myyjäiset: montako pullaa pakkaisin samaan pussiin?
Kommentit (13)
Eurolla 4 pullaa, ostaisin 2 pussia ja tulis hyvä mieli :)
Nämä ovat hyväntekeväisyyteen, eli en taida laittaa euroa hinnaksi...
Viisi on aika mukava määrä. Toivottavasti kauppa käy!
Joo, laita pariton määrä, niin useat joutuvat ostamaan kaksi pussia :) Itse laittaisin 5.
Onhan kanankoipiakin aina paketissa 3, jotta joutuu ostamaan kaksi pakettia jos tekee kahdelle hengelle kaksi ateriaa niistä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 12:40"]Nämä ovat hyväntekeväisyyteen, eli en taida laittaa euroa hinnaksi...
[/quote] onko euro hyväntekeväisyyteen liian vähän, vai mitä tarkoitit?
arvelen, että jos joku tulee hyväntekeväisyysmyyjäisiin, hän haluaa tukea ko. kohdetta. Silloin voi maksaa pullasta enemmän kuin 25snt/pulla.
(Vaikka Lidlistä saisikin Saksasta kuljetettua pullaa halvemmalla)
Ostaisin 4-5 pullan pussin max 3eurolla. Jos siis menisin niihin myyjäisiin
aika paljon riippuu pullan koosta ja onko peruspulla vai edes voisilmä päällä. Itse teen työmiehen kämmenen kokoisia korvapuusteja ja niitä laitan pussiin 4 ja hintalappu 10 euroa. Kaikki menee kaupaksi. Ulkonäkö on myös kohdallaan.
Olin jo kerran ostamassa pullia myyjäisistä, kun kysyin milloin pullat ovat tehty, tuli epäselvä vastaus luultavasti perjantaina, oli sunnuntai. Kerroin euro on näille liikaa, myykää 0,25 euroa niin pääsette eroon. Väitti että menee kaupaksi, kyllä ihmiset hyväntekeväisyyttä tukee. oli määränpää mikä tahansa, vanhasta pullasta en maksa yhtään mitään.
5 pullaa ja 3e, ostaisin. mutta kyllä niitä näkee kallimpanakin ja ihmiset varmaan sitten ostaa.?
tuoreita (juuri leivottuja) pullia, hyvän näköisiä ja ei ihan perusmakua. Kahvilassa vastaava maksaisi 2-3e/kpl, eli ehkä 50snt-1e/kpl on ok.
ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 16:07"]
tuoreita (juuri leivottuja) pullia, hyvän näköisiä ja ei ihan perusmakua. Kahvilassa vastaava maksaisi 2-3e/kpl, eli ehkä 50snt-1e/kpl on ok.
ap
[/quote]
Kahvilassa juuri ostin mahtavan makuisia korvapuusteja, paljon isompia kuin itse teen ja hinta oli 1.30e kpl.
Hyvä jos omasi saat. Palkkaa ajasta on turha odottaa.