Sopisiko sinulle samanlainen suhde, joka Wallu Walpiolla on Salarakkaansa kanssa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32ad79d6-8dd9-4dc1-808f-57854f…
Vastauksessa kannattaa tarkentaa, oletko itse mies vai nainen.
Kommentit (62)
Riippuu hiukan suhteen ehdoista. Jos olisin nuori ja vapaa ja hyötyisin suhteesta jotenkin. Nythän Vallu kertoi vaan sopimuksen hyödyt omalta kannaltaan. Jos itse en saisi mitään muuta kuin melaa sedältä niin kyllä skippaisin.
Onhan tuo aika raadollinen suhde. Että jos seksi on noin tärkeässä osassa, suhde menee heti hyllylle, jos tulee isoja elämän kriisejä tai vaikka sairastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hiukan suhteen ehdoista. Jos olisin nuori ja vapaa ja hyötyisin suhteesta jotenkin. Nythän Vallu kertoi vaan sopimuksen hyödyt omalta kannaltaan. Jos itse en saisi mitään muuta kuin melaa sedältä niin kyllä skippaisin.
Kai tuo on tuolle naiselle ihan toimiva suhde? Hän voi sinkkuna nauttia tuon vakisuhteen eduista ja ilmeisesti seksi on hänellekin kiinnostavaa ja tyydyttävää, joten toimii sellaisena. Eihän tuossa kerrotakaan naisen tilanteesta, jos tapailee/seurustelee välillä.
Nauran ääneen täällä. Valpio ei ole mikään seksijumala missään muualla kuin omassa päässään. Vetää siideriäkin siihen tahtiin, että en tiedä käykö mikään muu kuin suu.
Hahhaa seksiä baarin vessassa Vallu Valpion kanssa, eipä paljon epäseksikkäämpää tuu heti mieleen.
Ajatelkaa mikä makumatka, Wallulla yökylässä. Joka toinen aamu makkaravoileipä, muuten mennään siiderillä ja kaljalla.
Jaksaisin ehkä kaksi viikkoa tuollaista pelleilyä. Sitten vetäisin pieruverkkarit jalkaan, ottaisin sipsipussin ja katsoisin putkeen koko kauden sarjaa Älska mig. Ihan sama mitä äijä tekee sillä aikaa, kunhan on hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. En harrasta mielikuvitussuhteita.
Tämäpä just.
50 shades of grey tyylinen suhde, mutta komean miljonäärin sijaan..........
Luulen Waltsun nähneen unta :D
En jaksaisi panostaa ulkoiseen noin neuroottisesti jos mies ei olisi jumalaisen komea, älykäs ja miljoonia pankissa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi panostaa pukeutumiseen.
Tätä en naisena oikein ymmärrä. On toki välillä kivaa olla kotona lökövaatteissa, mutta itse ainakin tykkään välillä panostaa ja seksileikkejä varten se olisi varsin kivaa.
En voisi kuksia miestä jonka rinnassa lukee isolla ÄITI. Miettisin vaan ”anoppia”. Ehkä sirkka 68? Tai Seija 71.
En usko että niillä alkoholimäärillä makkarin puolella tapahtuu enää mitään.
Wallu on ollut aikoinaan pätevä puhumaan eikä edelleenkään ole huono. Mutta hra Alkoholi on aiheuttanut sille vankilan, mistä se ei ole päässyt pois. Poissaolot krapulan vuoksi aamuradiosta eivät kuittautuneet päänsilityksellä, vaan potkuilla. Selittelee omia tekemisiään edelleen parhain päin. Ja tuo ”Salaralas” on ihan keksittyä. Mua lähinnä säälittää, miten kovaa miestä Valpio esittää. Tekisi, eikä puhuisi. Ja jättäisi alkoholin.
Vierailija kirjoitti:
Luulen Waltsun nähneen unta :D
En jaksaisi panostaa ulkoiseen noin neuroottisesti jos mies ei olisi jumalaisen komea, älykäs ja miljoonia pankissa.
Onko mielestäsi seksi vastikkeellista siten, että olet valmis panostamaan seksiin vain jos miehellä on tarpeeksi rahaa/statusta? Eikö myös omaa nauttimistasi vähennä tuollainen asennoituminen seksistä vastikkeellisena? Kysyn tätä naisena.
Ymmärtääkseni aloituksessa kuvailtu asetelma on sellainen, että molemmat ovat toisistaan riippumattomia ja että seksisuhteen kiinnostavuus perustuu heillä keskinäiseen suhteeseen ja seksin toimivuuteen sen sijaan että nainen olisi jonkun statusmiehen perässä. Outo ajatuskin, että naisen pitäisi olla kiinnostunut tuollaisesta suhteesta pelkästään miehen statuksen vuoksi.
En todellakaan näytä hyvälle oksennustaudissa tai kuumeessa, ihan kohtuutonta on edes vaatia sellaista. Wallu ilmeisesti maksaa naisen vaatteet, koska päättää niistä. En halua noin rajoittavaa suhdetta. Olen nainen.
Minulle sopisi. Nautin alistumisesta. Nainen siis olen.