Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri suuttui minulle ja korotti ääntänsä.

Vierailija
14.12.2013 |

Olen todella ylipainoinen. En ryyppää, en polta (en ole kumpaakaan koskaan tehnyt). syön kasviksia, marjoja ja hedelmiä valehtelematta yli kg päivässä. Lisäksi pyrin siihen, että syön päivittäin yli 20 erilaista kasvikunnan tuotetta. jotta tulee monipuolisuutta. Ongelmani on ns. herkut. Olen tunnesyöppö.

Tuttavapiiri ja sukulaiset ovat saaneet minun halveksimaan itseäni ylipainoni vuoksi. Olen itseni suhteen, en muiden, takia sitä mieltä, että minulla ei ole oikeutta hakea lääketieteellistä apua, jos kerran en saa painoani pois.

Kävinpä työterveyslääkärillä saamassa käsiin kortisonivoidetta. Työssä on viime aikoina joutunut pesemään käsiä aika usein. Lääkäri huomasi samalla, että minulla on kovaa yskää. Mittasi myös kuumeen. Oli lämpöä 38,4 astetta. Keuhkoja kuunteli. Jotain häikkää oli joten lähetti Ekg- mittaukseen. Tämän jälkeen palasin. Lääkäri ihmetteli, että miksi tuossa kunnossa olen töihin mennyt. Vastasin, että mielestäni voin jonkin verran töitä tehdä, joten pois en ole jäänyt (omalla ilmoituksella voi olla 3 päivää pois.) Ihmetteli, että miksi en ole hakenut apua sairastamiseen terveydenhuollosta. Kun sitten vastasin, että vastustuskyvyn aleneminen voi johtua ylipainosta ja siksi en koe, että voin apua hakea, niin tuo timmi lääkäri suuttui. Sanoi, että jos jokainen, joka jollakin tavalla "pilaa" oman terveytensä, niin sitten ei kukaan voisi tulla vastaanotolle. Kielsi ehdottomasti menemästä töihin ja määräsi ehdottomalle pakkosairaslomalle viikoksi.

Mitä mieltä? Pitääkö tehdä valitus?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi flunssaoireissa töihin mennä. En yhtään ihmettele, että lääkäri suuttui.

Vierailija
22/22 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla