Lue keskustelun säännöt.
Korvatulehduskipu puolitoista viikkoa, mitäs nyt?
30.09.2020 |
Lääkekuuri loppuu just. Edelleen korvakipua, painetta tuntuu vähemmän.
Pitääkö mennä uudestaan lääkäriin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Onko koronatesti tehty?
Ei ole muita oireita.
Lääkäri tutki korvan. Dg välikorvantulehdus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin.
Menen, jos en parane.
Onko koronatesti tehty?