Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta palaaaaaa käämit yhden "kaverin" kanssa. ov

Vierailija
14.12.2013 |

Argh, palaa käämit yhteen kelen akkaan. Meni hommaamaan itselleen koiran, joka sattuu olemaan aggre (puolustaa keppejä ja yrittää purra, puolustaa nameja ja yrittää purra ja on nyt sitten jo onnistunutkin puremaan kunnolla kaverin koiraa kuonoon :( Kuono turvoksissa ja kaksi syvää hampaan jälkeä). Hyökkäys tapahtui namien takia..

Moni on tuosta koirasta sanonut, että se ei missään nimessä ole mikään koirapuisto tai metsä koira eli sitä EI missään nimessä saisi päästää muiden koirien kanssa vapaaksi yhtikäs mihinkään. Koira kun on niin arvaamaton ja voi käydä kiinni "turhankin" takia.

Eukko laittaa koiran luonteen pelkästään edellisen omistajan piikkiin ja siihen, että koira on ollut yksin eikä osaa käyttäytyä muiden koirien kanssa.

Jos tuollaisen koiran haluaa viedä sosiaalistumaan (kyse ei ole enää pennusta vaan aikuisesta koirasta), niin sille pitäisi laittaa KOPPA päähän ettei mitään vakavampaa tahdu. Koira kun kuitenkin on isohko eli saa halutessaan pahaa jälkeä aikaiseksi :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä.

Mulla ja tuolla eukolla on sukset ihan oikeasti ristissä, se piilo vittuilee ja vittuilee muutenkin aina, kun erehdyn kommentoimaan kaverin Facebook postauksiin mitään..

Niin kun nytkin, kun kommentoin kaverin postaukseen, että suosittelen kanssa laittamaan haavaan betadinea (toinen kaveri oli kanssa suositellut sitä ennen mua) ja putsailemaan ja TARKKAILEMAAN, ettei nuo tulehdu. Noissa kun on aina tulehdus riski :(

Tuo purevan koiran omistaja sitten hyökkäsi mesoamaan, että mun koira on purrut yli kolme kertaa yhtä koiraa (oma koira ei todellakaan pure, mutta kerran oltiin yhden kaverin kanssa puistossa ja painileikin tiimellyksessä oma koira saattoi vahingossa näykätä ja huuleen tuli kaksi hampaan osumaa (kaveri oli kyllä sitä mieltä, ettei ole täysin varma mistä nuo tuli.. Saattoi esim. oksastakin saada ne osumat..ja kuono ei todellakaan ollut turvoksissa tms. Tiedä sitten, mistä veestä tuo on nyt sen saanut päähänsä, että mun koira on muka hyökännyt johonkin kiinni .(

Vierailija
2/3 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset on ihan helvetin yksinkertaisia. Ei saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jätä juominen, sillä sun kirjoitustaito on ihan hanurista, ehkä joku ymmärtää sua, mutta suurin osa ei. Pääpointti tulee esiin, mutta huh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän