Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa lähteä juhliin... HARMITTAA!

Vierailija
12.12.2013 |

Käytännössä ainoat pikkujoulut joihin olen saanut kutsun, olisi tänä iltana. Mutten jaksa lähteä enää kaupungille pitkän päivän jälkeen. Harmittaa olla tällainen kotihiiri. Olisi ollut kiva vähän laittautuakin. No tällaista tämä eronneen keski-ikäisen naisen elämä on - pelkkää haaveilua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko päälle ja menoksi, nainen.

Vierailija
2/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi keskellä viikkoa lähteä. Ensin koko päivä töissä ja sitten pitäisi alkaa itseään laittamaan. Ja aamulla väsyneenä töihin. Ei kiitos enää, vaikka nuorempana jaksoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pari irish coffeeta niin jaksaa taas.

Vierailija
4/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Kaikilla ei ole viinakaappia kotona.

Vierailija
5/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kotona vaikka valkoviiniä, juo sitä pari lasia, niin tunnelma on jo ihan toinen. Lähde vaan sinne juhliin!

Vierailija
6/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti voisin investoida taksiin, koska se helpottaisi tätä jaksamispuolta. Mutta sitten kuitenkin harmittaisi sekin, että olisi syytänyt rahaa ihan turhuuteen, koska taksi maksaa niin paljon. Kyllä yksi vika tässä kaikessa on ihan tämä pimeyskin. Haluaisin vain nukkua, vaikka toki siis seurakin kiinnostaisi.

ap.

Vierailija
7/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi sama huomenna. En millään viitsisi lähteä, olen perjantaisin niin väsynyt ja tykkäisin olla ihan rauhassa kotona. Minulla ei ole edes mitään "parempaa" vaatetta, meikit on varmaan 10 vuotta vanhoja. Miten minustakin on tullut tällainen harmaa, keski-ikäinen akka :) no, aikas kutakin! Antaa innokkaampien bilettää.

Vierailija
8/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:11"]

Onko sulla kotona vaikka valkoviiniä, juo sitä pari lasia, niin tunnelma on jo ihan toinen. Lähde vaan sinne juhliin!

[/quote]

Ei ole ja sitä paitsi alan yleensä todella väsyä jo yhdestäkin lasillisesta, jos olen valmiiksi väsynyt. Hitsit että menin huulipunankin ostamaan ihan niitä pikkujouluja varten ihan kuin en olisi arvannut, miten tässä käy. Viimeksi olen varmaan kolme vuotta sitten ollut jossain pikkujouluissa.

ap.

Vierailija
9/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihminen nuku vaikka koko viikonloppu mutta nyt laitat itses nätiksi ja menoksi sillä kotona saa aina istua yksin ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tuleeko sinua jälkeenpäin harmittamaan enemmän se, että menet, vai se, että jätät menemättä.

Vierailija
11/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:11"]

[/quote]

Ei ole ja sitä paitsi alan yleensä todella väsyä jo yhdestäkin lasillisesta, jos olen valmiiksi väsynyt. Hitsit että menin huulipunankin ostamaan ihan niitä pikkujouluja varten ihan kuin en olisi arvannut, miten tässä käy. Viimeksi olen varmaan kolme vuotta sitten ollut jossain pikkujouluissa.

ap.

[/quote]

No todellakin menet! Laitat sitä uutta huulipunaa ja kivan mekon. :)

Vierailija
12/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää vaan pusertautua mukavalta sohvalta jouluilemaan. Itselläni on usein sama ongelma, ei oikein huvittais lähteä mihinkään ja öllöttää vaan kotona, mutta en ikinä ole katunut että on tullut lähdettyä. :) 

Vierailija
13/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala nainen mikä asenne!

Kun oikein menit nyt sen huulipunankin ostamaan ihan juhlia varten ving ving!

On kai sulla vielä elämää tämänkin illan jälkeen menit sinne juhliin tai et.

Laita vaikka sitä huulipunaa huomenna töihin niin ehkä peilistä katselisi vähän iloisempi ilmestys.

Vierailija
14/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois...ei sua väsytä...sä vaan et uskalla elää. Siksi harmittaa!

Vierailija
15/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:23"]

Myönnä pois...ei sua väsytä...sä vaan et uskalla elää. Siksi harmittaa!

[/quote]

Hyvä yritys usuttaa mut sinne juhliin. Mutta kyllä väsyttää ihan oikeasti ja varmaan monia muitakin. Olisi aika eri asia lähteä liikenteeseen kesäiltana vähän myöhemminkin. Kesällä itse asiassa jaksaisin jopa kävellä kaupunkiin, kun matka on kuitenkin vain nelisen kilometriä.

ap.

Vierailija
16/16 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole 3 vuoteen jaksanut lähteä pikkujouluihin niin taustalla on varmasti muutakin kuin väsymys.

Jos on tosi väsy niin silloin ei yl. harmita vaan sitä tyytyväisenä jää soffalle möllöttämään.

Niinkuin ap itsekin sanoit että haaveilet vaan mikä toki onkin helppoa ja turvallista.

Mutta ei se mitään saahan sitä olla kotihiirenä mutta turha sitten harmitella vaan nauti olostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan