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista jne. On muutoin luonteeltaan kultainen ja ehdottomasti selväpäisin ihminen kenet tunnen. Tässä iässä näitä tämmöisiä ei todellakaan ole enää vapaana kauheasti, varsinkaan jos mielii perheen perustaa.

No ei tietenkään kannata heittää hukkaan, jos ei siltä tunnu. Suoraan sanottuna en näe tuossa kovin isoa ongelmaa, jos mies kuitenkin (lähes) aina järjestää aikaa, kun ehdotat tapaamista. Kuulostaa, että olisit kuitenkin erittäin korkealla hänen prioriteettilistallaan. Itse näkisin niin, että jos mies joutuu myymään "ei-oota", niin silloin hänellä olisi "vastuu" järjestää seuraavan tapaamisen aika. 

Vierailija
24/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän saattaa olla myös sitä ihanaa ihmistyyppiä, jolle kaikki on ihan sama, ja elämä ylipäänsä ikävystyttävää. Mikään ei kiinnosta, hohhoijaa.

Henkisellä potkimisella voit saada häneen tilapäisesti eloa, mutta onko siinä järkeä.

Joten nosta kytkintä.

Turha vaiva. Ap on näköjään päätöksensä tehnyt. Hän raahaa kivirekensä avioliiton satamaan.

Vierailija
25/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten nosta kytkintä.

Turha vaiva. Ap on näköjään päätöksensä tehnyt. Hän raahaa kivirekensä avioliiton satamaan.

Siltä se vähän vaikuttaa.

On vieläkin sellaista ajattelutapaa, että kunnon mieheksi pääsee negaatioilla: jos ei lyö eikä juo. Tuohan on töissäkin ja nöyrästi tulee perässä, kun vaan vetää.

Etenkin vanhemman polven naiset kannustavat, että ota ota kun vielä saat!

Ei niitä "kunnon miehiä" joka oksalla kasva.

Parissa vuodessa olette täysin kyllästyneet toistenne ärsyttävyyksiin. Jos suhteessa ei ole rakkautta ja kiintymystä, sitä ei mikään pidä kasassa.

Mikään mitä ap kertoi ei kuulosta edes etäisesti rakkaudelta. Seksiäkin vaan "on".

Vierailija
26/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten nosta kytkintä.

On vieläkin sellaista ajattelutapaa, että kunnon mieheksi pääsee negaatioilla: jos ei lyö eikä juo. Tuohan on töissäkin ja nöyrästi tulee perässä, kun vaan vetää.

Parissa vuodessa olette täysin kyllästyneet toistenne ärsyttävyyksiin. Jos suhteessa ei ole rakkautta ja kiintymystä, sitä ei mikään pidä kasassa.

Mikään mitä ap kertoi ei kuulosta edes etäisesti rakkaudelta. Seksiäkin vaan "on".

No tietysti se kuulostaa siltä, kun olen kertonut nyt vaan ne negatiiviset asiat. Mikä miehessä on hyvää, hän on oikeasti avoin ja rehellinen. Ei ole passiivis-aggressiivinen vaan jos joku asia oikeasti harmittaa, on hän sanonut siitä - ja minä olen sitten yrittänyt muuttaa toimintatapaani. Suunnittelee tulevaisuutta, antaa läheisyyttä, huomioi minut sängyssä jne. Ja tosiaan järjestää kyllä sitä aikaa kalenteristaan heti kunhan minä vaan pyydän. Vaikka olisi miten kiireitä. En tiedä, mitä ihmettä sen pitäisi vielä tehdä enemmän että kelpaisi teille? Ainoa ongelma on vaan tuo että mä olen aina se joka tekee aloitteen tapaamisissa ja soitteluissa. Ja ei, en ole tosiaan kokeillut että kauanko se olisi soittamatta jos en itse soittaisi. Ei kiinnosta testit.

Vierailija
27/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten nosta kytkintä.

Missä kohtaa edes kysyin että pitäisikö jättää mies? En alunperinkään tullut tänne hakemaan niitä neuvoja jättää se sika, vaan neuvoja miten puhua miehelle nätisti tuosta asiasta niin että menee kaaliin. En vielä halua hyvää suhdetta heittää hukkaan tämän takia.

Vierailija
28/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi unohtaa koko juttu ja mies. Ei kannettu vesi kaivossa pysy ja mies ehkä hetken muuttaa käytöstään, mutta vain siksi että sanoit eikä siksi että itse tahtoisi saati että pitäisi sinua/suhdetta sen tärkeämpänä ja vähemmän itsestäänselvyytenä kuin aiemminkaan. 

Sad but true.

Eli oikeastiko heittää hyvä suhde hukkaan vain tämän takia? Miehessä ei kuitenkaan ole mitään muuta vikaa, puhuu esim. yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista jne. On muutoin luonteeltaan kultainen ja ehdottomasti selväpäisin ihminen kenet tunnen. Tässä iässä näitä tämmöisiä ei todellakaan ole enää vapaana kauheasti, varsinkaan jos mielii perheen perustaa.

En toki tunne miestä, mutta kuvatun käytöksen perusteella ei ole mitään yhteistä tulevaisuutta kanssasi suunnittelemassa.

Miksi ihmeessä ap on suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta miehen kanssa jonka käytös pahoittaa mielen..?

Ainoa ratkaisu on, että ap muuttuu itse ja muuttaa aidosti ajatusmaailmaansa eikä enää toivo miehen näkevän vaivaa itsensä tai suhteen eteen. Miehellehän tilanne on tällaisenaan ihan fine.

Vain itseään voi muuttaa. 

Vierailija
29/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joten nosta kytkintä.

No tietysti se kuulostaa siltä, kun olen kertonut nyt vaan ne negatiiviset asiat. Mikä miehessä on hyvää, hän on oikeasti avoin ja rehellinen. Ei ole passiivis-aggressiivinen vaan jos joku asia oikeasti harmittaa, on hän sanonut siitä - ja minä olen sitten yrittänyt muuttaa toimintatapaani. Suunnittelee tulevaisuutta, antaa läheisyyttä, huomioi minut sängyssä jne. Ja tosiaan järjestää kyllä sitä aikaa kalenteristaan heti kunhan minä vaan pyydän. Vaikka olisi miten kiireitä. En tiedä, mitä ihmettä sen pitäisi vielä tehdä enemmän että kelpaisi teille? Ainoa ongelma on vaan tuo että mä olen aina se joka tekee aloitteen tapaamisissa ja soitteluissa. Ja ei, en ole tosiaan kokeillut että kauanko se olisi soittamatta jos en itse soittaisi. Ei kiinnosta testit.

Miksi ihmeessä sen MEILLE pitäisi kelvata?

Sinähän sen kanssa olet.

Olet kertonut tilanteen ja saanut monta

kommenttia, joiden viesti on jotakuinkin sama: mies EI OLE innostunut sinusta.

Olet ilmeisesti niin varma nakki, että sun takia ei tarvitse vaivautua. Eikä hän vaivaudukaan, kuten olet kertonut.

Jos suhteenne on jo nyt molemminpuolista näpäyttelyä ja vaikeaa tahkoamista, niin älä vaan luule että se siitä sen paremmaksi muuttuu.

Vierailija
30/32 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaankin samanlainen kuin tämä mies. Olen toiminut noin, jos nainen on ollut meistä se kiireisempi ja aikataulujen kanssa haastavammassa tilanteessa. Eli jos olen jostain kiinnostunut, niin pyrin tietysti näkemään niin paljon kuin naiselle käy. Olen siis innokas näkemään, mutta jos nainen on se kiireellisempi niin on loogista että hän on se, joka kertoo milloin näkeminen onnistuu ja siksi olen odottanut häneltä aina ehdotusta. Ehkä tämä sitten voidaan tulkita väärin. Minusta sen joustavammassa tilanteessa olevan on turha umpimähkään ehdotella tapaamisaikoja, jos se asia on kuitenkin siitä toisesta osapuolesta käytännössä kiinni. Kai tämä on jotain miehen logiikkaa, pitäisi jollain tavalla sitten painottaa ja tehdä selväksi että kyllä, olen innokas tapaamaan ja odottelen kieli pitkällä sinulta niitä sopivia aikoja.

Vierailija
31/32 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

Aina ne sanat ja teot ei kohtaa. Joillakin (miehillä) on erittäin suuri taipumus tähän. Silloin kannattaa katsoa tekoja, ei sanoja.

Ei tietenkään. Mutta kyllä mies on niitä tekojakin tehnyt, vaihtelee työvuoroja, tuo kukkia, jos tarvitsen apua jossain niin auttaa. Ainoastaan tuo perässävedettävyys/oma-aloitteisuuden puute jurppii.

Oma-aloitteisuuden puute/aktiivisuus on ominaisuus, joka ei tule muuttumaan. Joko hyväksyt hänet sellaisena tai eroatte viimeistään siinä vaiheessa kun olet nalkutuksellasi tuhonnut suhteen.

Itseäni nyppi aikoinaan seurusteluvaiheessa sama asia. En silloin tajunnut, mitä sama ominaisuus tarkoittaa kolmea lasta ja 20 aviovuotta myöhemmin. Mies vain istuu sohvalla kaiket illat ja viikonloput, jos en "ohjelmoi" häntä. On kyllä valmis tekemään asioita, mutta mitään ei tee oma-aloitteisesti. Eikä ole kyse siitä, ettei voisi tehdä omalla tavallaan ja rytmillään.

Harkitsen omaa asuntoa, kun lapset lentävät pois pesästä, rakastan kuitenkin miestäni edelleen, enkä tahdo erota.

Vierailija
32/32 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

Aina ne sanat ja teot ei kohtaa. Joillakin (miehillä) on erittäin suuri taipumus tähän. Silloin kannattaa katsoa tekoja, ei sanoja.

Ei tietenkään. Mutta kyllä mies on niitä tekojakin tehnyt, vaihtelee työvuoroja, tuo kukkia, jos tarvitsen apua jossain niin auttaa. Ainoastaan tuo perässävedettävyys/oma-aloitteisuuden puute jurppii.

Oma-aloitteisuuden puute/aktiivisuus on ominaisuus, joka ei tule muuttumaan. Joko hyväksyt hänet sellaisena tai eroatte viimeistään siinä vaiheessa kun olet nalkutuksellasi tuhonnut suhteen.

Itseäni nyppi aikoinaan seurusteluvaiheessa sama asia. En silloin tajunnut, mitä sama ominaisuus tarkoittaa kolmea lasta ja 20 aviovuotta myöhemmin. Mies vain istuu sohvalla kaiket illat ja viikonloput, jos en "ohjelmoi" häntä. On kyllä valmis tekemään asioita, mutta mitään ei tee oma-aloitteisesti. Eikä ole kyse siitä, ettei voisi tehdä omalla tavallaan ja rytmillään.

Harkitsen omaa asuntoa, kun lapset lentävät pois pesästä, rakastan kuitenkin miestäni edelleen, enkä tahdo erota.

Tämä on varmaan se syy, miksi minulla on vaikeuksia saada pidettyä naista. Minkälaisia asioita miehen sitten pitäisi aktivoitua tekemään iltaisin ja viikonloppuisin oma-aloitteisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän