Ai vitsi, mies teki joulutorttuja!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:02"]
Höh :( Luulin, että täällä on kuva joistain naurettavannäköisistä joulutorttusöhellyksistä.
[/quote]
En tiedä, täyttäiskö nuo AV:n kodinhengetärten ulkonäkövaatimuksia, mutta mies on meillä se, joka leipoo, mä en oikeastaan osaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:03"]
Höh :( Luulin, että täällä on kuva joistain naurettavannäköisistä joulutorttusöhellyksistä.
[/quote]
En tiedä, täyttäiskö nuo AV:n kodinhengetärten ulkonäkövaatimuksia, mutta mies on meillä se, joka leipoo, mä en oikeastaan osaa.
Ap
[/quote]
No sori, mut sun otsikko kuulosti siltä!
Joulutorttujen teko onkin äärimmäisen vaativaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:03"]
[/quote]
Ap
[/quote]
No sori, mut sun otsikko kuulosti siltä!
[/quote]
Ok!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:04"]
Joulutorttujen teko onkin äärimmäisen vaativaa :)
[/quote]
Jos mä tekisin, ne tuskin pysyis kasassa.
Ap
Sä et nyt ap ole käsittänyt tän palstan ideaa. Täällä kuuluu valittaa siitä miehestä, jonka on ihan itse puolisokseen valinnut.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 15:05"]
Sä et nyt ap ole käsittänyt tän palstan ideaa. Täällä kuuluu valittaa siitä miehestä, jonka on ihan itse puolisokseen valinnut.
[/quote]
On siinä huonojakin puolia, ihan riittämiin, mutta leipomistaidot on ihan ok. Meillä ei siis leivota mitenkään erityisen paljon, koska minä ja mieheni emme kumpikaan tykkää erityisesti makeista leipomuksista, mutta jotain nyt sentään joskus. Mä olisin hukassa, jos mies ei auttais mua vaikka lapsen synttärikakkujen teossa, mulla ei vaan riitä kärsivällisyys kakun leikkaamiseen tai vaikka marsipaanin kaulimiseen. Onneksi mies on sellainen pikkutarkka näpertäjä :)
Ap