Naisen velvollisuus ?
Moi
kertokaas mielipiteitä/kokemuksia
Voiko naiselta vaatia seksuaalista läheisyyttä kun lapsi on syntynyt ? Seksiin ei ole kiire, odottelen kaikessa rauhassa mutta olisi kiva saada edes pientä läheisyyttä. Ensimmäisen lapsen kohdalla ei mitään ongelmia. Nyt toisen kohdalla nainen on jättänyt minun halut huomioimatta kokonaan. Ymmärrän ettei haluta mutta tarkoittaako se sitä että minun halut voidaan unohtaa täysin ?
kehittävää keskustelua asiasta
T.3maailmansota
Kommentit (36)
TOTTAKAI voi ettekö te parisuhteessa olleet vai kavereita ?
Kuinka kauan synnytyksestä on aikaa?
Pientä läheisyyttä? Mulla tulee tosta mieleen vaan halailu, toisen kainalossa oleminen jne. mutta sä taidat tarkoittaa jotain ihan muuta... On sulla varmaan oma käsikin? Kaksi, jos uskallan sanoa.
Kuinka kauan synnytyksestä on aikaa? Kuinka hyvin vauva nukkuu? Kuinka väsynyt puolisosi on? Kuinka paljon olet osallistunut vauvan hoitoon? Jos puolisosi on kovin väsynyt ja jos hänestä tuntuu, että hänellä on kaikki vastuu vauvanhoidosta, voi olla, että sinun seksuaaliset halusi eivät siinä paljon paina. Mutta jos vauva nukkuu hyvin, osallistut, synnytyksestä on jo aikaa, niin silloin ehkä kannattaa jutella aiheesta (painostamatta, syyllistämättä tietenkin) ja yrittää selvittää, mistä on kyse.
Vastaa nro 5:n esittämiin kysymyksiin rehellisesti, tuo pelkkä aika ei paljon valaise asiaa. Puoli vuotta voi olla joko paljon tai vähän.
Jos on puoli vuotta jo aikaa niin sitten voit itse lähestyä naista. Miksi miehen pitäisi vain röhnöttää ja vaatia tyydytystä? Jos synnytyksestä kuitenkin on vain viikko tai kaksi niin yritä sinnitellä.
Ja tosiaan, jos nainen saa joskus nukkua, syödä ja käydä vaikka suihkussa ilman vauvaa niin olo voi olla hieman energisempi.
EI VOI VAATIA IKINÄ!
EI Missään tilanteessä, ikinä, voi VAATIA naiselta seksulaalista läheisyyttä, jos tämä ei halua. Ei vaan voi. Sitä sanotaan hyväksikäytöksi tai pahemmaksikin.
Tarjoa parempaa seksiä niin aisesikin alkaa haluta sitä.
Käy huorissa jos kotona ei sitä läheisyyttä saa, se on selkeä viesti suuremmista ongelmista kuin synnytyksestä. Se herättää naisesi myös kiinnostumaan sinusta kun hoidatat ne seksuaaliset tarpeesi muualla.
Ohjaa se naisesi hakemaan apua ja päivittämään elämäntilanne.
No puoli vuotta on kyllä niin pitkä aika, että jos naisesi ei tosiaan ole yksin vastuussa vauvan ja kodin hoidosta, niin on väärin torjua läheisyys! Kyllähän se seksi synnytyksen jälkeen jännittää, mutta ei se jännitys odottamalla katoa, pahenee vaan.
Kyllähän seksi kuuluu parisuhteeseen ja jos seksi loppuu niin tietäähän sen miten suhteelle ennen pitkää käy...
Meillä ainakin menee näin
no tusong no love
Mistä te tiedätte ettei synnytys ole ollut naiselle todella vaikea ja vielä puolenkin vuoden jälkeen alapäähän/repeämiin koskee? Mitäs jos on ulosteen karkailua/ei kykene pidättämään ilmavaivoja? Tai pelkää että jokin siellä repeää uudestaan? Syvää itseinhoa omaa vartaloaan/alapäätään kohtaan eikä halua miehen eteen alasti sen näköisenä? Kai te olette puhuneet näistä!
Olisikohan nainen masentunut? Väsynyt? Jos kaikki olisi hyvin, kyllä läheisyys ja hellyys kelpaisia.