Miten se on nyt Viroon menon kanssa tällä hetkellä?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
eikös viro ole ollut jo pitkän aikaa matkailijoiden keskuudessa täysin out matkailukohte. tuolla käy lähinnä ne jotka haluavat halvalla ostaa viinaa.
No jaa, kuka haluaa mitäkin matkaltaan. Itse olin toissa viikon Pärnussa kylpylässä, alkoholin tuonti ei kuulunut minun matkasuunnitelmiini.
Eihän mikään estä lähtemästä, mutta kysymys kuuluu, että onko nyt ihan pakko? Jos matkan syy on pelkästään hupimatkailu, niin nyt kannattaisi unohtaa sellainen. On myös suositeltavaa jäädä 14 vrk:n kotikaranteeniin, kun on palannut matkaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös viro ole ollut jo pitkän aikaa matkailijoiden keskuudessa täysin out matkailukohte. tuolla käy lähinnä ne jotka haluavat halvalla ostaa viinaa.
No jaa, kuka haluaa mitäkin matkaltaan. Itse olin toissa viikon Pärnussa kylpylässä, alkoholin tuonti ei kuulunut minun matkasuunnitelmiini.
Miekin olin Pärnussa :) oli ihanan rauhallista siellä kaupungilla ja hotellissa, ja laivalla oli tosi vähän ihmisiä. Kyllä onnistui turvavälien pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikään estä lähtemästä, mutta kysymys kuuluu, että onko nyt ihan pakko? Jos matkan syy on pelkästään hupimatkailu, niin nyt kannattaisi unohtaa sellainen. On myös suositeltavaa jäädä 14 vrk:n kotikaranteeniin, kun on palannut matkaltaan.
Kuinka moni jää karanteeniin? Veikkaan että aika harva. Ihmiset on sen verran tahvoja, että ei ne mihinkään karanteeniin jää vaan ajatellaan vaan että "ei se minuun tartu" tai "jos tulee niin sit on tullakseen". Argh. TAHVOT.
Meilläkin on syyslomamatka Viroon ja mietin myös lähteäkö vai ei, tosin pidän Viroa ihan yhtä turvallisena kun Suomea. Samat riskit molemmissa ja toki turvavälejä ja käsihygieniaa noudatan näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on syyslomamatka Viroon ja mietin myös lähteäkö vai ei, tosin pidän Viroa ihan yhtä turvallisena kun Suomea. Samat riskit molemmissa ja toki turvavälejä ja käsihygieniaa noudatan näinä aikoina.
Niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee mutta takaisin tullessa pyydetään jäämään 14vrk omaehtoiseen karanteeniin.
Viro ottaa kyllä vastaan ilman karanteenia.
Voiko mennä korona testiin kun palaa ja päästä sillä tavalla karanteenistä?
Yhdyssanavirheet ja typerät kysymykset kertovat yhteiskuntaluokan ja älykkyystason. Pysy kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni jää karanteeniin? Veikkaan että aika harva. Ihmiset on sen verran tahvoja, että ei ne mihinkään karanteeniin jää vaan ajatellaan vaan että "ei se minuun tartu" tai "jos tulee niin sit on tullakseen". Argh. TAHVOT.
Jos Virossa käydessä nyhjöttää hytissä ja kohtaa lähietäisyydeltä muutaman ihmisen, noudattaa turvatoimia jne. niin riskit on varmaan samaa luokkaa kuin kävis suomalaisessa ostoskeskuksessa pyörimässä parin tunnin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee mutta takaisin tullessa pyydetään jäämään 14vrk omaehtoiseen karanteeniin.
Viro ottaa kyllä vastaan ilman karanteenia.
Voiko mennä korona testiin kun palaa ja päästä sillä tavalla karanteenistä?
Yhdyssanavirheet ja typerät kysymykset kertovat yhteiskuntaluokan ja älykkyystason. Pysy kotona.
Yhdyssqnavirheistä huomauttelu kertoo itse asiassa tutkimusten mukaan ikävästä luonteesta (vaikkei siihen tutkimuksia tarvitsekaan).
Tallinnassa ei nähnyt kasvomaskeja juuri kenelläkään, Helsingissä niitä käyttää niin moni että siihen ei kiinnitä edes huomiota. Ehkä entisessä neuvostotasavallassa ihmisillä on suurempia huolenaiheita kuin koronavirus?
Vierailija kirjoitti:
Tallinnassa ei nähnyt kasvomaskeja juuri kenelläkään, Helsingissä niitä käyttää niin moni että siihen ei kiinnitä edes huomiota. Ehkä entisessä neuvostotasavallassa ihmisillä on suurempia huolenaiheita kuin koronavirus?
Virolaisilla ei ole varaa kasvomaskeihin?
Onko sinulla lapsia?
Moni koulu vaatii, että lapsi jää karanteeniin kahdeksi viikoksi ulkomaanmatkan jälkeen. Heillä on tähän oikeus, eikä se tarkoita, että heidän tulee järjestää etäopetusta.
Eli kannattaa olla tässä tarkka!
mene ihmeessä ja pysykkin siellä noin idioottia ei suomessa kukaan kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Moni koulu vaatii, että lapsi jää karanteeniin kahdeksi viikoksi ulkomaanmatkan jälkeen. Heillä on tähän oikeus, eikä se tarkoita, että heidän tulee järjestää etäopetusta.
Ai vaikka perheen lapsi ei olisi mukana siis, mutta aikuiset/aikuinen käy? Vai jos lapsi käy ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Ai vaikka perheen lapsi ei olisi mukana siis, mutta aikuiset/aikuinen käy? Vai jos lapsi käy ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Siis jos lapsi menee mukaan. Näin ainakin Turun suunnalla kaikissa kouluissa. Voi toki olla alueellisia eroja.
Ei ole mitään kieltoja. Tämä hamejengi ei muuta suolla kuin "suosituksia", mikä tarkoittaa sitä että kukin tekee mistä lystää.
Uppista