Himo palomiehiin ja ambulanssimiehiin
Minulla on sellainen. On vähän häiritsevää, en ole koskaan ollut mitenkään fetissiä työasuihin aikaisemmin. mitenhän saisi loppumaan?
Kommentit (20)
Haluat olla avuton ja että mies pelastaa,get over it! Ei toi nyt kovin tervettäkään ole
Olisinkin teini, vaan kun olen aikuinen nainen. Mutta ihan hyvä idea tuo vapaapalokunta, pitäisi siis jotenkin karaista itseni.
3, ehkä jotain sellaistakin, pelastettavana olemista ja turvallisuuden tunnetta mut tervettä ei kai.
Minusta johonkin pelastusammatteihin (tai siis niihin miehiin) hurahtaminen kertoo jonkunlaisesta pikkutyttö-syndroomasta. Olet jäänyt lapsena vaille hoitoa, rakkautta ja huomiota, sitä tunnetta että vanhemmat hoitavat ja pelastavat aina. Nyt etsit sitä miehestä, koska se tuntuu turvalliselle.
Lällällää mullapa on ambulanssimies :)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:49"]Lällällää mullapa on ambulanssimies :)
[/quote]
Mä oon pannu sitä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:49"]Lällällää mullapa on ambulanssimies :)
[/quote]
Mä oon pannu sitä.
[/quote]
Niinhän sä toivoisit jos näkisit ;)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:49"]
[/quote]
Kateellinen. ;)
ap.
Ei sun auta kun tarjota ittees painettavaksi semmoselle
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:03"]
Ei sun auta kun tarjota ittees painettavaksi semmoselle
[/quote]
Tää ois toimiva, kun lähemmin tutustuu näihin ambulanssimiehiin niin ei ne enää niin kummosia olekaan. Onhan niissä toki niitä komeita yksilöitä, mutta suurin osa näyttäis normivetimissä varmaan aika keskinkertasilta. Ambulanssimiehillä ei oo mitään kuntovaatimuksia, ja aika moni on ihan amiksen lähihoitajakoulun käyneitä. Hanki joku kiva mies ja jostain amppari/poliisin kuteet, tadaa :)
14, satuin lukemaan ja ellen ihan väärin käsitä niin ensihoidon koulutukseen on kuntotestit. Tietenkin sitä voi olla kunnossa testin aikaan ja sitten myöhemmin jättää huolehtimatta kunnostaan..
Fetissinsä kullakin, mullakin on univormut ;) se on vain niin seksikästä, ehkä se mielikuva, ehkä se upea vartalo sen asun alla, ken tietää... Mut ei siitä eroon tarvitse päästä, riittää että nauttii ;)
Fetissinsä kullakin, mullakin on univormut ;) se on vain niin seksikästä, ehkä se mielikuva, ehkä se upea vartalo sen asun alla, ken tietää... Mut ei siitä eroon tarvitse päästä, riittää että nauttii ;)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:36"]
14, satuin lukemaan ja ellen ihan väärin käsitä niin ensihoidon koulutukseen on kuntotestit. Tietenkin sitä voi olla kunnossa testin aikaan ja sitten myöhemmin jättää huolehtimatta kunnostaan..
[/quote]
On ainakin ensihoiton ko:ssa ammattikorkeessa, en tiedä miten ammattikoulun puolella. Mutta ambulansissa voi olla kummalla vaan koulutuksessa. Eli ensihoitaja tai lähäri, vissiin sairaanhoitajiakin on. Parin vuoden päästä taitaa muuttua ettei pelkillä lähärin papereilla voi olla. Mutta toistaseks on.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 22:36"]
[/quote]
On ainakin ensihoiton ko:ssa ammattikorkeessa, en tiedä miten ammattikoulun puolella. Mutta ambulansissa voi olla kummalla vaan koulutuksessa. Eli ensihoitaja tai lähäri, vissiin sairaanhoitajiakin on. Parin vuoden päästä taitaa muuttua ettei pelkillä lähärin papereilla voi olla. Mutta toistaseks on.
[/quote]
On myös lähihoitajan (ensihoito) koulutukseen
Ne on mielenkiintoisia, todellakin. Ja poliisit..
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:49"]
[/quote]
Ja mulla brankkari :)
Liity vapaapalokuntaan. Varmasti loppuu niiden kuteiden ja äijien kuolaus. Sama kun teininä kuolasin inttipoikia, kun lopulta kävin intin niin jostain syystä m05 ei tehnyt enää minkäänlaista vaikutusta.