Lue keskustelun säännöt.
Humalaiset ei ole söpöjä
30.09.2020 |
Tuo Vallu valpion omakehu on tosi omituista. Moni viinan kanssa lätrännyt tietää että on sitä sattunut ja tapahtunut, mutta ei niillä retostella.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla