Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka vielä soittelee tuntemattomasta numerosta?

Vierailija
12.12.2013 |

Mulle on nyt pari päivää tullut muutamia puheluita joihin en ole ehtinyt vastaamaan eikä numeroakaan ole tallentunut jonne soittaa takaisin.

Ärsyttävää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 11:11"]

Mikä helvetti siinä puhelimeen vastaamisessa tai tuntemattomaan numeroon soittamisessa on niin pelottavaa nykyään. Rikollisus ei ole lisääntynyt mutta ihmiset pelkäävät nykyään kaikkea. Menin kerran helsingissä kauppaan kysymään yietä savoy taetteriin. Huvitti kun myykä neuvoi minulle tien mutta näin kuinka vanhemmalla myyjällä oli pelko perseessä kun raukka kuvitteli ilmeisesti minun suunnittelevan puodin ryöstämistä:'D Ylemmän keskiluokan irrationaalinen pelko jonka perissyy on oman aseman horkuminen uusliberalistisen politiikan myötä suuntautuu helposti ymmärrettävään kohteeseen kuten rokollisuuteen.

[/quote]

tuntemattomaan numeroon ei todellakaan voi soittaa...

Vierailija
22/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä ainakin soitan tuntemattomasta numerosta, koska numeroni on salainen eikä se näy vastaajan näytössä. Mitä merkitystä salaisella numerolla olisikaan, jos sen saisi tuosta vain? Ja lyömätön hyöty salaisesta numerosta on se, etteivät lehtikauppiaat sun muut Helppo-Heikit soittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdella tutulla on tuntematon numero. Toinen on psykiatri ja toinen on valtion virkamies (jonka asiakkaat ovat useinkin tyytymättömiä palveluun ja hautovat kostoa.::(

Vierailija
24/24 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin eteläpohjanmaalla sairaalan, lääkärin, poliisin soittaessa numero näkyy, ei että tuntematon numero..