72 kiloa 170-senttiselle näpäkälle naisihmiselle on ehdottomasti liian paljon.
Kommentit (20)
Hm, kun olin rautaisimmassa kunnossani, olin noissa mitoissa ja olisin voinut tehdä Kekkosella penkkipunnerruksia. Kekkonenhan oli itsestäänkin tarkka ja punnitsi itsensä joka aamu.
Jee, olisin kelvannut Kekkoselle, olen nimittäin 171 cm, 56 kg. Tosin Kekkonen ei olisi kelvannut minulle. :D
Minä en halua olla Kekkosen unelma vaan oma itseni. Kuka tuollaista kaljupäätä edes haluaisi, paitsi päästäkseen valta-asemaan? Ei se Sylvikään muuten mikään kuikelo ollut.
olet täydellisen näpäkkä!
No sepäs oli mukava uutinen, kylläpä piristi kummasti..
Hohhoijjaa.. Kaikkeen sitä aikaansa tuhlaa..:D 164/64
Minäkin olin riittävän näpäkkä. Ihan pakko oli tarkistaa. Kyllä olisi ollut itsemurhan paikka mikäli en olisi Urkille kelvannut.
Mitat siis 166 cm ja 63 kg.
Juhuu, olen täydellisen näpäkkä. Joulu on pelastettu!
Kyllä hämmästyisin, jos huomaisin seurustelevani 70-kiloisen naisen kanssa.
Kovimpa jotkut tästäkin ottaa pulttia :D
Fakta on se, että Kekkonen oli Alfa; pitkähkö, urheilullinen, menestynyt. Kellään muulla kuin todellisella alfalla ei ylipäätään ole munaa vastata naisen tarjoukseen noin suoraan! ÄIJÄ!
Jaa mikä on 170 senttiselle näpäkkä paino? Mä painan tuolla pituudella 62 kg, oisinkohan ollu Urkille näpäkkä typykkä :D
Luin muuten äskettäin kirjan "Sydämen kieltä sydämelle", kirjoittanut Urkin rakastajatar Anita Hallama. Suosittelen lukemaan!
Ahhah. Olen itse 169/ 70+ ja kaikille miehille kelpaan. ;) Eivät kyllä arvaisi painoani.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 21:36"]
Ahhah. Olen itse 169/ 70+ ja kaikille miehille kelpaan. ;) Eivät kyllä arvaisi painoani.
[/quote]
Paitsi et mun miehelle. Se nimittäin tykkää pitkistä ja hoikista/ urheilullisista. Onneksi makuja on monia.
Totta on. Olen 170cm pitkä ja painan 65kg. Siinä on 5 kg liikaa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 19:14"]
Kyllä hämmästyisin, jos huomaisin seurustelevani 70-kiloisen naisen kanssa.
[/quote]
Minäkin, jos huomaisin seurustelevani uimalakin kanssa.
Samaa mieltä. Olen 170 pitkä ja painan 69. Ainaki 6 kiloa liikaa. :/
Buahhhahhhaa... Koomisia kosiokirjeitä lähettelevät. En ikinä kosisi yhtäkään miestä. Edellytän, että mies on riittävän mies kosimaan.
tottakai on, kaikki yli 70 kg on läski