Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on suosikki seksiasusteenne?

Vierailija
01.10.2020 |

...mitä asua mieluiten käytätte ja mikä mielestänne on puolisonne päällä ihanin. Jos ette omista asusteita niin millaisen haluaisit ja millaisen asun näkisit mieluiten puolisonne päällä. Ps. Alasti oleminen ei ole asu

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti on lempiasuni.

Vierailija
2/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kalsarit, verkkopaita ja pipo, varsinkin talvella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat tringit.

Sexibody.

Pitsinen liivit ja pikkuhousut setti.

Joku asu mistä voi avata rusetteja tai neppareita auki ja paljastaa pikkuhiljaa koko vartalon.

Vierailija
4/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla upea vartalonmyötäinen PVC-body

Vierailija
5/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push-upit, stay-upit tai nylonit sukkanauhavyöllä, stringit, pikkumusta tai vekkiminihame ja valkoinen pusero, korkkarit korokepohjalla ( olen 188 cm). Värit järjestyksessä punainen, musta, valkoinen, muut värit. Myös punainen tai musta korsetti sukkanauhoilla käy. Näitä olen ostellut kumppanille usein, hinnasta viis. Osa on Lontoon ja Pariisin tavarataloista. Siellä valikoimaa riittää. Ja kun koko on 160, S, 70C niin helposti osuu kohdalleen ja valikoimista löytyy.

Vierailija
6/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Push-upit, stay-upit tai nylonit sukkanauhavyöllä, stringit, pikkumusta tai vekkiminihame ja valkoinen pusero, korkkarit korokepohjalla ( olen 188 cm). Värit järjestyksessä punainen, musta, valkoinen, muut värit. Myös punainen tai musta korsetti sukkanauhoilla käy. Näitä olen ostellut kumppanille usein, hinnasta viis. Osa on Lontoon ja Pariisin tavarataloista. Siellä valikoimaa riittää. Ja kun koko on 160, S, 70C niin helposti osuu kohdalleen ja valikoimista löytyy.

Ootsie niitä ransuloita??

Vierailija
7/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit

Vaimo kun vähän vetää vielä vauhtia stringeistä niin tuntuu hyvältä.

Mies30

Vierailija
8/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei suostu edes stringejä pukemaa tai stay uppeja niin haaveile tässä sitte mistään asuista.

Vierailija
9/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei suostu edes stringejä pukemaa tai stay uppeja niin haaveile tässä sitte mistään asuista.

Pue itse. Tuntuu hyvältä ja vaimosi reaktio voi olla erikoinen.

Vierailija
10/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pue itse. Tuntuu hyvältä ja vaimosi reaktio voi olla erikoinen.

Tai entisen

Vierailija
11/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset helmiavopikkarit, ne kun pukee päälle, niin mies on aivan ekstaasissa. Samoin olen minä, kun se helminauha hieroo juuri oikeasta kohdasta... aahhh...

Vierailija
12/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisista ohuista, läpinäkyvistä boksereista, joiden läpi kulli pullottaa ja näkyy hyvin. Tulee itselle aina seksikäs olo kun laittaa ne jalkaan päiväksi, illalla on aika valmis touhuihin kun on koko päivän pitänyt sillä tavalla virettä yllä. Runkkailukin niiden läpi tuntuu mukavalta kun touhutippa puskee ohuen kankaan läpi. Tykkäähän tuo vaimokin niistä kovasti, ja mieluusti näkisin hänelläkin jotain samanhenkistä, mutta ei. Se vain ei käy.

M50

Vierailija
13/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkikorot, mieheni käy tosi kuumama ( kovana ) pelkästään niistä. Niitä onkin useampi pari vain makkari käyttöön. Käyttö kengät sitten erikseen.

Vierailija
14/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa noita löytyy, vaikea valita lempiasu. On avonaisia alushousuja, babydollia, korsetteja, sukkanauhoja, kaikki mahdolliset sukat. rintaliivit mistä taitetaan kuppi alas, tuhman koulutytönasu, peruukkikin löytyy. Itse ostanut, sekä mieheni. Kengistä löytyy oma valikoimansa.

Vierailija
15/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remmivaljaat, joissa on penisrengas. Vaimokin saa pidettyä niistä hyvin kiinni. Vaimolla pvc-korsetti tai -body.

Vierailija
16/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon siskon stringit....tuoksulla ;)

Vierailija
17/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimon päällä parhaalta näyttää perus treeni leggingsit. Alla tyköistuvat hipsterit. Hän, kun tulee tai on lähdössä lenkille tai salille ja vetää noita jumppapöksyjä jalkaan saa kaluun vauhtia. Treenatun pepun verhona ei sen kummempia tarvitse.

Vierailija
18/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ihonmyötäinen ja seksikäs musta mekko, jossa on rintojen kohdalla läpinäkyvää materiaalia eli rinnat näkyy läpi ja takana on nyöritys jolla saa kiristettyä vyötärön mahdollisimman kireäksi. Tämän mekon kanssa tykkään käyttää pitkävartisia, mustia nahkasaappaita.

Toinen lemppariasu on korsetti, seksikkäät alushousut joissa on pimpin ja pepun kohdalla aukko, hännällinen anaalitappi ja korvat.

Vierailija
19/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommandopipo, ninjatytön kasvomaski ja muukin naisen kasvot ja henkilöllisyyden peittävä asuste. Tulee ihana vallan, alistumisen ja epätasa-arvon vivahde kun nainen näkee kasvoni mutta itse en näe.

Vierailija
20/68 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi