Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin asiakaspalvelija jonka olet kohdannut?

Vierailija
14.12.2013 |

Kun täällä oli ketju kamalasta asiakkaista, niin otetaan toisinpäin..

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin matkustanut joulun viettoon toiselle puolelle Suomea. Tuli kova kuume ja kipeään kurkkuun selvät angiinapeitteet. Paikallisella terveysasemalla istui helvetin myrtynyt vastaanottaja jonka mielestä minun tuli vaan kärvistellä, kunnes palaisin kotiseudulleni. Hän myös kyseli eikö minulla ole omaa lääkäriä, jolle voisin soittaa (jouluaattona?!).

Viimein pitkän vääntämisen jälkeen suostui armollisesti päästämään minut päivystävälle lääkärille mutta varoitti, että saatan joutua odottamaan pitkään. Missään ei näkynyt muita asiakkaita ja lääkäri kutsui minut sisään viiden minuutin kuluttua eikä itse vastaanotolla aikaa kulunut paria minuuttia kauempaa, koska lekuri katsoi kurkkuun ja totesi selvän tapauksen. En ole moista vittuuntunutta Kerberosta muilla terveysasemilla ikinä tavannut, kai sitä korpesi, että on aattonakin töissä.

Vierailija
2/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tapaus vuosien takaa, kun olin ostamassa matkahuollon toimipisteessä bussilippua. Luukun takana oli keski-ikäinen lääkkeiden turvottama naishenkilö - ilmeinen mielenterveyskuntoutuja - joka päätti saada jonkinlaisen "kohtauksen" tilanteessa. Sanoin hänelle:  matkalippu meno-paluu Helsinki -Rauma. Nainen vain jankkasi takaisin "en nyt ymmärrä". Toistin saman useaan kertaan ja nainen vain hoki, ettei tajua mitä haluan. Onneksi paikalle tuli joku muu, työnohjaaja tai vastaava, ja asia hoitui sitten lopulta. Tämä tapaus on jäänyt elävästi kyllä mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäen terveysasemalla kymmenisen vuotta sitten eräs haahka tykkäsi itkettää minua, silloista 17-vuotiasta tyttöä. Yritin koko aamun päästä läpi puhelimella, mutta eihän siitä mitään tullut. Lopulta menin paikanpäälle ja kun ilmottauduin, yritin small talkkina jutella ihan ystävällisesti että "yritin kyllä soittaa ensin", sillä kunnassa oli ohjeistus että ei-akuuttiasiat hoidettiin puhelimitse. Silloin repesi helvetti.

 

Tämä keski-ikää lähestyvä, naama nurin oleva naisihminen nousi ylös tuolistaan, huusi minulle ja kiroili. Että mitä helvettiä minä siinä hänelle valitan, kyllä hän tietää että puhelin on varattu kun ei ole aikaa vastata. Paiskasi riehumisensa lopuksi Kela-korttini pöydälle ja minä purskahdin itkuun. Akka veti henkeä ja vähän rauhoittuneena sanoi, ettei voi antaa minulle aikaa, koska nyt on niin kova kiire. Lähdin sitten itkien kotiin, todella nolona ja häpeissäni. Ihmiset vaan tuijottivat, kukaan ei sanonut mitään.

 

Isäni maksoi sitten yksityislääkärikeikan onneksi, tuonne en uskaltanut puoleen vuoteen varata aikaa.

Vierailija
4/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten teini-ikäisenä ostamassa Tennispalatsista leffalippuja minulle ja sisaruksilleni isäni antamilla rahoilla. Lippujen osto meni ihan asiallisesti, kunnes tiskiltä pois kävellessäni ja vaihtorahoja lompakkoon laittaessani huomasin, että myyjä oli antanut minulle 15 euron sijaan vain viisi euroa takaisin. Käännyin saman tien takaisin tiskille ja huomautin asiasta. Nuori naismyyjä totesi siihen nyrpeänä, että kyllä hän omasta mielestään antoi ihan oikein takaisin, piste. Minä en luovuttanutkaan, ja myyjä oli hirveän hapan ja jopa alkoi katsella omine lupineen lompakkooni, jossa sattui olemaan yksi kymppi vanhastaan. Hän vain totesi, että sullahan on tuolla kymppi, etkö huomaa. Pitkän jankkaamisen jälkeen myyjä totesi, että kyllähän heillä päivän päätteeksi kassat lasketaan, ja jos siellä nyt sattuisi olemaan kymppi ylimääräistä, niin voisin tulla seuraavalla viikolla hakemaan sen, jos annan puhelinnumeroni yhetydenottoa varten. Kun totesin, että minulla menisi pelkkiin bussimatkoihin viitisen euroa, niin myyjä vain kohautti olkapäitään ja totesi, ettei se taas ole heidän ongelmansa.

 

Siinä meni leffakin aika pilalle. Isä tuli sitten hakemaan meitä lapsia elokuvan jälkeen, ja kerrottuani tarinan hänelle hän päätti mennä kyselemään asiasta samalta myyjältä. No kyllähän sitten ääni muuttui kellossa, kun 16-vuotiaan tytön sijaan tiskille tuli siististi pukeutunut keski-ikäinen mies. Nyt sitten pahoiteltiin joka väliin ja tarjottiin tilisiirtovaihtoehtoa, ettei tarvitsisi vaivautua keskustaan asti hakemaan niitä rahoja.

 

Pari päivää myöhemmin sain Finnkinolta todella geneerisen tekstiviestin, jossa kerrottiin, että kassanlaskussa oli löytynyt mainitsemani ylimääräinen kymppi. Tuolloin kyllä sai ihan konkreettisesti kokea sen, kuinka hyväkäytöksiset ja rehelliset nuoret saavat huonoa palvelua pelkän ikänsä vuoksi.

Vierailija
5/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastossa ns. asiakaspalvelussa oleva henkilö oli niin töykeä ja v.....inen että ei mitään rajaa. Ikävää, että juuri tälle vittueukolle minut ohjattiin.

Vierailija
6/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa asiakaspalvelussa se hyvä puoli, että silloin hyvä tilaisuus vittuilla takaisin. Oikeastaan sen parempi tilanne kuin joku teennäisen aivomammainen mielistelemässä.

 

  Tosin ottavat aika herkästi itseensä myös asiakaspalvelijat. Teleoperaattorilla löivät luurin korvaan kun sanoin heitä telehörhöiksi. Siihen oli lisäksi aihetta kun liittymä ei toiminut vaikkei pitänyt olla mitään ongelmaa.

Vierailija
8/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

Joo kuulostaa monimutkaiselta mutta olisiko parempi jos pankkikortin tunnusluku annettaisiin kenelle tahansa yhden puelinsoiton perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

 

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Joo kuulostaa monimutkaiselta mutta olisiko parempi jos pankkikortin tunnusluku annettaisiin kenelle tahansa yhden puelinsoiton perusteella?

[/quote]

 

Ei se ollut monimutkaista, vaan inhottavaa kyykytystä.

Vierailija
10/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

 

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

[/quote]

 

Aha, ja jokainen on "kadottanut korttinsa lentomatkalla". Oliko sulla kivakin reissu? Missäs kävit?

Vierailija
12/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asiakaspalvelija josta nyt on puhe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]

Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Et taida olla ihan terävimmästä päästä? Pakkohan niiden on kysellä, että saavat sinun tilanteesi selville. Hitostako ne "ämmät" tietää millon olet viimeksi lentänyt tai ollut lentämättä. Eikä se ole heidän vikansa, ettet sinä löydä yhtä ruutua.

Vierailija
14/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean "asiakaspalvelija" kynsien huoltamisen lomassa vastailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

 

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

[/quote]

 

Aha, ja jokainen on "kadottanut korttinsa lentomatkalla". Oliko sulla kivakin reissu? Missäs kävit?

[/quote]

Toi ei nyt liity mitenkään asiaan, eipä olisi tarvinnut soitella enempää jos olisit vain painanut sitä ruutua

Vierailija
16/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

 

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

[/quote]

 

Aha, ja jokainen on "kadottanut korttinsa lentomatkalla". Oliko sulla kivakin reissu? Missäs kävit?

[/quote]

Toi ei nyt liity mitenkään asiaan, eipä olisi tarvinnut soitella enempää jos olisit vain painanut sitä ruutua

Vierailija
17/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]

Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

[/quote]

 

Et taida olla ihan terävimmästä päästä? Pakkohan niiden on kysellä, että saavat sinun tilanteesi selville. Hitostako ne "ämmät" tietää millon olet viimeksi lentänyt tai ollut lentämättä. Eikä se ole heidän vikansa, ettet sinä löydä yhtä ruutua.

[/quote]

 

Kyllä he lopulta neuvoivat, mitä painaa. Miten tällaisen tilanteen ymmärtäminen voi olla noin vaikeaa vai oletko se tavallinen palstahullu, vissiin.

Vierailija
18/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 17:11"]

 

[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:57"]Halusin pankkikorttini tunnusluvun ja soitin pankin asiakaspalveluun. Minut ohjattiin nauhoitettuun ohjeeseen, jossa piti näppäillä käyttäjätunnus. No eikun etsimään sitä. Seuraavalla soitolla pääsin sitten siihen vaiheeseen, että osasin näppäillä käyttäjätunnukseni. Seuraavaksi kehotettiin: "Painakaa ruutua." - Mun puhelimessa sitä ei ole. - Yritin jos jotakin. - Kolmannella soitolla odotin, että elävä ihminen oli langan päässä ja esitin asiani. Ämmä alkoi kysellä: "Oletko hukannut korttisi lentokoneeseen?" ja jotain muuta yhtä asiaankuulumatonta, sillä en edes ole lentänyt kahdeksaan vuoteen. - Neljännellä soitolla yritin taas löytää ruutua. Viidennellä soitolla odotin, että langan päässä on elävä ihminen. Kysyin, mikä se ruutu on. Nainen kysyi minulta, millainen puhelin minulla on. Sanoin, etten tiedä puhelimista mitään, tarvitsen pankkikortin tunnusluvun. - Lopulta tuli neuvot ja viiveellä se tunnuslukukin saapui.

 

 

 

 

 

 

 

Kyllä alkoi Nordea tympäistä.

 

[/quote]

 

 

 

Hahha, voi herranjestas että voi olla typerä ihminen. Jokaisessa puhelimessa on ruutu # näppäin... saat nyt syyttää vain itseäsi...

 

[/quote]

 

 

 

Aha, ja jokainen on "kadottanut korttinsa lentomatkalla". Oliko sulla kivakin reissu? Missäs kävit?

[/quote]

 

Toi ei nyt liity mitenkään asiaan, eipä olisi tarvinnut soitella enempää jos olisit vain painanut sitä ruutua

[/quote]

 

Sitähän mä alunperin kirjoitinkin, ettei lentäminen liittynyt asiaan mitenkään.

Vierailija
19/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kamalin , mutta tämä tapahtui hiljattain. Olimme kaverini kanssa vaateostoksilla, mutta koska meillä oli tapaaminen pyysin osaston myyjää varaamaan tavarat tunnin ajaksi, koska en ehtinyt pitkien jonojen vuoksi maksamaan. Palatessamme myyjä sanoi, että joku onkin vienyt ne hyllyyn takaisin, hae sieltä itse uudestaan. Ei mitään pahoittelua, enkä edes löytänyt kaikkia haluamani tuotteita enää. Siirtyessäni maksamaan (jonotettuani 20 minuuttia) kone antoi takille 30 prosentin alennuksen, vaikka oli iso kyltti, että takki oli -50%. Myyjä totesi, että olet väärässä, mikään ei ole meillä yli 30% alennuksessa. Ei siis edes suostunut tarkastamaan asiaa. Jätin takin sinne ja maksoin muut ostokset ja tarkastettuani itse asian vielä uudestaan, myyjä viimein suostui hänkin tarkistamaan asian ja sain takin oikeaan hintaan.

Vierailija
20/42 |
14.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi vanhempi kampaajarouva haukkui minut,hiukseni,haluamani palvelun eli raidat, ja jopa hiuspompulani oli liian lörtsähtänyt :) ja hiukseni liian pitkät! Toista asiakasta mielisteli samalla kun minua haukkui. Menin niin jumiin etten osannut kuin kuunnella ja toljottaa! Ja siitä piti vielä maksaa!