Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja oli sanonut 7-luokkalaisille koulussa "jos haluatte niin vetäkää sillointällöin kännit, mutta älkää koskaan impatko" Ok vai ei?

Vierailija
02.10.2020 |

Oliko opettajalta ok sanoa tuollaista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti irroitettu asiayhteydestä.

Itsekin olen sanonut lapsilleni että alkoholi on ok, huumeet ei jos pakko on saada pää sekaisin.

Alkoholi on laillinen. Täytettyään 18v sitä saa ostaa.

Ps kaikki lapset vastuullisia aikuisia jotka satunnaisesti käyttävät alkoholia

Vierailija
22/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo realistinen mielipide ja minusta on oikein vetää raja päihteisiin ja päihteisiin. Toivottavasti lause jatkui " älkääkä koskeko laittomiin huumeisiin".

Imppaaminen on tuhoisinta aivoille. Osa laittomista aineista on vähemmän haitallisia kuin alkoholi. Jos luulet että lapsille valehtelu vähentää käyttöä niin katso tilastoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sitten että lapsesi ennemmin imppaisi?

Naapurikoulussa vuonna x kaks poikaa kuoli imppaukseen,kaks selvis. Puutyöluokassa vähän...

Vierailija
24/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on täysin laillista. Kunhan on täysi-ikäinen.

Ihan samaa olen sanonut omille lapsilleni. En halua esittää, että alkoholi on hirveä mörkö ja sitten ne kokeilee sitä ja ovetkin yllättyneitä siitä, miten kivaa pikkuhiprakassa onkaan.

Ja ihan on lähipiirissä alkoholismia. Olen myös sanonut siitä että jos tuntuu joskus ettei homma ole hallussa, apua löytyy ja mihin ongelman kanssa voi kääntyä.

Lapset eivät ole ikuisesti silmieni alla. Toivon totisesti että hekin aikanaan täyttävät 80v ja ovat tarvittaessa riipaisseet elämänsä aikana vaikka parit kännitkin.

Vierailija
25/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksusti sanottu. Olisi voinu vielä lisätä, että kokeilkaa myös mielummin vaikka pilven polttoa kuin imppaamista. Oikeastaan lähes mitä muuta tahansa, mutta ei imppaamista.

Vierailija
26/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille opetettiin seiskalalla, että jos joku pitää tappaa, se kannattaa tehdä autolla. Siitä ei saa oikein mitään tuomiota.

Vierailija
27/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli täysin normaalia 90-luvulla jolloin imppaamista tapahtui enemmän.

Vierailija
28/28 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat osti minulle alkoholia. Heistä oli fiksumpaa opetella käyttöä turvallisessa ympäristössä.

Hitto minkä tekivät, ei ole koskaan ollut tarpeen vetää järjettömiä lärvejä, nuoruus meni pilalle kun alkoholi ei ollut kielletty tabu.

Olet ollut onnekkaassa 80% osiossa. Minun ystäväni alkoholisoitui ja katkokävelee kolmekymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän