Musta on ihanaa, kun mulla on sekä tyttö että poika
En missään nimessä haluaisi kahta poikaa, enkä kahta tyttöä. Ihanaa, kun on molempia.
Kommentit (20)
On tunnettu tosiasia että vain wt-perheissä on samaa sukupuolta olevat lapset, heikot geenit miehen puoleltahan tämän ilmiön aiheuttaa. Jos lapsia on enemmän kuin kaksi niin sukupuolet syntyvät vuorotellen ja aina poika on se eka lapsi :)
Sukuni on ilmeisesti geneettistä eliittiä, sillä koko suvussa on poikia ja tyttöjä jokaisessa perheessä. Ei edes mitään kaksosia tai muita poikkeavuuksia.
No meillä ei olekaan hormonitoimintaa sekoitettu millään pillereillä ja miehet on kaikki urheilua aktiivisestikin harrastaneita ja opiskelleita. Kyllä tällä joku vaikutus taitaa sitten olla ihan oikeasti. Olen onnellinen suvustani.
Minä olen aina pitänyt normina sitä, että jos heitän kolikkoa ja ensimmäisellä kerralla tulee kruuna, niin toisella kerralla tulee sitten klaava. Tai jos heitän ensimmäisellä kerralla klaavan, niin toinen lantinheitto paljastaa kruunan. Jänniä juttuja, mutta näin sen vain kuuluu mennä.
:D! Te ette voi olla tosissanne! Ainakaan älyä ei ole perheisiinne suotu :D!
Minustakin on ihanaa, kun minulla on poika ja tyttö. Lähinnä siksi, että molemmat ovat mahtavia persoonia. Pojassa näen omat hyvät ja huonot puoleni, tyttö on tullut enemmän isäänsä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 13:46"]:D! Te ette voi olla tosissanne! Ainakaan älyä ei ole perheisiinne suotu :D!
[/quote]
Olemme akateemista sukua tietenkin. Lisämeriittinä mainittakoon pieni fakta: kaikki sukumme lapset ovat oppineet lukemaan kaksivuotiaina.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 13:46"]:D! Te ette voi olla tosissanne! Ainakaan älyä ei ole perheisiinne suotu :D!
[/quote]
Olemme akateemista sukua tietenkin. Lisämeriittinä mainittakoon pieni fakta: kaikki sukumme lapset ovat oppineet lukemaan kaksivuotiaina.
^ ihanaa tämä on vitsi :D! mä jo pelkäsin tän olevan idiotismia.
Niin olen minäkin iloinen, että on molemmat. Nää on kai niitä asioita joista ei saisi olla iloinen...
Näin nyt vain sattuu varsin laajassa suvussamme olemaan.
Sattumaa tai genetiikkaa.
t.4
Ihmeellisiä päätelmiä joillakin vastaajilla kyllä, toivottavasti kyseessä on ironia... Sukupuoli määräytyy miehen siittiön perusteella. Jos lasten sukupuolet menisivät aina vuorotellen, niin sittenhän miehen keholla olisi jokin ihme kyky "tietää", mistä nimenomaisesta siittiöstä hedelmöitys on tapahtunut ja kuinka monta lasta jo on saatu..
Kyllä se useimmiten on sattumaa, kumpaa sukupuolta lapsi on, ellei jokin tekijä ole jotenkin vaikuttanut osaan miehen siittiöiden laadusta.
Joo ja eka poika ja sitten tyttö. Näin se menee paremmissa perheissä!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 13:55"]
Niin olen minäkin iloinen, että on molemmat. Nää on kai niitä asioita joista ei saisi olla iloinen...
[/quote]
Miksi ei saisi olla iloinen? Minä taas olen iloinen, että minulla on kaksi samaa sukupuolta olevaa lasta. Niin olin aina toivonutkin ja avoimesti iloitsen siitä. :)
Mulla ei ole lapsia, mutta jos joskus lapsia saan, niin ihanteena olisi 1 poika ja 1 tyttö. Itse oon kasvanut veljen kanssa ja tuntuu, että sen ansiosta ymmärrän ehkä pikkuisen paremmin myös miesten maailmaa. Tai ainakin kuvittelen ymmärtäväni. Veljen kanssa kasvaminen on ollut rikkaus. Toki myös 2 tyttöä tai 2 poikaa olisi mulle yhtä rakas yhdistelmä ja varmasti myös samaa sukupuolta olevat sisarukset oppivat toisiltaan paljon.
Musta mun lapset on ihania! Onko kellään samaa kokemusta?
Musta on ihanaa että mulla on kaksi tyttöä ... ja kaksi poikaa. Nyt en vaihtais enää pois, mutta muukin jako ois aikanaan käynyt.
Niin minustakin, on aina voinut kehua maailman ihanimmaksi pojaksi/tytöksi :)
Yleisesti ottaen minusta on ihanaa, kun minulla on just nämä lapset!
Tämä on hienoa! Vähän kuin muumimukien keräily - kaikki mallit on saatava kokoelmiin.
Minä olen aina pitänyt normina, että sukupuolia syntyy yhtä paljon monilapsiseen perheeseen.
Kaikissa tuntemissani 'paremmissa perheissä' on näin. Omassa lapsuuden perheessäkin.
1 poika, 1 tyttö
2 poikaa, 2 tyttöä