Mikähän huonekalu liike toisi sängyn kotiin sisälle saakka ja kasaisi sen?
Aika monessa täytyy erikseen tilata kasauspalvelu!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jos hissitön talo niin kuljetus ja kasaus voi maksaa enemmän kuin itse sänky. Huvittavaa mutta sellaista elämä on.
Ei voi
Vierailija kirjoitti:
Jos hissitön talo niin kuljetus ja kasaus voi maksaa enemmän kuin itse sänky. Huvittavaa mutta sellaista elämä on.
Todellakin :(
Vierailija kirjoitti:
Uusavuton.
kuinka niin?
Sotka, toi uuden, purki muovista pois ja näytti miten jalat ruuvataan paikoilleen. Mennessään vei vanhan sängyn ja muovit. Maksoi 56 euroa. Ei minusta olut kovin kallista.
Mitä kasattavaa sängyssä on?
entäpä jos tilaisit kasan lautaa ja nauloja ja suunihtelisit ja kokoisit sänjyn ite
oma design !!
😁🛏️
elämä on. ihan itse joutuu päättämään kannattaako maksaa kokoamisesta vai kokoaako itse.
Vierailija kirjoitti:
Sotka, toi uuden, purki muovista pois ja näytti miten jalat ruuvataan paikoilleen. Mennessään vei vanhan sängyn ja muovit. Maksoi 56 euroa. Ei minusta olut kovin kallista.
No ajattelin sellaista puu sänkyä joten onhan siinä varmaan kokoaminen
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Eri asia jos ois vaan jalat, sitten voisin osata koota :D mutta jos pitää laittaa kaikki laudat, en varmaan osaisi :D
t.ap
Joku moottoisänky on myös aika hilpee kotiin raastettava. Lienee hyvät piirustukset mukana kokoajaa varten. Yleensä hämyisiä, joissa pienet kirjaimet ja numerot arvottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yhdyssanakaupasta...
Liittyy asiaan...?
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia jos ois vaan jalat, sitten voisin osata koota :D mutta jos pitää laittaa kaikki laudat, en varmaan osaisi :D
t.ap
Onhan niissä ohjeet mukana. Itse tilasin Jyskistä, kotiinkuljetus maksoi 50e ja ihan itse kasasin.
Jos haluat sängyn kotiin kasattuna, niin maksa kiltisti palvelusta.
Näköjään harvat jos mitkään huonekaliliikkeet enää tarjoavat kokoamispalvelua. Katso olisiko Iskussa vielä.
Mutta jos kerran voit maksaa siitä palvelusta niin löytyy erilisiä yrityksiä, jotka tarjoavat kokoamispalveluja. Etsi netistä.
No esimerkiksi ikea tuo sängyn ja kokoaa, mutta toki tarjoaa myös mahdollisuuden hakea paketti ikeasta ja koota itse - silloin maksat vain siitä paketista. Eli kokoamispalvelu ja kotiinkuljetus ja vanhan vienti ovat näkyvissä kun ne on hinnoiteltu erikseen.
Lapsellinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi ikea tuo sängyn ja kokoaa, mutta toki tarjoaa myös mahdollisuuden hakea paketti ikeasta ja koota itse - silloin maksat vain siitä paketista. Eli kokoamispalvelu ja kotiinkuljetus ja vanhan vienti ovat näkyvissä kun ne on hinnoiteltu erikseen.
Lapsellinen kysymys.
Tää sama on vissiin kysellyt halpoja huonekaluja sekä huonekalujen kotiin kuljetuksia. Ilmeisesti Google on tuntematon käsitys 🙄
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen kysymys.
Itse asiassa ei ole lapsellinen kysymys.
Ensinnäkin monet liikkeet ovat koronan takia lopettaneet kaikki "lähityöt".
Sitten on monissa huonekaluliikkeissä sellaiset säästömeinigit että kun ennen tuli kaksi miestä tuomaan huonekalut, nyt tulee vain yksi ja asiakkaan pitäisi mennä auttamaan häntä.
Mietipä siis jos olet iäkäs tai vammainen, et pysty ostamaan huonekaluja kotiisi ellei sulla ole omasta takaa apumiestä tai -naista eikä liika rahaa. Monilla ei ole.
Sehän on selvää syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Yksin ei pysty edes niitä jalkoja ruuvailemaan, pakko ostaa se kasauspalvelu.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen kysymys.
Itse asiassa ei ole lapsellinen kysymys.
Ensinnäkin monet liikkeet ovat koronan takia lopettaneet kaikki "lähityöt".
Sitten on monissa huonekaluliikkeissä sellaiset säästömeinigit että kun ennen tuli kaksi miestä tuomaan huonekalut, nyt tulee vain yksi ja asiakkaan pitäisi mennä auttamaan häntä.
Mietipä siis jos olet iäkäs tai vammainen, et pysty ostamaan huonekaluja kotiisi ellei sulla ole omasta takaa apumiestä tai -naista eikä liika rahaa. Monilla ei ole.
Sehän on selvää syrjintää.
No voi sentään. Fiksu ostaja selvittää etukäteen lisäpalvelujen saatavuuden ja niiden hinnan. Samalla voi kysyä, onko kuljettajalla apulaista vai pitääkö asiakkaan varautua auttamaan. Ei ole vaikeaa.