Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin asiakaspalvelija jonka olet kohdannut?

Vierailija
14.12.2013 |

Kun täällä oli ketju kamalasta asiakkaista, niin otetaan toisinpäin..

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullin asiakaspalvelijat ovat super avuliaita ja ymmärtäväisiä. Paitsi yksi. Asiat joita käsitellään ovat hankalia. Asiakaspalveluihin saattaa joutua soittamaan useita kertoja, jos käsittelyprosessi on pitkä. Noh. Tämä yksi selvästi vanhempi naishenkilö puhelun aikana onnistui tylyttämään ja nälvimään minua niin paljon, että kun kysyin ystävällisesti lopulta hänen nimeään alkoi tapahtua. Varmaan pelkäsi, että valitan hänestä johonkin ja koki että saa alkaa minua nuhdella. Asiakaspalvelija ei suostunut yhdistämään minua eteenpäin asian etenemiseksi, jankutti super törkeään äänensävyyn minulle asioista joita en edes kysynyt ja sättimisestä hänelle olisi pitänyt antaa suomen ennätys. Lopulta päätin puhelun itse. Kiitos vaan "avusta". En kyllä käsitä miksi lähteä puhelinlinjoille töihin, jos ei jaksa alunperinkään hoitaa asiakkaan asioita.

Vierailija
42/42 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

Se ei ole ruutu vaan risuaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla