Kyllä Kotipizzan normaalikokoinen pitsa nälkään on ihan sopivan kokoinen. Ei tule yhtään ähky
Oikein hyvää oli. Syöttekö te yleensä koko pitsan?
Kommentit (18)
Vuosi sitten mua harmitti että Kotipizza kuljetti isossa laatikossa pientä pizzaa. Onneksi tekivät uuden laatikon 24 cm pizzoille 😅
Kävin kouluaikaan usein kotipizzassa, nyt muutama kk sitten kävin niin, vähän huvitti miten pieneksi se lätty on mennyt.
En jaksa kerralla syödä koko pizzaa, ehkä 3/4 menee ja siitäkin jätän reunat syömättä.
Liian iso pizza, joten en käy vaan ostan kaupasta pizzat.
En enää syö Kotipizzan pizzoja. Ihan hyviä ovat, mutta kun omaan nälkään täytyisi ottaa large-kokoa, niin pizzalle tuleekin hintaa vajaa kolmekymppiä. Se on minusta aika paljon.
Sopivan kokoinen on mutta kallis ottaen huomioon ettei hintaan sisälly edes salaattia.
Hyviä on. Ite otan toki usein monsterin, koska siinä on taikinaa enemmän ja ne on parasta dipattuna valkosipulidippiin.
Zinc kirjoitti:
Tarkoititko pizza?
Ei kannata yrittää päteä, jos ei osaa. Ja sinähän et ole koskaan mitään osannut. Molemmat kirjoitustavat ovat oikein.
Mitä järkeä ostaa pieni pizza 11 eurolla kun voi ostaa ison pizzan 6 eurolla?
Zinc
Zinc kirjoitti:
Mitä järkeä ostaa pieni pizza 11 eurolla kun voi ostaa ison pizzan 6 eurolla?
Zinc
6 euron pitsassa ei ole maksettu veroja.
Liian pieni?? Ne on jotain 1000kcal. Siinä on ihan tarpeeksi yhdelle aterialle, kukaan ei tarvitse tuota enempää koska keho ei pystyisi sitä käsittelemään kerralla.
Pitsahan on siitä jännä juttu, että vaikka onkin tavattoman raskas ruoka, voi sitä yleensä silti syödä ihan hirveät määrät koska se vaan on niin hyvää.
Jos olet joku tikkuihminen niin se riittää.
Itse vetelen XL kokoisen suosiolla, joskus jäänee viipale jääkaappiin.
Kaikkia ihmisiä nyt eivaan voi verrata toisiinsa, että kun minä pärjään tällä niin sinunkin täytyy asenteella...
Esimerkiksi minä olen pärjännyt kokoikäni ilman alkohoolia ja päihteitä, miksi sinä et?
Tiesittekö että Kotipizzalla on toimipisteitä myös mm Ruotsissa ja baltianmaissa?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Kotipizzalla on toimipisteitä myös mm Ruotsissa ja baltianmaissa?
Korjaus: Sekä viron että ruotsin kotipizzat lakkautettiin, eivät menestyneet
MMS85 kirjoitti:
Jos olet joku tikkuihminen niin se riittää.
Itse vetelen XL kokoisen suosiolla, joskus jäänee viipale jääkaappiin.
Kaikkia ihmisiä nyt eivaan voi verrata toisiinsa, että kun minä pärjään tällä niin sinunkin täytyy asenteella...
Esimerkiksi minä olen pärjännyt kokoikäni ilman alkohoolia ja päihteitä, miksi sinä et?
Taidat olla tekemisissä päihteiden ja alkoholin kanssa, kun sanot noin. Jos ne eivät kuulu elämään, ei niistä puhu.
Liian pieni ja kallis verrattuna parempiin pizzerioihin.