Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikkuus/rikkaus/rakkaus/

Vierailija
13.12.2013 |

Mikä sinut tekee onnelliseksi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni tekee. Mutta raha tuo helpotusta elämään, niin että on aikaa tehdä niitä asioita jotka tekevät sinut onnelliseksi, jää aikaa perheelle jne. Hoikkuuskin tuo onnea, koska minulla on aikaa ottaa selvää asioista ja syödä terveellisesti niin että olen terve, ei tarvitse murehtia sairauksista jotka syntyy huonosta ruokavaliosta. Rakkaus tekee tottakai täyden onnen, mutta kaikki nuo yhdessä tekee hyvän elämän ilman murhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus lisää onnellisuutta. Rahaa on tarpeeksi jos toimeen tulee, rikkautta en kaipaa. Hoikkuus on minulle tärkeää, muttei onnellisuuden ehto, elämä ei kaadu pariin lisäkiloon, ne lähtee kuin itsestään kun elää terveellisesti ja niin että on hyvä olla. Laihuus teki tosi onnettomaksi, köyhäksi ja yksinäiseksi (sairaalalaskuja ja pientä eläkettä, parisuhteen kariutuminen, ystävät hylkäsivät...)

Vierailija
4/4 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rikkaus tekisi nyt onnelliseksi kun muuten asiat ovat hyvin. Hoikka en ole mutta rakkautta on, rahaa puuttuu. Tosin jos pitäisi valita niin lasten terveyden ja hyvinvoinnin eteen voisin luopua kaikesta muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi