Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko av-mammat että olen imettänyt lapsiani

Vierailija
21.07.2006 |

yhteensä kolme vuotta (kaksi lasta) ja nyt imetyksen lopetettuani rintani ovat kuin uudet. Eivät roiku ja ovat tosi kiinteät b-kupin kokoiset. Tuntuu ihan oudolta, jotenkin olen ihmeissäni että miten mulla onkin näin hyvä tuuri käynyt. Kaipa se on aika paljon kudoksesta kiinni, luulisin. Tosin pidän itsestäni aika hyvää huolta muutenkin mutta silti olen aika hämmästynyt. Luulin ennen lapsia että tissit rupsahtavat automaattisesti imetyksen takia ja niin ei nyt sitten käynytkään.

Onko yleistäkin että rinnat säilyvät hyvännäköisinä imetyksistä huolimatta vai olenko vain luonnonoikku :-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä imetys voi olla hyväkin rinnoille, kun maitomäärät vähenee lapsen kasvaessa ja syödessä myös muuta, rinnat " sopeutuvat" pidemmän ajan kuluessa. Jos lopettaa imetyksen alkuunsa, rinnat voivat senkin takia jäädä venyneiksi, kun muutos on niin äkillinen.

Mutta merkitystä on myös geeneillä

Itselläni on myös rinnat kahden n. vuoden imetyksen jäljiltä kuin ennen lapsia, valitettavasti koko on vaan A

Vierailija
2/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli suuret jo teinistä. Kiinteät edelleen, kolme lasta ja imetystä n. 2 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein ihmettelen sitä itsekin! :O Ennen oli 75b, nyt 75c ja kauniin kiinteät. Tosin pyöreämmät ovat kuin ennen.

Samoin kävi vartalolle. Olen 164 cm ja paino 51 kg. Ennen lasta paino oli lähemmäs 60 kg, eikä vartalokaan niin kaunis. Tasapaksu pötkylä. Nyt synnytyksen jälkeen lantio erottuu selvemmin ja vyötärö näyttää ohuemmalta. Koko kroppa on siis paljon paremman näköinen kuin ennen lasta! Ja minä kun olin varautunut paino-ongelmiin vielä pitkään synnytyksen jälkeen ja loppuiäksi rupsahtaneisiin rintoihin! Kiva yllätys näinpäin :D

Vierailija
4/4 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapaksu pökkylä olen edelleen

t. 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi