Mikä on suosikki seksiasusteenne?
...mitä asua mieluiten käytätte ja mikä mielestänne on puolisonne päällä ihanin. Jos ette omista asusteita niin millaisen haluaisit ja millaisen asun näkisit mieluiten puolisonne päällä. Ps. Alasti oleminen ei ole asu
Kommentit (68)
Pitkät kalsarit, verkkopaita ja pipo, varsinkin talvella!
Mustat tringit.
Sexibody.
Pitsinen liivit ja pikkuhousut setti.
Joku asu mistä voi avata rusetteja tai neppareita auki ja paljastaa pikkuhiljaa koko vartalon.
Vaimolla upea vartalonmyötäinen PVC-body
Push-upit, stay-upit tai nylonit sukkanauhavyöllä, stringit, pikkumusta tai vekkiminihame ja valkoinen pusero, korkkarit korokepohjalla ( olen 188 cm). Värit järjestyksessä punainen, musta, valkoinen, muut värit. Myös punainen tai musta korsetti sukkanauhoilla käy. Näitä olen ostellut kumppanille usein, hinnasta viis. Osa on Lontoon ja Pariisin tavarataloista. Siellä valikoimaa riittää. Ja kun koko on 160, S, 70C niin helposti osuu kohdalleen ja valikoimista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Push-upit, stay-upit tai nylonit sukkanauhavyöllä, stringit, pikkumusta tai vekkiminihame ja valkoinen pusero, korkkarit korokepohjalla ( olen 188 cm). Värit järjestyksessä punainen, musta, valkoinen, muut värit. Myös punainen tai musta korsetti sukkanauhoilla käy. Näitä olen ostellut kumppanille usein, hinnasta viis. Osa on Lontoon ja Pariisin tavarataloista. Siellä valikoimaa riittää. Ja kun koko on 160, S, 70C niin helposti osuu kohdalleen ja valikoimista löytyy.
Ootsie niitä ransuloita??
Stringit
Vaimo kun vähän vetää vielä vauhtia stringeistä niin tuntuu hyvältä.
Mies30
Vaimo ei suostu edes stringejä pukemaa tai stay uppeja niin haaveile tässä sitte mistään asuista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei suostu edes stringejä pukemaa tai stay uppeja niin haaveile tässä sitte mistään asuista.
Pue itse. Tuntuu hyvältä ja vaimosi reaktio voi olla erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pue itse. Tuntuu hyvältä ja vaimosi reaktio voi olla erikoinen.
Tai entisen
Tuollaiset helmiavopikkarit, ne kun pukee päälle, niin mies on aivan ekstaasissa. Samoin olen minä, kun se helminauha hieroo juuri oikeasta kohdasta... aahhh...
Itse tykkään sellaisista ohuista, läpinäkyvistä boksereista, joiden läpi kulli pullottaa ja näkyy hyvin. Tulee itselle aina seksikäs olo kun laittaa ne jalkaan päiväksi, illalla on aika valmis touhuihin kun on koko päivän pitänyt sillä tavalla virettä yllä. Runkkailukin niiden läpi tuntuu mukavalta kun touhutippa puskee ohuen kankaan läpi. Tykkäähän tuo vaimokin niistä kovasti, ja mieluusti näkisin hänelläkin jotain samanhenkistä, mutta ei. Se vain ei käy.
M50
Piikkikorot, mieheni käy tosi kuumama ( kovana ) pelkästään niistä. Niitä onkin useampi pari vain makkari käyttöön. Käyttö kengät sitten erikseen.
Multa noita löytyy, vaikea valita lempiasu. On avonaisia alushousuja, babydollia, korsetteja, sukkanauhoja, kaikki mahdolliset sukat. rintaliivit mistä taitetaan kuppi alas, tuhman koulutytönasu, peruukkikin löytyy. Itse ostanut, sekä mieheni. Kengistä löytyy oma valikoimansa.
Remmivaljaat, joissa on penisrengas. Vaimokin saa pidettyä niistä hyvin kiinni. Vaimolla pvc-korsetti tai -body.
vaimon siskon stringit....tuoksulla ;)
Kyllä vaimon päällä parhaalta näyttää perus treeni leggingsit. Alla tyköistuvat hipsterit. Hän, kun tulee tai on lähdössä lenkille tai salille ja vetää noita jumppapöksyjä jalkaan saa kaluun vauhtia. Treenatun pepun verhona ei sen kummempia tarvitse.
Lyhyt ihonmyötäinen ja seksikäs musta mekko, jossa on rintojen kohdalla läpinäkyvää materiaalia eli rinnat näkyy läpi ja takana on nyöritys jolla saa kiristettyä vyötärön mahdollisimman kireäksi. Tämän mekon kanssa tykkään käyttää pitkävartisia, mustia nahkasaappaita.
Toinen lemppariasu on korsetti, seksikkäät alushousut joissa on pimpin ja pepun kohdalla aukko, hännällinen anaalitappi ja korvat.
Kommandopipo, ninjatytön kasvomaski ja muukin naisen kasvot ja henkilöllisyyden peittävä asuste. Tulee ihana vallan, alistumisen ja epätasa-arvon vivahde kun nainen näkee kasvoni mutta itse en näe.
Kiltti on lempiasuni.