Laita lyhyt pätkä kappaleen sanoista ja muut arvaa mikä kappale kyseessä
Aivan niin kuin silloin muinoin vanhalla kunnon av:lla.
Kommentit (187)
you're a lier, you're a cheater, you're fool
The position being taken is not to be mistaken for attempted education or righteous accusation. Only a description, just an observation, of the pitiful condition of our degeneration.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:50"]
Toinen oli lahja, jonka reuna repsottaa
[/quote]
Se Samuli Putron hieno kappale
Mulle tuli ihan pöljä laulu mieleen, en tiedä onko se edes oikeasti laulu, mutta näin se alkaa: Mollamaija loikki... :)
Tää ei tuu poistuu täältä koskaan.
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:57"]Tää ei tuu poistuu täältä koskaan.
[/quote]
Cheek: Timantit on ikuisia
Maailman pisimmät tunnit
niiden otteeseen jää kiinni
Niitä kantaa loppuun asti
vaikka itse ei aina huomaa
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:59"]Sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
[/quote]
Juha Tapio: kelpaat kelle vaan
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:52"]The position being taken is not to be mistaken for attempted education or righteous accusation. Only a description, just an observation, of the pitiful condition of our degeneration.
[/quote]
OPERATION IVY
"Room Without A Window"
She reminds me of a west side story
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:51"]
you're a lier, you're a cheater, you're fool
[/quote]
Volbeat - Still counting
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 22:52"]The position being taken is not to be mistaken for attempted education or righteous accusation. Only a description, just an observation, of the pitiful condition of our degeneration.
[/quote]
OPERATION IVY
"Room Without A Window"
[/quote]
AAAAHHHHH! Mä RAKASTAN Operation Ivyä! Ihanaa, että joku muistutti. Fiilistelen aina Uoutubesta.
Aurinko tummuu taivaalla, tuntuu kuin myrsky raivoaa. Niin kylmä on täällä niin kylmä on ethän koskaan lähteä voi.
En oo ikinä kuullukkaan operation ivystä :D pitääkö siis mennä kuuntelemaan millasta musaa
Oh baby your so fine I wanna make you mine :DD
Toinen oli lahja, jonka reuna repsottaa