Mitä tekisit työksesi, jos saisit itse valita?
Kommentit (48)
Tahtoisin olla museoamaneussi jossain isossa modernin taiteen museossa.
Jos saisit itse valita? Etkö sä nykyään saa valita minkä ammatin haluat? Outoa, mikälie esteenä...
Olisin sokerileipuri tai psykiatri.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:59"]Jos saisit itse valita? Etkö sä nykyään saa valita minkä ammatin haluat? Outoa, mikälie esteenä...
[/quote]
älä jaksa.
Tekisin sitä mitä nytkin. Olen viestintäjohtaja, joka kirjoittaa vapaa-aikanaan.
Olisin kuvanveistäjä tai kultaseppä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 17:59"]Jos saisit itse valita? Etkö sä nykyään saa valita minkä ammatin haluat? Outoa, mikälie esteenä...
[/quote]
Joiltain aloilta ei saa välttämättä työpaikkaa, vaikka koulutus olisi. Ja kaikilla ei riitä rahkeet yrityksen perustamiseen.
Mä olisin varmaan vaatesuunnittelija. Nykyinen työ ei lähelläkään sitä, mutta ei haittaa, sillä löytyy muitakin kivoja töitä kuin tuo.
ja en ole ap
Egyptologi tai muu muinaisten kulttuurien tutkija, meriarkeologi, meribiologi tms.
Yksinvaltias...no se ei taida olla ammatti.
No..astronautti joka pääsisi käymään avaruuteen olisi toiveammattini.
Tykkään työstäni ja sain ihan valita tämän. It alalla olen systeemisuunnitelijana.
entisöisin vanhoja huonekaluja tai olisin puuseppä.
Ja jos ei esim. osaa laulaa tai ei vaan ole musiikillisesti lahjakas, niin voi haluta laulajaksi, vaikkei siinä ammatissa olisikaan hyvä.
Olisin maailmankuulu laulaja. Joku Suomen vastine Rihannalle.
Ai että mä haluaisin olla hyvä laulaja!
Arkeologi olisi kyllä aika mielenkiintoinen ammatti, mutta ehkä vähän paranneltuna versiona, eli löytöjä olisi usein...
Toisaalta puuseppäkin olisi mukava ammatti, vielä sitten sellaisilla vanhan ajan sähköttömillä välineillä. Miksei kultaseppäkin olisi mukava ammatti.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 18:04"]
[/quote]
Joiltain aloilta ei saa välttämättä työpaikkaa, vaikka koulutus olisi. Ja kaikilla ei riitä rahkeet yrityksen perustamiseen.
Mä olisin varmaan vaatesuunnittelija. Nykyinen työ ei lähelläkään sitä, mutta ei haittaa, sillä löytyy muitakin kivoja töitä kuin tuo.
ja en ole ap
[/quote]
Tarkoitti varmaan että kyllä suurin osa tekee työtä minkä itse valitsi, ehkä kysymyksenasettelu oli vähän huono. Eri asia sitten mistä haaveilee tai mitä oikeasti haluaisi tehdä jos mahdollisuudet olisi paremmat.
Maailmankuulu jännityskirjailija!
Ajaisin rekkaa.