Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja alan siis tästä lähtien hakea töitä vaatimuksena 35 euron tuntipalkka

Vierailija
01.10.2020 |

Lisäksi 60 lomapäivää vuodessa. Muu ei enää kiinnosta : )

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitten ainakaan kannata kansanedustajaksi hakea, jos tuo on yläräja palkalle

Vierailija
22/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että kela laittaa tiet vastikkeelisiksi niin saat vaikka seitsemän vuotta hakea töitäsi ja syödä mustikoita.

"tiet vastikkeellisiksi" XDDD

Eli aletaan heti periä maksu kun astut jalallasi tielle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan remontoida, rakentaa, korjata koneita, ja autoja. On myös muuta osaamista. En käy töissä, koska osaamisalueeni töistä ei makseta kuin max. 15e/tunti. Minulla on halpoja autoja, vanha omakotitalo, joka tarvitsee remonttia. Miksi menisin töihin josta saan 15/e, tunti. Kun en käy, niin teen kotona remontti tai korjaustöitä, joista vierasfirmalle joutuisin maksamaan 50e/tunti. Eli jos olisin nuo tunnit töissä, niin menettäisin joka tunti 35e. Tottakai voisin nuo hommat tehdä töiden jälkeen ja lomilla, mutta on vapaa-ajallakin perheen kanssa hintansa. Oma moka kun en ole kouluttautunut enempää, mutta ymmärrän niitä jotka laittavat oman työn hinnan korkealle.

Vierailija
24/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tukia n. 18 000e vuodessa

Lisäksi saan pimeistä töistä 20 - 25 000e vuodessa (minimaalisilla tunneilla)

Eli nettoni vuodessa 38 - 43 tuhatta.

Tästä voi laskea että minkälaisella bruttopalkalla lähtisin kokopäivähommiin

Vierailija
25/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin maksaa tuon tuntipalkan, jos lupaat tuoda myyntiä sisään jokaisena työpäivänä 4 kertaa sen, mitä palkkakuluihisi menee. Lisäksi maksaisin bonuksia vielä myynnin mukaan. 60 lomapäivää en anna, mutta 42 lomapäivää vuodessa on ok. Työaikakin on räätälöitävissä oman halusi mukaan.

Meillä on tosi kovia tuloksen tekijöitä remmissä, mutta pari hyvää mahtuu vielä mukaan.

Vierailija
26/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että kela laittaa tiet vastikkeelisiksi niin saat vaikka seitsemän vuotta hakea töitäsi ja syödä mustikoita.

Ei kai Kela tietulleista päätä?

Vierailija
27/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain (taas) tänään 450e kännykästä käppyröiden kyttäämisellä eli treidaamalla.

Ongelma vaan on se, että tämä raha tulee "liian helposti" ja sitä tulee holtittomaksi ja kohta se lähtee käsistä.

Vierailija
28/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan remontoida, rakentaa, korjata koneita, ja autoja. On myös muuta osaamista. En käy töissä, koska osaamisalueeni töistä ei makseta kuin max. 15e/tunti. Minulla on halpoja autoja, vanha omakotitalo, joka tarvitsee remonttia. Miksi menisin töihin josta saan 15/e, tunti. Kun en käy, niin teen kotona remontti tai korjaustöitä, joista vierasfirmalle joutuisin maksamaan 50e/tunti. Eli jos olisin nuo tunnit töissä, niin menettäisin joka tunti 35e. Tottakai voisin nuo hommat tehdä töiden jälkeen ja lomilla, mutta on vapaa-ajallakin perheen kanssa hintansa. Oma moka kun en ole kouluttautunut enempää, mutta ymmärrän niitä jotka laittavat oman työn hinnan korkealle.

Jos remontointi kiinnostaa sinua niin suosittelen sinulle yhden miehen remonttifirman perustamista. Koska sinulla ilmeisesti on melko laajasti kaikkia työkaluja jo olemassa, investointitarve olisi lähinnä pakettiauto niiden kuljettamista varten.. tyypillisesti tällainen remonttimies veloittaa ainakin 50 euroa tunnilta.

Vierailija
29/29 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitten ainakaan kannata kansanedustajaksi hakea, jos tuo on yläräja palkalle

Kansanedustajan tuntipalkka on itseasiassa aika surkea, noin 9,18 euroa tunnilta. Kansanedustajalla ei ole työaikaa vaan hän on aina töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä