Siisti yleinen wc Helsingin keskustassa?
Saavun vähän myöhemmin tänä aamuna Kampin liikekeskukseen. Pitäisi jostain siitä lähistöltä löytää siisti yleinen WC jossa voisi myös laittautua. Mistä tällainen mahtaisi löytyä?
Kommentit (21)
Joo ei samassa lauseessa voi käyttää sanoja siisti, yleinen, wc ja Helsingin keskusta ;)
Kun sellaisen aarteen on onnistunut löytämään, niin eipä kamalasti huvita siitä huudella av:lla. Kohta on kyseisen vessan siisteys ja hiljaisuus muisto vain.
Jaaha.. on se kumma, että kuitenkin jopa Turusta siistejä yleisiä vessoja löytyy.. mutta ei siis Helsingistä? Ja jos mennään Tukholmaan löytyy niitä siistejä isoja wc-tiloja joissa oikein kunnon paikat jossa laittautua kymmenittäin.
Harvoin minä olen törmännyt huonokuntoisiin naistenvessoihin, paitsi illalla ja yöllä kun pissikset ovat käyneet yrjöämässä niihin.
Musta rautatien WCt, sekä Kampin 5. kerroksessa olevat WCt ovat melko siistejä yleisiksi vessoiksi.
kampin 5kerroksen wc, bruuverin naisten vessa (älä anna hämyisän pubi tunnelman hämätä, löytyy sieltä perältä)
Musiikkitalossa on tilavat vessat ja ihan vapaapääsy. Siistiä oli ainakin vielä puolisen vuotta sitten, kun tuli käytyä. Museoissa on monesti hyvät vessat, esim. Kiasmassa on ihan tilavat. Vanhat museot on asia erikseen.
Kiitos kaikille neuvoista ja ehdotuksista!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:45"]
Mulla on kolme luottopaikkaa mutta enpä paljasta täällä, en halua kamalia vessajonoja ja sotkettuja paikkoja.
[/quote] Joo, me tultais täältä Oulustakin sinne teidän hienoisiin vessoihin. Hyvä kun et paljasta.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 08:45"]
Mulla on kolme luottopaikkaa mutta enpä paljasta täällä, en halua kamalia vessajonoja ja sotkettuja paikkoja.
[/quote] Joo, me tultais täältä Oulustakin sinne teidän hienoisiin vessoihin. Hyvä kun et paljasta.
[/quote]
Joo, kauheeta kun vr:llä on niitä halpoja lippuja, niin Helsingin viemäriverkosto on koetuksella, kaikki tänne änkee tarpeilleen.
Akateemisen vessa ei kovin tilava, mutta siisti. Muita - Kiasma, Musiikkitalo, Sokos. Viimeiseen tarvitsee bonus-kortin tai ilman sitä kassalta saatavan kortin tavaratalon puolella. Alakerran ravintolan vessaan pääsee ilman sitä, mutta se ei ole kamalan tilava. Aseman vessa on siisti ja tilava, mutta hämärä meikkaukseen ja Kampin alakerran vessat totaalikammottavia. Tervetuloa vain tänne Helsinkiin asioimaan kaikki maakuntalaiset! Terv. Junantuoma Oulusta
Stockmannin wc on erittäin siisti. Forumissa on myös ilmainen wc, mutta se on vähän huonommassa kunnossa.
Stockalle ei kannata mennä, siellä on vessat aina ruuhkaisia ja ihmeen huonoja. Itse en viitsisi laittautua, kun jonossa on 20 naista jatkuvasti...
Suosittelen Musiikkitalon vessoja tai hotelli Tornin Atelje Barin vessaa. Hissillä vaan sinne huipulle :-). http://hotellitorni.blogspot.fi/2013_07_01_archive.html
VR on tehnyt oikein vessavertailujakin:
Keskustan Stockan vessa on siisti, mutta ajottain vähän ruuhkainen.
Stockalla mä aina käyn. Sokosksella on aina epäsiistiä. Ei paperia eikä saippuaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:17"]Stockalle ei kannata mennä, siellä on vessat aina ruuhkaisia ja ihmeen huonoja. Itse en viitsisi laittautua, kun jonossa on 20 naista jatkuvasti...
Suosittelen Musiikkitalon vessoja tai hotelli Tornin Atelje Barin vessaa. Hissillä vaan sinne huipulle :-). http://hotellitorni.blogspot.fi/2013_07_01_archive.html
VR on tehnyt oikein vessavertailujakin:
[/quote]
Mulla ei oo koskaan ollut jonoa Stockalla. Aina melkein tyhjä vessa.
Mene vaikka Kampin Scandic-hotelliin, yleensä hotellien auloissa on wc-tilat.