Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono palvelu Nordea.

Vierailija
30.09.2020 |

Joudun hoitamaan iäkkään omaiseni asioita ja Nordean asiakaspalvelu on todella tympeää. Puhelimitse saa jonottaa vähintään 30minuuttia ja palvelu on huonoa. Ylimielistä, vaikka omaisellani tilillä 200.000€. Johtuuko siitä, että itse olen pienituloinen lähihoitaja, jolla tilillä 3000€?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pankkiasioita ei niin vaan hoideta. Onko sinulla käyttöoikeus omaisesi tileihin?

Vierailija
2/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Niillä kuule paljon asiakkaita. ei johdu omaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin harvoin kun joutuu soittamaan niin aina olen päässyt sisään alle minuutin jonotuksella. Ihan sama mihin aikaan olen soittanut. Vuoden sisään olen yhteensä 4 kertaa joutunut soittamaan.

Vierailija
4/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä "ylimielinen palvelu" ilmeni?

Vierailija
5/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin Nordeasta eroon. Miehelläni oli tili siellä ja jouduin hoitamaan hänen kuolinpesänsä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan