Kasvoihin ilmaantunut ihon värinen kohouma
Onkohan joku syöpä? Pelottaa. Vähän rusehtava, hiukan ihosta kohollaan oleva.
Kommentit (5)
Todennäköisesti rasvaluomi. Mulla tuli tuommoinen eka joskus 35 v iässäs. Olii alkuun ihonvärinen, sittemmiin tummunut vaaleanruskeaksi. Lääkärin mukaan rasvaluomi eli VANHUUDEN SYYLÄ :( Nyt 45 v noita on jo vähän joka puolella kroppaa ja naamassakin pari lisää.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti rasvaluomi. Mulla tuli tuommoinen eka joskus 35 v iässäs. Olii alkuun ihonvärinen, sittemmiin tummunut vaaleanruskeaksi. Lääkärin mukaan rasvaluomi eli VANHUUDEN SYYLÄ :( Nyt 45 v noita on jo vähän joka puolella kroppaa ja naamassakin pari lisää.
No juu. Ikää 47v ja huomannut, että jaloissakin pari. Sellaista aurinkokeratoosin tms tyyppistä. Pitää seurata. ap
Menisin päivystykseen, voi olla syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tissin sivussa semmoinen varmaan 24-vuotiaasta :D Vaikka sen nimi on vanhuuden syylä, niin ei se tarkoita, että ihminen olisi vanha.
Tuskin, mutta tarkkaile sitä. Tai mene suoraan lääkäriin, niin saat mielenrauhan.