Mies valitsi pikkujoulut minun sijaani! Että mua vituttaa..
Oli alunperinkin menossa vaan KÄYMÄÄN pikkujouluissa jotka alkoivat klo 17,sanoi tulevansa klo 20 mennessä takaisin.Sovittiin että vietetään iltaa kaksin pitkästä aikaa jne. Meillä isommat lapset nyt mummolassa ja 1v. nukkuu,olin lämmittänyt saunan ja tehnyt ruokaa,ja sitten mies klo 19 soittaa ja kyselee että olisko kauhean paha jos jäisikin sinne! No siitä vaan sitten,harmi vaan että menee ns.lapsivapaa ilta hukkaan,ainakin minun osaltani..Joo ei tämä nyt maailmaa kaada mutta ärsyttää silti!
Kommentit (30)
Siis miten niin ap on nipottava ämmä? Mieshän tässä on se joka sen lupauksen rikkoi! Ymmärrettävää todellakin mutta silti miehen "vika". Mut ei silti varmaan parisuhdekriisin arvoista :)
Tilannetaju hoi ap!
Elämästä saa todella kurjaa jos ei suostu ajattelemaan realiteettien mukaan vaan järkkäilee tuollaisia pettymystenkeräämistilaisuuksia itselleen. Jos itse olet ikinä missään bileissä käynyt, tietänet, että hyvin usein se ensin tylsältä tuntunut tilaisuus muuttuukin hauskaksi kun on ottanut pari lasillista ja löytyy mukavaa juttuseuraa. Ihan samoin kuin joskus se tilaisuus minkä piti olla niin mahtava, onkin pakkohauskanpitoa. Minusta elämä on niin lyhyt ja oikeasti hauskoja hetkiä ei niin paljoa ole, että niihin kannattaa tarttua. Ymmärrän sun pettymyksen, ku sun odotukset oli aivan toisenlaiset ja varmaan kaipuu yhteisiin hetkiin kova. Mut kyllä mäkin valitsisin joskus sen mukavan juhlahumun...
Olen ollut tuollainen kuin ap. Olin epävarma ja roikkuvainen. Tein kaikkeni jotta mies rakastaisi minua ja haluaisi olla minun kanssani, järjestin tilanteita joissa hän joutui valitsemaan minun ja jonkun muun menon/ihmisen väliltä jotta sain aiheen suuttua ja olla vihainen että hän ei välitäkään minusta.
Jälkikäteen ajateltuna olin aivan idiootti ja naurettava. En tuntenut itseäni. En arvostanut itseäni. En osannut olla yksin. En osannut/uskaltanut luottaa. Halusin pitää kaikkia lankoja käsissäni.
Ap: kasva aikuiseksi itseään arvostavaksi ihmiseksi ja lopeta typerä temppuilu
Onpas täällä tänään jännästi päällä ajatus, että petetyt lupaukset on ok ja noiiden pitämisen vaatiminen on turhaa nipotusta....
Eihän kyse nyt ole siitä, että kaikki on menetetty eikä parisuhdetta enää ole vaan ainoastaan siitä, että ap:ta ottaa päähän, kun lupausta ei pidetty vaikka syy onkin ymmärrettävä.
Miten mä epäilen, että täällä kuitenkin moni mamma ärsyyntyisi samassa tilanteessa vaikka nyt kovasti jeesusteleekin...
Ongela on siinä, että teillä on lapsia ja siksi liian vähn kahdenkeskistä aikaa. Olisi kannattanut jäädä lapsettomaksi. Teillä riittäisi energiaa ja aikaa parisuhteelle niin paljon, ette yksittäinen ilta olisi sinne taikka tänne. Nyt on tietysti liian myöhäistä, eikä suhteennekaan välttämättä kestä siihen asti kunnes lapset muuttavat kotoa.
Kylmä juttu, mutta jokaisella valinnalla on seurauksensa.
Pikkujouluista löytyy yleensä nuorempia ja paremman näköisiä naisia kuin sinä olet koskaan ollut tai tulet koskaan olemaan. Niitä on mukavampi jyystää.
Voi, mulle on itselle käynyt kuten ap:n miehelle. Kyllä se vaan on niin, että kun ottaa pari, alkaa se alunperin tylsempikin seura olemaan hauskaa - ja kotona kuitenkin saa olla aina. Vaikka myös mun tapauksessani oli tarkoitus viettää miehen kanssa yhteinen ilta.
Pikkujoulu on kerran vuodessa, jäkättävän akan kanssa vietetään koko vuosi.