Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikähän mun jalalle iski lenkillä?

Vierailija
30.09.2020 |

Kaksi päivää sitten lenkin jälkeen huomasin että jalkaterä on kipeä. Ajattelin että menee ohi. Ei mennyt kuitenkaan. Ikään kuin keskimmäinen varvas on kipeä ja säteilee sitä luuta myöten jalkaholviin ja tuntuu vielä kipeämmältä aina astuessa. Ajattelin että ehkä uusi lenkki auttaa. Ei kuitenkaan auttanut. Kipu vain paheni ja alkoi säteillä jalkaholvista nilkkaan ja osittain jopa pohkeeseen asti.

Mistä on kyse? Mikään murtuma ei voi olla kun ei ilmaantunut sekunnissa vaan hitaammin. En ymmärrä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vaihtanut tossuja? Mulle tuli samankaltasia kipuja kun siis uusin tossut. Illalla petissäkin tuntuu, ei aamulla.

Vierailija
2/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssimurtuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko vaihtanut tossuja? Mulle tuli samankaltasia kipuja kun siis uusin tossut. Illalla petissäkin tuntuu, ei aamulla.

On mulla ollut nämä samat 4kk ja aiemmin ei oo tullut muuta kuin rakkoja -ap

Vierailija
4/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marssimurtuma?

Ai voiko luut oikeasti murtua pelkästä reippaasta kävelystä. Onko se joku osteoporoosin merkki? Jännä että nyt, vaikka olen kävellyt koko ikäni monta kertaa viikossa.

Ikää on jo kyllä 35 ja olen nainen, että oisko luut sitten alkaneet heikentyä -ap

Vierailija
5/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen murtumakin voi tulla, mutta voi olla tietynlainen rasitusvammakin, kulkevat marssimurtuman nimellä, googlaa.

Vierailija
6/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näyttää lääkärillä, kurjaa jos tulee tuollasia kipuja. Ei tavallisessa lenkissä voi noin jalkaterä kipeytyä?

Vierailija
7/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännetupen tulehdus. Käy lääkärissä.

Vierailija
8/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan hiusmurtumaa.

Vierailija
9/11 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerit ja munuaisten kunto kannattaisi ehkä selvittää.

Vierailija
10/11 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerit ja munuaisten kunto kannattaisi ehkä selvittää.

Mielenkiinnosta kysyn että miten munuaisten kunto liittyy tähän? Mulla on nimittäin ollut useamman vuoden munuaiset aika ajoin kipeät. Alkoi yhdestä rakkotulehduksesta. Munuaisarvot näytti myös lievää vajaatoimintaa, mutta ultra oli ok. Tosin tiedän että sitä asiaa ei saa enää tutkittua, kun lääkäri oli suorastaan vihainen kun kerran myöhemmmin pyysin että voisko sen munuaisarvon tarkistaa uudelleen. Ei kuulemma voi ja mulla ei voi olla mitään munuaistulehdusta, kun ei ole bakteereja virtsassa. Diabetes tuskin on kun verensokeri on ollut aina tosi hyvä, vaikka en ole aina edes paastonnut. Tosin sitäkään ei ole vuosiin mitattu, mutta en usko silti että se ois yhtäkkiä huonontunut kun oon syönyt ihan samoin kuin ennen. -ap

Vierailija
11/11 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustelin sormin painamalla tuota jalkaa ja kipein kohta ei näköjään olekaan se varvas, vaan se pitkä luu joka lähtee keskivarpaasta kohti jalkapöytää. Silti myös varvas tuntuu kipeältä sen jalkapöytää lähinnä olevan luun kohdalta, muttei ihan kärjestä. -ap