Huonot puolesi?
Mitkä ovat sinun ärsyttävät piirteesi jotka häiritsevät sinua tai muita? Miksi teet niin, voisitko muuttua?
Minä puhun joskus huomaamattani asioista mitkä ei jälkikäteen ajatellen kiinnosta yhtään ketään, aivan turhaa paskaa. Yritän tätä piirrettä karsia itsestäni parhaani mukaan.
Kommentit (15)
Joskus änkytän hieman väsyneenä. Ja välillä olen liian adhd ja kälätän. Olen yrittänyt jälkimmäistä muuttaa ja olen onnistunut siinä melko hyvin. Ensimmäiseen auttaa nukkuminen. Ainiin, harrastan myös humblebragia liikaa. Pariutumista ajatellen minulla on liian miesmäisiä kiinnostuksen kohteita ja olen liian kaverimainen. Lisäksi pukeutumiseni ei ole yleensä hirveän tyttömäistä ja söpöä vaan siinä on asennetta.
Olen boheemi eikä kodin siivoaminen ja ruodussa pitäminen kiinnosta minua. Meillä ei kuolla nälkään tai hukuta paskaan. Meidän koti ei vaan nyt satu olemaan sisustusfriikeille kelpaava edustuskoti.
Laiskuus ja vetäytyvyys. Tuppaan myös olemaan aikamoinen besserwisseri.
Vanhuus alkaa jo olla vikana.....niii
Kuten ap, sellaistenjuttujen hölöttäminen mulile, jotka yleensä kiinnostavat vain parasta kaveriani.
Laiskuus, epäluotettavuus, en osaa pitää kotia niin siistinä, että kuka tahansa vois tulla kylään milloin tahansa.
Olen ärsyttävän tarkka ja perfektionisti. Koti on aina järjestyksessä ja ahdistun jos kaikki ei mene suunnitelmieni mukaan. Hemmetin ärsyttävä piirre ja mieheni on välillä vähän väsynyt minuun ;) Toki on kiitollinen siististä kodista ja että kaikki on aina kunnossa. Mutta yritän ottaa vähän rennommin. Itseäni ärsyttää myös tämä piirre ja olen kateellinen ihmisille, jotka osaavat relata ja ovat stressaantumatta jokaisesta pikkuasiasta.
Kyllähän mä joskus innostun töistä niin, että ajantaju katoaa. Ja välillä mietin vapaa-ajalla, kuinka voisin antaa vielä nykyistä suuremman panoksen töissä.
Mun on tosi vaikeaa myöntää olevani väärässä. Olen laiska. Itken helposti riitatilanteissa.
Laiskuus, tänään olisi pitänyt imuroida ja tehdä kakkua, tykkään vielä leipomisesta, mutta ei ole saanut aikaiseksi. En siedä laiskuutta muissakaan. Lisäksi olen kauhea suuttuessani miehelle. Menetän malttini nopeasti varsinkin väsyneenä ja/tai nälkäisenä, ja teen vain tuhoa meidän suhteelle. :(
Olen tosi suorasanainen. Vaadin paljon itseltä ja muilta. Olen joissakin asioissa perfektionisti.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 20:50"]
[/quote]
Mulla samat.
Jos pahastun jollekin mun on hirveen vaikea unohtaa ja se ärsyttää. Varsinkin asioissa joissa olen oikeassa ja joku arvostelee ja mitätöi, en vaan pysty unohtaan, vittu!
Laiskuus, mököttäminen, pitkävihaisuus, huono antamaan anteeksi, sotkeva (mies siivoaa naputtaen jälkiäni), suurpiirteinen (vaikkakin toi on vähän sellainen, että on jossain asioissa myös hyvä puoli)
up