Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Suomen pisin mies?

Vierailija
01.10.2020 |

Tuli tuosta pisin nainen-ketjusta mieleen

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U-junassa mun vieressä istui kerran varmaan reilusti yli 2m heebo. Jäi pois Huopalahdessa. Kieltämättä vaikuttava, kun en itse ole kuin 157cm.

Olihan se vähän erikoista alussa, kun mieheni on 207cm ja itse olen 153cm :D

Mut äkkiä pituuseroon tottui kuitenkin. Miehen veljet on kaikki 2m tai yli, ja se se vasta hauskaa on kun olen koko porukan kanssa jossain ja ihmiset tuijottavat :D 

Kontrastia olla pitää. Itse en ole innostunut kääpiönaisista, mutta makuasia toki. Kasvaakohan lasten saamisessa todennäköisyys vammaisuuteen vai normaaliuteen VS vanhemmat kun kontrasti on noin suuri

Vierailija
22/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetro tai Jallis. Oolveis pisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stigilllä on pituutta noista julkisuudenhenkilöistä.

Vierailija
24/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jetro tai Jallis. Oolveis pisi.

Ne tekeee kovaa bisnestä varmaan niin katkeria siiitä että... nojoo.

Vierailija
25/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U-junassa mun vieressä istui kerran varmaan reilusti yli 2m heebo. Jäi pois Huopalahdessa. Kieltämättä vaikuttava, kun en itse ole kuin 157cm.

Mut äkkiä pituuseroon tottui kuitenkin. Miehen veljet on kaikki 2m tai yli, ja se se vasta hauskaa on kun olen koko porukan kanssa jossain ja ihmiset tuijottavat :D 

Kontrastia olla pitää. Itse en ole innostunut kääpiönaisista, mutta makuasia toki. Kasvaakohan lasten saamisessa todennäköisyys vammaisuuteen vai normaaliuteen VS vanhemmat kun kontrasti on noin suuri

T: kateellinen pitkä nainen joka ei saa treffikutsuja kuin itseään lyhyemmiltä miehiltä

;)

Vierailija
26/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tule seksiaktissa yhtään pedovibat?

Oletko nyt tosissasi? MUn 12- vuotias tyttäreni on 168 senttinen, ilmeisesti hän sopisi sinulle makkarikumppaniksi kun ainoa mistä tiedät ihmisen olevan aikuinen on se että hän on tietyn pituinen?

Voi luoja yksinkertaisilta ihmisiltä varjele meitä.

Vierailija
27/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan on pisin nainen?

Vierailija
28/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/35 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel Cajanus, joka eli 1700-luvulla on varmasti yksi kaikkien aikojen pisimpiä suomalaisia: https://fi.wikipedia.org/wiki/Daniel_Cajanus

Vierailija
30/35 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Pökänen on 986cm pitkä

Vierailija
31/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pisin mies on 220 cm pitkä Jarno Kärkkäinen. Hän on kotoisin Pieksämäeltä ja on ollut tunnettu Suomessa pituutensa vuoksi. Kärkkäinen on saanut paljon huomiota, koska hänen pituutensa on todella poikkeuksellinen Suomessa ja maailmalla.

Vierailija
32/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väinö Myllyrinne 251 cm

Paino 175-180 kg.Kengänkoko 58.

Vierailija
33/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuitkohan mun broidin vieressä.. Se on 208 cm ja välillä kulkee U-junalla Pasilan ja Jorvaksen väliä :)))

Vierailija
34/35 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami Eerola 218 cm, ollut julkisuudessa tästä aiheesta

Suomessa on ainakin yksi vielä pidempi mies mutta ei halua itseään julkisuuteen

Sami Eerola tai tämä, joka ei halua julkisuuteen on muikun yhden kaverini tädin tai serkun mies.

Vierailija
35/35 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen opiskelutoverini Markkinointi-instituutissa oli 211 tai 213 cm pitkä.  En muista, kumpi noista, mutta 212 cm ei ollut, sen muistan.  Kari voisi tänne itse tarkentaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme