Kovista leikkivä teinini sai turpaan koulumatkalla
Oli ilmeisesti soittanut suutaan jollekin toiselle oppilaalle. Ei siinä pahasti käynyt, vähän oli verta tirskahtanut nenästä, pesussahan ne tahrat lähtevät. En voinut sille mitään, että minua alkoi naurattaa. Minusta teinimme osaa olla niin ärsyttävä, että on ihan hyvä, että joku edes opettaa vähän sosiaalisemmaksi ja nöyremmäksi.
Kommentit (12)
Lapsia minulla ei vielä ole, mutta kun mietin omia luokkatovereitani teiniaikana niin ihan oikein oli joillekin saada vähän palautusta maan pinnalle. Eihän se saa olla liian kovakouraista/hirveää/totista, mutta kyllä siellä joukossa oli sellasia suunsoittajia että huh huh. Eikä niille persoonille vanhemmat varmasti voineet mitään. Toivottavasti poikasi osaa ottaa opikseen, eikä päätä olla "kovempaa kovempi" ja päädy hölmöilemään lisää.
Sellasia räkänokkia ne porvoolaiset teinit on.
... Sitäpaitsi, "sun asiasi olisi kyllä opettaa ja opastaa lastasi", just joo. Eipä taida tollakaan vastaajalla olla teinejä, tai sitten ne on tyttöjä joita opastetaan lähinnä anatomiassa. Mitenkä kukaan muka teiniä (saati ketään lasta) _opettaa ja opastaa_ olemaan vähemmin ärsyttävä?! Käytöstavat on sitten asia erikseen.
Minua ei naurata pätkääkään. Olet epäonnistunut vanhempi. Sinun kuuluu vanhempana opettaa ja opastaa lastasi. Ja jos sinun mielestä väkivalta on naurunasia niin silloinhan se on sinun teinisikin mielestä!! Väkivalta on nimittäin myös henkistä!
Sinä olet se tyypillinen nicopetterin äiti joka luuhaa kylillä es toisessa ja rööki toisessa kädessä vittuilemassa ohikulkijoille. Naura vaan lapselles, niin minäkin tekisin jos niin typerä on mutta katso ensin peiliin ja mieti pitäiskö tässä vaiheessa herätä ja alkaa kascattaa kakaraansa? Arestiin näin alkuun ainakin! (Mutta et sinä sitä kuitenkaan tee kun sillä on niiiin kivaa olla vknloppu kavereittensa kanssa)
Sinä olet se tyypillinen nicopetterin äiti joka luuhaa kylillä es toisessa ja rööki toisessa kädessä vittuilemassa ohikulkijoille. Naura vaan lapselles, niin minäkin tekisin jos niin typerä on mutta katso ensin peiliin ja mieti pitäiskö tässä vaiheessa herätä ja alkaa kascattaa kakaraansa? Arestiin näin alkuun ainakin! (Mutta et sinä sitä kuitenkaan tee kun sillä on niiiin kivaa olla vknloppu kavereittensa kanssa)
Onpas taas tosikkomaisia vastauksia. :) Ap, minulla on poika, joka on ihan pienestä asti viisveisannut kasvatuksesta ja sosiaalisista käyttäytymismalleista, vaikka olen niitä parhaani mukaan hänelle takonut päähän ja yrittänyt myös opettaa mm. häpeämistä. Kun ei osaa, niin ei osaa.
Odotan innolla sitä päivää, kun oppii sitten kantapäänsa kautta. Nyt on vielä niin pieni, ettei koulussa ole sellaisia välikohtauksia joiden aikana saisi kuulla kunniansa.
Opettakaa lapsillenne käytöstavat ja lopettakaa kiusaamisen puolustaminen. Tottakai lapset saadaan kuriin kun yritetään. Ei luovuteta. Tehdään tästä maasta sellainen jossa kaikilla on hyvä olla ja loppuu tuo kiusaaminen. Eivätkö kaikki toivokkin että kaikilla lapsilla olisi hyvä olla?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 23:46"]
Eivätkö kaikki toivokkin että kaikilla lapsilla olisi hyvä olla?
[/quote]
Näitä holtittomia häiriköitä kasvattavat välittävät vain siitä, että se itsestä aikoinaan ulos ryöminyt pötkäle pärjäisi mahdollisimman hyvin, vaikkakin sitten kyynärpäillään ja muita alas repien.
ihan oikein sai jos pälättää muiden asioista
Sun asiasi olisi kyllä opettaa ja opastaa lastasi. Jos et osaa, niin olet ihan perusteellisesti epäonnistunut tehtävässäsi.
Olet ihan paska äiti.