Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, seisooko miehelläsi esileikin aikana?

Vierailija
02.10.2020 |

-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seisoo. Eikö se ole esileikin tarkoitus

Vierailija
2/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi seisoo. Eikö se ole esileikin tarkoitus

Ei se varmaa oo tartteeko. Riittää kun komerossa stappari ja puhelimessa tiktokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on väärä kysymys ja jos näin on ... tässä tapauksessa väärä mies. ei kannata testata ....

Vierailija
4/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käsittääkseni esileikissä on tapana kiihottaa kumppania puolin ja toisin, joten jos miehellä ei seiso, niin olisikohan esileikki silloin jotenkin ...  yksipuolista?

Vierailija
5/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna seisoo, kun hän kiihottuu. Esileikin aikana viimeistään alkaa seisomaan. Välillä toki on päiviä, kun pitää vähän imeä kovemmaksi välissä, jos vaikka väsyttää. :D Mutta meillä on sovittu pääsääntöisesti, että mies tekee aloitteet, kun hän jaksaa tai haluaa seksiä, koska itse olen se halukkaampi osapuoli. Ei tarvitse hänen väkisellä yrittää jaksaa, eikä minun väkisin yrittää häntä kiihottaa.

Vierailija
6/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta moisia leikkejä.

Vierailija
7/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exällä ei meinannut kiihottua millään ja arvaa vituttiko? no kun arvasin syyn vaikkei sitä ikinä myöntänyt, no minä olen tämmöinen tavallinen suomalainen pötikkä ja hän oli aiemin ollut missien kanssa (oikeiden miss suomi tyttöjen) niin vähän meinasi olla hakusessa minun kanssa. Niiden kanssa tuskin oli mitään ongelmaa ainakaan niiden viestien mukaan mitä salaa katsoin hänen puhelimestaan, yksikin pyryharakka laitteli kiihkeitä viestejä vielä meidän yhdessäolo aikana

Vierailija
8/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitamme esileikit melkein aina suihkun jälkeen, pukeuduttuamme "sopiviin" asuihin, eteisen peilin edessä toisemme samalla vähitellen riisuen. Käsileikkien jälkeen hänellä seisoo melko varmasti. Jos ei täysin, autan suulla. Kun se seisoo tanakasti yläviistossa, menemme makkariin ja jatkamme esileikkejä siellä. Joskus hän ei malta odottaa vaan lemmiskelemme hetken seisaaltaan eteisessä. Saan sitä joko edestä tai takaa. Mutta kun menemme sen jälkeen makkariin, jatkamme siellä taas esileikeillä. Esileikit kestävät meillä 15-20 minuuttia enkä voi enää ajatellakaan rakastelua ilman niitä. Ja mieskin kestää riittävän kauan (minä tarvin 20-30 min orkkuun), kun osa hänen kiihkostaan hieman hellittää esileikkien aikana.

Vierailija
9/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muna seisoo, kun hän kiihottuu. Esileikin aikana viimeistään alkaa seisomaan. Välillä toki on päiviä, kun pitää vähän imeä kovemmaksi välissä, jos vaikka väsyttää. :D Mutta meillä on sovittu pääsääntöisesti, että mies tekee aloitteet, kun hän jaksaa tai haluaa seksiä, koska itse olen se halukkaampi osapuoli. Ei tarvitse hänen väkisellä yrittää jaksaa, eikä minun väkisin yrittää häntä kiihottaa.

Se on hyvä ja todella  oikea juttu. Mä haluan seksiä ja on tärkeää , että hän kestää.  Mutta teen samoin, joskus pitää vähän imeä ...

Vierailija
10/10 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa ei kuulemma seissyt mutta minun kanssa joka kerta jo 3 vuoden ajan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi