Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei näe vaivaa eteeni, kuinka huomauttaa kohteliaasti?

Vierailija
02.10.2020 |

Mies on käytännössä ulkoistanut suhteen ylläpidon minulle täysin. Minä sovin kaikki treffit ja sen mitä siellä tehdään. Alkuun mies teki tuota, minä olin vähemmän aloitteellisempi josta mies sitten vähän näpäyttikin. Niinpä aloin ottaa enemmän ohjia käteeni ja siitä lähtien on tuntunut että miehelle on kaikki ihan sama. Jos ehdotan tapaamista, se kyllä käytännössä sopii milloin vaan, tai ainakin mies yrittää järkätä parhaimman mukaan (on siis vuorotyössä). Mutta sitten kun tulee se päivä että pitäisi nähdä, ei miehestä kuulu hiiskahdustakaan kunnes kysyn että niin nähdäänkö me tänään vai ei? Sitten mies vain sanoo kyllä kyllä totta kai. Ei sano aikaa milloin pääsee tulemaan tms.
Mies ei myöskään soita tai laita viestiä oma-aloitteisesti, yleensä minä soitan ja sitten mies kyllä vastaa iloisesti. Mutta kahden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun hän on mknulle soitellut.

En jaksaisi tässä iässä (30+) enää mitään pelejä pelailla tai testailla, kauanko menee kun mies tajuaa ottaa itse yhteyttä. Vaikea tulkita miten tässä on käynyt, mies oikeasti ei välitä vaiko vaan ulkoistanut minulle nämä hommat. Voisin hyvin kuvitella että jos alkaisin testaamaan ja sitten näpäyttäisin että mitäs et pitänyt yhteyttä niin mies vaan älähtäisi että mikset itse soittanut kuten ennenkin.

Miten sanoa kohteliaasti että alkaa tympiä kun minulla tuntuu olevan nyt koko vetovastuu tästä hommasta? Kun nähdään niin silloin mies kyllä on kiinnostunut, ja aina saa järkättyä tapaamisen kun sitä pyydän. On jopa vuoroja vaihdellut että pääsisi luokseni. Aina ei ole seksiäkään kun nähdään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika...

Vierailija
2/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäytä samoilla sanoilla kuin mies silloin näpäytti sinua.

Toinen vaihtoehto on että hyväksyt ettei kumpikaan teistä ole kovin kiinnostunut ja jatkatte eri suuntiin. Turha yrittää väkisin, kun kummankin suurin ilo on näpäytellä toista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannettu vesi ei yleensä kaivossa pysy. Sano miehelle asiasta kerran, ja jos ei pysyvästi muuta tapojaan, voit joko hyväksyä että hän on perässävedettävä, tai siirtyä muille apajille.

Vierailija
4/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa koko juttu ja mies. Ei kannettu vesi kaivossa pysy ja mies ehkä hetken muuttaa käytöstään, mutta vain siksi että sanoit eikä siksi että itse tahtoisi saati että pitäisi sinua/suhdetta sen tärkeämpänä ja vähemmän itsestäänselvyytenä kuin aiemminkaan. 

Sad but true.

Vierailija
5/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä nyt oikeastaan on se ongelma? Naiset..

Vierailija
6/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta veivaamisesta tule yhtään mitään. Anna olla, tyhjän saa pyytämättäkin. Pahoitat vaan oman mielesi. Vaihtamalla paranee.

Vierailija
7/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi unohtaa koko juttu ja mies. Ei kannettu vesi kaivossa pysy ja mies ehkä hetken muuttaa käytöstään, mutta vain siksi että sanoit eikä siksi että itse tahtoisi saati että pitäisi sinua/suhdetta sen tärkeämpänä ja vähemmän itsestäänselvyytenä kuin aiemminkaan. 

Sad but true.

Eli oikeastiko heittää hyvä suhde hukkaan vain tämän takia? Miehessä ei kuitenkaan ole mitään muuta vikaa, puhuu esim. yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista jne. On muutoin luonteeltaan kultainen ja ehdottomasti selväpäisin ihminen kenet tunnen. Tässä iässä näitä tämmöisiä ei todellakaan ole enää vapaana kauheasti, varsinkaan jos mielii perheen perustaa.

Vierailija
8/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras konsti on pitää mykkäkoulua ja kiukutella, kyllä se kohta arvaa ja jollei arvaa niin ei ole sinun arvoisesi.

Vierailija
9/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä mies? Joku tinderpano? Ap vaikuttaa ainakin aika helvetin raskaalle ihmiselle itse

Vierailija
10/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

Eli oikeastiko heittää hyvä suhde hukkaan vain tämän takia? Miehessä ei kuitenkaan ole mitään muuta vikaa, puhuu esim. yhteisestä tulevaisuudesta, lapsista jne. On muutoin luonteeltaan kultainen ja ehdottomasti selväpäisin ihminen kenet tunnen. Tässä iässä näitä tämmöisiä ei todellakaan ole enää vapaana kauheasti, varsinkaan jos mielii perheen perustaa.

No miten olis keskustelu miehen kanssa? Semmoinen ihan asiallinen. Että minusta tuntuu tylsältä että se olen aina minä joka olen aloitteellinen, ja se saa mulle semmoisen tunteen, että et ole kovin in to me.... ja tässä suhteessa. 

Sitten kuuntelet, mitä mies vastaa. Ja siitä sitten eteenpäin. Sitä sanotaan keskustelemiseksi, ja jos meinaa pidempää suhdetta, niin paras on heti alussa se taito opetella, ujostutti tai ei.

Vierailija
11/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä mies? Joku tinderpano? Ap vaikuttaa ainakin aika helvetin raskaalle ihmiselle itse

Ja millähän perusteella? Lapsellisen kiukuttelun ja mykkäkouluilun sijasta haluan sanoa harmittavasta asiasta suoraan. En jättää miestä arvailemaan että mikä sille nyt tuli. Sekö olisi sun mielestä sitten parempi tapa?

Vierailija
12/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muotijuttu tämä "helvetin raskas ihminen" on nykyään? Joka keskusteluun tulee tuo yleispätevä kommentti.

Vierailija
13/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

En toki tunne miestä, mutta kuvatun käytöksen perusteella ei ole mitään yhteistä tulevaisuutta kanssasi suunnittelemassa.

Vierailija
14/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs muotijuttu tämä "helvetin raskas ihminen" on nykyään? Joka keskusteluun tulee tuo yleispätevä kommentti.

Se on varmaankin sellainen ihminen joka esittää yhtään mitään toiveita tai vaatimuksia. Ihminen jolla on tunteet ja joka saattaa joskus jopa pahoittaa (!!) mielensä. Eihän se sellainen ole mistään kotoisin, pitää vaan kiltisti ottaa kaikki paska niskaan ja suostua kynnysmatoksi. Yleensä juuri noiden "olet niin raskas ihminen" - huutelijoiden kynnysmatoksi.

Vierailija
15/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millähän perusteella? Lapsellisen kiukuttelun ja mykkäkouluilun sijasta haluan sanoa harmittavasta asiasta suoraan. En jättää miestä arvailemaan että mikä sille nyt tuli. Sekö olisi sun mielestä sitten parempi tapa?

Onnea vaan parisuhteen etsimiseen kiukuttelulla, näpäyttelyllä ja ruikuttamisella. Et voi epäonnistua. 

Vierailija
16/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

Aina ne sanat ja teot ei kohtaa. Joillakin (miehillä) on erittäin suuri taipumus tähän. Silloin kannattaa katsoa tekoja, ei sanoja.

Vierailija
17/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan parisuhteen etsimiseen kiukuttelulla, näpäyttelyllä ja ruikuttamisella. Et voi epäonnistua. 

Niin siis juurihan aloituksessa kysyin, että kuinka sanoa asiasta miehelle kertalaakista nätisti ilman ruikutusta tai kiukuttelua? Mikä siinä oli niin hankala ymmärtää?

Vierailija
18/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sad but true.

Aina ne sanat ja teot ei kohtaa. Joillakin (miehillä) on erittäin suuri taipumus tähän. Silloin kannattaa katsoa tekoja, ei sanoja.

Ei tietenkään. Mutta kyllä mies on niitä tekojakin tehnyt, vaihtelee työvuoroja, tuo kukkia, jos tarvitsen apua jossain niin auttaa. Ainoastaan tuo perässävedettävyys/oma-aloitteisuuden puute jurppii.

Vierailija
19/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa kädessä on 10 sormea, aika monta kertaa hän on kuitenkin soittanut.

Vierailija
20/32 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan perusteella se on ihminen, joka toivoo, tai kehtaa vaatia normaalia ja kunnioittavaa käytöstä kumppanilta. Eli välttelevän passiivis-aggressiivisen mukaan hankala. Narsistit myös tykkäävät leimata arvonsa tuntevia hankaliksi, ja alistuvat ovat niitä hyviä.

Jos kärsii hiljaa tai ei välitä, on helppo ja mukava kumppani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi