Janitan "lapsi" Janelle Isadora
Mistä lähtien 16-viikkoisena syntyneet on kastettu? :O Jossain puhuttiin, että Janita olisi tehnyt abortin nuoruudessaan ja nimennyt sen, nyt sitten kertoo "viimeisessä" haastattelussaan synnyttäneensä 16 rv. eli saaneensa keskenmenon.
Voimia Janitalle, mutta eikö noita viimeisiä haastatteluja ole jo aika monta. Joka viikko pukkaa uutta jäähyväishaastattelua. =O
Kommentit (13)
Ei noin pienet tietenkään virallisesti nimeä saa. Ei kyllä kastetakkaan, joka ei muutenkaan liity nimenantoon.
Onko tuossa vaiheessa sukupuoli jo tiedossa? Rv 16 ?
Ei tuo Janita hengissä tästä selviä, sehän on varma. Siksi vähän ymmärrystä. Syöpään kuolleen ystäväni kohdalla kävi niin, että viimeisinä aikoina ei ollut enää oma itsensä, ja saattoi myös puhua vähän höpöjä. En tarkoita ettenkö epäilisi tuota Janitan tarinaa, mutta en myöskään ihmettelisi jos vielä luemme joitain erikoisia lausuntoja häneltä. Todella ikävä kohtalo. Ei voi muuta sanoa. Ei kenenkään kuuluisi kuolla noin nuorena.
Niin, ei tullut mielenkään että kaikki ei olisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Onko tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Ihan hyvin voi olla ultran perusteella. Itse olen kaksi kertaa saanut juurikin rv 16 tienoilla saanut tietää lapseni sukupuolen. Ja paljastuuhan sukupuoli viimeistään siinä kun kuolleen lapsen joutuu synnyttää.. Ei ne sikiöt tuossa vaiheessa mitään "solumöykkyjä" ole vaan ihan pienen ihmisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin.
Ihan hyvin voi olla ultran perusteella. Itse olen kaksi kertaa saanut juurikin rv 16 tienoilla saanut tietää lapseni sukupuolen. Ja paljastuuhan sukupuoli viimeistään siinä kun kuolleen lapsen joutuu synnyttää.. Ei ne sikiöt tuossa vaiheessa mitään "solumöykkyjä" ole vaan ihan pienen ihmisen näköisiä.
Kiitos vastauksesta.
No miksei mennyt kunnolliseen hoitoon? Antioksidanttiklinikalla olisi hoitunut jo toissa vuonna.
Uudessa Seiskassa kertoo tuosta :(
Harmitteli kun ei ehtinyt ottaa kuvaa vauvasta.
Miten mieleltään sairas ihminen haluaa tehdä tällaisen aloituksen? Hakeudu hoitoon, a.s.a.p.
Nyt se on varmaan menoa kun syöpä levinnyt edelleen.