Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomautatko jos huomaat kadulla tuntemattoman naisen, jolla vuotanut menkat läpi valkoisista housuista ?

Vierailija
01.10.2020 |

Nainen ei itse ole huomannut asiaa. Mitä teet?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomauta. On luultavimmin itsekin sen jo huomannut, muttei ole ollut mahdollisuutta asialle pahemmin mitään tehdä, ja kenties menossa paraikaa tekemään asialle jotain.

En koe tarvetta nolata toista ihmistä.

Nolata? Nolaat vain kailottamalla mutta et jos huomautat hienovaraisesti.

Hienovaraisestikin huomauttamalla saatat nolata itse huomautuksen kohteen asiasta, josta mitä todennäköisemmin on itsekin jo tietoinen, suhtautuu jo valmiiksi häpeillen, ja kenties jo menossa tekemään asialle jo jotain (ei kuulu minulle) ..

Vierailija
22/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaisin.

Huomautin silloinkin kun hameen helma oli jäänyt sukkahousujen sisään vessassa käynnin jälkeen. Kiitti tuhannesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kohteliaasti ja matalalla profiililla kuiskaamassa, että hänen housuissa näkyy huomattava tahra ja olisi syytä kipaista vessan kautta. "Hyvää päivänjatkoa!"

Jos itselle käy noin, olisin kiitollinen, jos joku huomauttaisi asiasta.

Toisaalta kiusallista jos on asiasta tietoinen, ei juuri sillä hetkellä voi tehdä sille mitään, ja joka toinen vastaantulija tulee huomaamattomasti informoimaan asiasta. Itse pidän kohteliaampana olla kiinnittämättä asiaan mitään huomiota.

Vierailija
24/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta. Pääsääntöisesti en sanoisi, sillä moni voisi suuttuakin tai sitten on jo tietoinen asiasta. Lisäksi huomauttaminen voisi kiinnittää muidenkin huomiota asiaan. Jos olisi kyseessä tilanne, että se on mahdollista sanoa hyvin huomaamattomasti, voisin tehdä niin. Esim. kirjastossa tai hiljaisessa ruokakaupassa kuiskata lähellä seistessäni.

Mutta en tyyliin pysäyttäisi ihmistä katuvilinässä kesken kävelynsä, että ”hei anteeksi, oletko huomannut, että sulla on vuotanut läpi?” Tai julkisessa liikennevälineessä ruuhkassa seisovaa ihmistä, koska vaikka onnistuisinkin kuiskaamaan asiani, hän alkaisi tutkimaan sitten housujaan ja nolostua ja muut huomaisivat viimeistään tämän liikehdinnän, kun siinä metrossa on aikaa tarkkailla ympäristöään muillakin. Se toisi lisää huomiota asialle eikä se olis mikään palvelus enää.

Mitään omaa vaatekappalettani en kyllä antaisi tuntemattomalle mukaan kilveksi. Puhtaan siteen totta kai, vaikka eihän sillä niitä housuja putsata.

Vierailija
25/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaisin.

Huomautin silloinkin kun hameen helma oli jäänyt sukkahousujen sisään vessassa käynnin jälkeen. Kiitti tuhannesti.

Tämä on sinänsä eri asia, koska se on aina välittömästi korjattavissa. Samoin kuin kengässä roikkuva vessapaperi. Eli niistä kannattaa tietysti huomauttaa. Tahra ei ole välttämättä peitettävissä heti.

Vierailija
26/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin. Ja kerran yksi vieras nainen pyysi mua tarkistamaan ettei ole tahroja. Oli tosi vaivaantunut kysyessään, mutta hirmu kiitollinen kun autoin. 

Saitko?

Vierailija
27/27 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tullut tälläistä tilannetta vastaan, mutta yrittäisin hienovaraisesti saada ilmaistua asian hänelle ilman, että muut kuulevat. Mietin tätä omalle kohdalleni ja todellakin haluaisin, että joku sanoisi! Olisi niin noloa huomata vasta kotona liikkuneensa ihmisten ilmoilla ihan housut veressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi