Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka montaa täällä inhottaa kun jouluna pitää nähdä anoppi?

Vierailija
10.12.2013 |

Ja minkä verran näet, tunteja vai päiviä? Minä näen tunteja ja jokainen niistä on liikaa. Pahimmat joulun tunnit.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuisella täysivaltaisella ihmisellä ei normaaleissa olosuhteissa ole mitään pakkoa tavata puolisonsa sukulaisia, joista ei pidä. Miksi tavata ihminen, jonka seura pilaa koko päivän? 

Vierailija
2/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla hyvä miniä ja ihminen, mutta kyllä mun on nyt pakko sanoa, että inhottaa ja on joulun pahimmat hetket. Yksi yö siellä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas voin sanoa iloissani että tänä jouluna ei anoppia eikä appea nähdä vaan ollaan ihan kotona vaan ja he menevät sitten miehen siskolle jouluksi kylään :D

Muutama tunti ehkä vielä menisi mutta välimatkan vuoksi nähdään yleensä jopa muutamia päiviä. Viime jouluna oltiin siellä ja lähdettiin päivän etuajassa kun mies(kään) ei enää kestänyt äitinsä marttyyrimaista valitusta siitä kuinka raskasta on kun on vieraita (vaikka yritettiin koko ajan auttaa ja sanoa että hän voisi vaan mennä lepäämään).

Vierailija
4/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatot. 

Vierailija
5/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:08"]

Akuisella täysivaltaisella ihmisellä ei normaaleissa olosuhteissa ole mitään pakkoa tavata puolisonsa sukulaisia, joista ei pidä. Miksi tavata ihminen, jonka seura pilaa koko päivän? 

[/quote]

Ei ole pakkoa ei, mutta kuuluu hyviin käytöstapoihin tavata myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat tärkeitä puolisolle vaikka itse ei niinkään välittäisi.

Vierailija
6/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa. Jätin ukonkin kun oli niin vastemielinen norsuanoppi.  Nyt on ihana rauha.

Vierailija
7/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin sanoa täydellä sydämmellä, että mun ex- ja edesmennyt anoppi oli aivan mahtava, koskaan en varmaankaan tule samanlaista tapaamaan. Tai eihän mulla mitään anoppia tule enää ikinä olemaankaan. Siis olen niin vanha.

Vierailija
8/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:22"]

[/quote]

Ei ole pakkoa ei, mutta kuuluu hyviin käytöstapoihin tavata myös sellaisia ihmisiä, jotka ovat tärkeitä puolisolle vaikka itse ei niinkään välittäisi.

[/quote]

Ei tosiaankaan kuulu. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi puolisonsa kärsivän joutavan sukulaisvierailun takia? Itse en ainakaan edellytä puolsoltani, että hänen tulisi viettää aikaa ystävieni ja sukulaisteni kanssa, jos hän ei tule heidän kanssaan lainkaan toimeen. Mitä tuossa pakkokyläilyssä kukaan voittaa?

Vierailija
9/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

Ei tosiaankaan kuulu. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi puolisonsa kärsivän joutavan sukulaisvierailun takia? Itse en ainakaan edellytä puolsoltani, että hänen tulisi viettää aikaa ystävieni ja sukulaisteni kanssa, jos hän ei tule heidän kanssaan lainkaan toimeen. Mitä tuossa pakkokyläilyssä kukaan voittaa?

[/quote]

Anoppi voi kertoa sitten tutuille, että lapset kävivät jouluna? En keksi muuta virkaa. ei kaikki anopit edes pidä lapsista, ainakaan miniän lapsista. Anoppi haluaa lapsen käymään vain jotta saa jonkun hyödyn kuten poikansa tekemään ilmaiseksi hommia. ja että saa sanoa että kävivät.

ei pidä aidosti kenestäkään paitsi itsestän ehkä. Yhtään ystävääkään en ole hänellä nähnyt.

Vierailija
10/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei (varsinkaan) jouluna ole pakko nähdä ketään, ketä en halua. Olen aikuinen ihminen enkä nukke, joka viedään paikkoihin joihin en halua.

Soitan toki hyvän joulun toivotukset niin anopille kuin ystäville/kavereille, ja se heillekin riittää varsin hyvin. Vietämme jokainen aikuinen ihminen joulua kuten haluamme, emme pakotettuina.

Vierailija
11/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

ei ole pakko. Mutta mieheni haluaa tavata vanhempansa jouluna ja minusta olisi aika lapsellista kieltää se? Eli joko hän kävisi siellä lasten kanssa enkä sitä aikaa olisi oman perheeni kanssa mitä haluan kuitenkin eniten. Eli siksi kestän anoppiani. Mieluummin mukaan anopin luo kuin sen ajan kotona yksin.

Vierailija
12/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ketju, mut ehkä niitä hirviöanoppejakin on olemassa. Mutta toivottavasti he eivät myrkytä hyvää perhe-elämää. Toivoo siinä suhteessa onnellinen (ex) mies.

Vierailija
13/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa suurimman osan kokemukset kurjilta. Siis näin monen anoppi on jotenkin kamala?

Mun anoppi tulee meille jouluksi ja musta se on ihanaa! Anoppi ja appiukko olivat meillä viime joulunakin ja meistä kaikista se oli tosi kivaa, lapset tykkäs kun mummi ja pappa oli koko päivän meillä ja tehtiin kaikkea kivaa yhdessä. Mä ja mies päästiin ihan kaksin saunaan illalla kun appikset leikki lasten kanssa. Anoppi palvoo lapsenlapsiaan ja niin taitaa tehdä appiukkokin. Tosi hyvät muistot mulle jäi viime joulusta, taidan olla onnekas kun mulla on niin kiva anoppi. :)

Vierailija
14/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä iltana pitää mennä, olla yötä ja seuraavana päivänä (jouluaatto) vapaudun anopin vallan alta illaksi. Voisi todellakin viettää joulun paremminkin.

Vierailija
15/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nähdä. Mies on ainoa lapsi joten häntä odotetaan kotona käymään. Yök, en kyllä haluaisi anoppia sen kummemmin kun appeakaan nähdä. Ikäeroa yli 40v kummankin kanssa ja ollaan lähes kaikesta eri mieltä.

Vierailija
16/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan aatto kotona. Ja mennään vasta joulupäivänä anoppilaan. Kenties ollaan yksi yö. Paljon helpompaa, kun ei tarvitse osallistua siihen aaton hössötykseen, panikointiin, lahjahysteriaan jne. Joulupäivänä on anoppikin jo vähän rauhoittunut. Kerran olen anoppilassa ollut aattona aamupäivästä asti ja päätin, että ei koskaan enää.

Vierailija
17/17 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa ketään sukulaisia, omia tai miehen, jos en itse tahdo. Elän vapaata ja itsenäistä elämää. En ymmärrä ollenkaan tuollaista, että kärsitään tieten tahtoen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme