Miten se on nyt Viroon menon kanssa tällä hetkellä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Viro päästää suomalaiset turistit sinne kyllä
Kysyykö kukaan mitään? Mulla olisi hammaslääkäri siellä ja lääkäri ottaa kyllä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen menossa huomenna jos laivat kulkee. Käyn eräässä autokorjaamossa, huorissa ja ostan pakun täyteen brenkkua. En noudata karanteenia ja tosiaan ne ketkä käyttävät maskia suosituksen mukaan voivat tätä jeesustella - muut ei.
Mä ajattelin myös käydä. Onko jotain pakkokaranteeneja?
Ei ole kuin suositus. En usko, että Viron-reissulla sen helpommin saa koronaa ja että karanteeni olis tarpeellinen. Mutta kauheeta se olis sitä alkaa setviä sitten, jos olisikin tartunta ja omaehtoinen karanteeni jäänyt noudattamatta..
Tämä minuakin pelottaa. Ja tuleeko joku merkintä johonkin että olen ylittänyt rajan 6-7.10. ????
Vierailija kirjoitti:
Mikä voi olla syy mennä Viroon?
Bensan ja viinan haku. Lääkkeiden osto jos ei ole Kela korvausta. Kulttuurielämykset.
Viroon pääsee nyt halvalla mm. Viking tarjoaa päiväreissua autolla vain 29 euron hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen menossa huomenna jos laivat kulkee. Käyn eräässä autokorjaamossa, huorissa ja ostan pakun täyteen brenkkua. En noudata karanteenia ja tosiaan ne ketkä käyttävät maskia suosituksen mukaan voivat tätä jeesustella - muut ei.
Mä ajattelin myös käydä. Onko jotain pakkokaranteeneja?
Ei ole kuin suositus. En usko, että Viron-reissulla sen helpommin saa koronaa ja että karanteeni olis tarpeellinen. Mutta kauheeta se olis sitä alkaa setviä sitten, jos olisikin tartunta ja omaehtoinen karanteeni jäänyt noudattamatta..
Tämä minuakin pelottaa. Ja tuleeko joku merkintä johonkin että olen ylittänyt rajan 6-7.10. ????
Ei tule.
Suomi meni yli 25 rajan ja ensi viikolla Viro ei päästä suomalaisia sinne kuin työmatkalle
Onko kukaan käynyt tämän viikon aikana?
Siis kukaan ei vastaa tähän. Raja.fi:kin epämääräistä infoa. Onko rajoilla joku kuulustelu vai ei?
Muttä kun astuu ulos laivasta Tallinnassa, onko passintarkastus???