Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on siis tulossa Aktiivimalli 2 JA paikallinen sopiminen???

Vierailija
01.10.2020 |

Ilmeisesti voidaan velvoittaa hakemaan provisiopalkkaiseen työhön työtön. Jopa -50 prossan tukileikkuri karenssissa.
Iso isku "hyvinvointivaltion" arkunkanteen. Haetaan töihin laarinpohjatkin!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Tässä on jo koko kevät kuritettu yrittäjiä. Nyt on pummien vuoro.

Terv. Baarimikko

Vierailija
2/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tullutkaan kansalaispalkkaa ja 4 h työpäivää? 😄😂😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä haetaan sitten  seuraavalla hakemuksella:

Haen duunia. Olen tosi hyvä. Palkkaa tarvitsen *jokin rajusti liioiteltu määrä*.

Vierailija
4/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aktiivimalli 2, paikallinen sanelu, rajat ovat kiinni ja yrityksille jaetaan rahaa veronmaksajien kukkarosta.

Kaiken tämän vasemmistohallitus sai aikaan hieman yli vuodessa.

Vierailija
5/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, olen ollut provisiopalkkaisissa töissä ja niistä saa kyllä kenkää heti jos firman tavoitteet ei täyty. Ja harvalla täyttyy koska ei kukaan halua ostaa mitään partakoneenteriä puhelimitse. Eli vaikka hakisi ja saisi tuollaisen epätyön niin ei niissä kauaa tarvitse olla.

Vierailija
6/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka velvoittaa? Aktiivimalli 2 te-palvelut ei enää lähetä työtarjouksia vaan hakija itse päättää mihin max. 4 paikkaan hän hakee kuukaudessa. Ei ole pakko hakea niitä provisiopaikkoja.

Vierailija
7/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, olen ollut provisiopalkkaisissa töissä ja niistä saa kyllä kenkää heti jos firman tavoitteet ei täyty. Ja harvalla täyttyy koska ei kukaan halua ostaa mitään partakoneenteriä puhelimitse. Eli vaikka hakisi ja saisi tuollaisen epätyön niin ei niissä kauaa tarvitse olla.

Sen aikaa kuitenkin, että tuet katkeavat ja rahantulo keskeytyy.

Vierailija
8/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka velvoittaa? Aktiivimalli 2 te-palvelut ei enää lähetä työtarjouksia vaan hakija itse päättää mihin max. 4 paikkaan hän hakee kuukaudessa. Ei ole pakko hakea niitä provisiopaikkoja.

Siellä on jännä pikku koukku ja koukero. Työttömän henk. koht. ohjaaja PÄÄTTÄÄ mitkä ovat hyväksyttäviä kohteita. Työtön toki saa hakea vaikka mitä paikkoja lisäksi mutta ne neljä haettavaa paikkaa tulee ihan ehdotuksena siltä omalta virkailijalta...

Vierailija
9/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa .. teille sanoin, että oli Sibbe ihan puhtoinen pieni tekijä waan .. trallatilalla lallaa ..

Te taas uskoneet ette .. 

Zinc

Vierailija
10/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on lähivuosina K U U D E N T O I S T A Miljardin leikkauksia. 16 x Tuhatta x Miljoonaa  ..

Miettikää. Se pitäisi jostain saada leikattua !!

Zinc

Nyt kannattaa alkaa laittaa sukanvartta kiinni !

Vierailija
11/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on jännä pikku koukku ja koukero. Työttömän henk. koht. ohjaaja PÄÄTTÄÄ mitkä ovat hyväksyttäviä kohteita. Työtön toki saa hakea vaikka mitä paikkoja lisäksi mutta ne neljä haettavaa paikkaa tulee ihan ehdotuksena siltä omalta virkailijalta...

Laitappa lähde? Ei ainakaan mitään tuommoista uutisoitu kun tämä aktiivimalli 2 ilmoitettiin. Siinä sanottiin, että työnhakija saa itse hakea ja päättää mihin paikkoihin hän hakee, missään ei ole mainittu, että te-virkailija saneelee mihin 4 paikkaan haet kuukaudessa. Ihan p askapuhetta.

Vierailija
12/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hallitus työntää Miljardit ULKOMAILLE.  Eikö vieläkään raksuta ?

Zinc

Vierailija
13/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös paikalliseen sopimiseen kuulu myös, että jos ette palkkaa minua 4000 euron kuukausipalkalla lupaan maata firmanne oven edessä niin , että kulkeminen on mahdotonta ilman väkivaltaa , josta teen rikosilmoituksen?

Vierailija
14/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Tässä on jo koko kevät kuritettu yrittäjiä. Nyt on pummien vuoro.

Terv. Baarimikko

Kun tulee paikallisen sanelun minipalkat ja työttömät karenssissa niin kenen luulet käyvän enää baareissa? Lapun joudut laittamaan luukulle ja pääset "nauttimaan" työttömyydestä sinäkin.

Vierailija
15/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta työttömätPummit joutuu tekeen töitä 10c/h palkalla.

Vierailija
16/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettääpä tarjouksia, se ei poistunut mallista.

Vierailija
17/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettääpä tarjouksia, se ei poistunut mallista.

Mitä sitten. Antaa lähettää, ei te-palvelut ole koskaan tähänkään mennessä mitään provisiopaikkoja tarjonnut.

Vierailija
18/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarihallitus pistää heitä äänestäneet vassarit töihin. Nautin tästä.

Vierailija
19/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarihallitus pistää heitä äänestäneet vassarit töihin. Nautin tästä.

Unelmalle tarvitaan maksajat, nyt on aika maksaa lasku. Se maksetaan velalla ja laittamalla työttömät tuottamaan!

Vierailija
20/25 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tullutkaan kansalaispalkkaa ja 4 h työpäivää? 😄😂😁

Ei tullut, ei LOL